zaba84 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Siemka... Mam taki kolejny problem... Wczoraj wieczorem po pracy chciałem odpalić auto i ... Po przekręceniu kluczyka auto odpaliło i zaraz zgasło, przy drugiej próbie zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych ale auto też nie odpaliło. Udało się dopiero odpalić za 4 razem. Dziś przed momentem podłączyłem komputer i pokazało mi tylko 2 błędy. W silniku: 17978 - Engine start blocked by immobilizer P1570 - 35-00 - i drugi w instruments: 01176 - Key 07-10 - Signal too low - Intermittent Dodam że auto dziś normalnie odpaliło, a i posiadam tylko jeden oryginalny kluczyk ;/ ... Ma ktoś jakieś wizje o co mu chodzi? Edytowane 14 Stycznia 2016 przez zaba84
jospethe Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 pewnie był za słaby sygnał z kluczyka i immobilaiser sie zablokował. Mam czasem tak samo. To na pewno była kontrolka świec żarowych czy kontrolka żółta z kluczykiem? Po wyciągnieciu kluczyka i przekręceniu powinno być ok.
lukasz51237 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Miałem tak kiedyś w B5 gasło co jakiś czas aż w końcu nie dało się w ogóle odpalić, pomogło dopiero całkowite wywalenie immo.
zaba84 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) pewnie był za słaby sygnał z kluczyka i immobilaiser sie zablokował. Mam czasem tak samo. To na pewno była kontrolka świec żarowych czy kontrolka żółta z kluczykiem? Po wyciągnieciu kluczyka i przekręceniu powinno być ok. Tak kontrolka świec (spiralka) dość szybko mrugała. Co do kontrolki zółtej z kluczykiem to nie zauważyłem w ogóle takiej, nawet przy odpalaniu czy przekręcaniu zapłonu. Co do odpalnia to dopiero za 4 razem auto odpaliło. Miałem tak kiedyś w B5 gasło co jakiś czas aż w końcu nie dało się w ogóle odpalić, pomogło dopiero całkowite wywalenie immo. Gdzieś obiło mi się o uszy że można wyłączyć całkiem immo ... Chyba to by było najlepsze rozwiązanie niż dłubanie w tym immo aby działał o ile to immobilizer. Nie chciałbym aby to znów się powtórzyło jak będę daleko od domu i wcale nie odpalę ... Edytowane 14 Stycznia 2016 przez zaba84
greg2505 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) miałem te same błędy,pod kierą masz kostkę od immo wypnij kostkę podoginaj piny i psiknij kontaktem ,problem zniknie ,przerabiałem to jakieś 4 m-c temu,auto odpalało i gasło ,za którymś razem zapalało,po czyszczeniu pinów spokój do dziś Edytowane 14 Stycznia 2016 przez greg2505
zaba84 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ale to muszę rozebrać całą obudowę tą przy kierownicy? Kierę też trzeba ściągać?
greg2505 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 nie ,wystarczy dolną część pod kierą dodam że w b5 jest ta sama historia zaznaczone 1 to ta kostka
zaba84 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 Aha.. to takie małe gów.. robi tyle problemów ... W sobotę się tym zajmę i zobaczymy co będzie .. Dzieki
piotrekrkk Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 A ja dodam, że w golfie 3 ten sam problem rozwiązałem identycznie... Jakieś 10 lat temu Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się