Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa Gwintu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W mojej A4 padł gwint H&R (wylany tylny amor) więc kupiłem od znajomego FK jak się później okazało z takim samym problemem, i tu pytanie do troche bardziej obeznanych w temacie który gwint regenerować H&R-a czy FK czy może porostu kupić nowy, i jaki mniej więcej koszt takiej oto operacji ?
Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Bardzo możliwe, że Twój H&R jest zbudowany na wkładach/amortyzatorach bilstein'a (chyba większośc modeli jest). Jeżeli tak to bezproblemowo zregenerujesz je w Zerkopolu. Zadzwoń/napisz/spytaj.

W lecie pytałem i liczą 200zł/szt. za podstawową regenerację.

Pozdro

Edytowane przez staniek
Opublikowano

Bardzo możliwe, że Twój H&R jest zbudowany na wkładach/amortyzatorach bilstein'a (chyba większośc modeli jest). Jeżeli tak to bezproblemowo zregenerujesz je w Zerkopolu. Zadzwoń/napisz/spytaj.

W lecie pytałem i liczą 200zł/szt. za podstawową regenerację.

Pozdro

Ok wielkie dzięki zadzownie zapytam, czyli uważasz że lepszy będzie H&R ?

Opublikowano

H&R to H&R, jeśli nie masz wżerów na tłoczyskach to wydaje się mi, że warto zregenerowac ten tył (jedyna sensowna opcja to regeneracja pary amorków) i cieszyc się z porządnego gwintu.

Jeśli chodzi o FK to chyba idzie kupic np. sam tył.

Opublikowano

H&ar zdecydowanie, co do zerkopolu bardzo dobrze regenerują, można nawet zmienić charakterystykę amorów jak komuś przyjdzie to do głowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...