Marian_NOL Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Podczas jazdy zaczyna szarpac bardziej odczowalne staje sie przy mocnym dodaniu gazu az do mometu zapalenia sie kontrolni tej samej co przy wylaczonym esp i wtedy odcina jeden gar ale wystarczy wylaczyc silnik odpalic i problem znika. Szybka diagnoza starego majstra "blad w kompie" "sparcialo jakies podcisnienie dostaje powietrza komputer glupieje i odcina gar" "skonczyl sie wtrys". Co o tym sadzicie ? W tygodniu nie ma mnie 12h i robie +/- 700km, szukac kogos z komputerem ? Czy sam cos moge zrobic pod domem ? Co o tym myslicie moze ktos juz tak mial ?
nik23 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Do sprawdzenia konektory (wtyczki) pompek któraś nie łączy. Odczytaj błędy z silnika, zrób logi 13 18 23 grupy jezeli padła pompka to po logach to wyjdzie
Marian_NOL Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Jutro sprawdze wtyczki jak wroce przy latarce "dzungla" a w tyg poszukam jakiegos magika z kompem. Dzieki za szybka odpowiedz Mozecie podac mi +/- ceny Kompletu pompowtryskow z robocizna bo mieszkam w UK i zobaczymy ile tu mnie podlicza. Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Marian_NOL
nik23 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Żeby sprawdzić wtyczki( konektory) listwy pd musisz zdjąc pokrywe zaworów. Najprawdopodobniej problem leży w pierwszym pd tym najblizej paska rozrządu, trzeba wypiąć wtyczke, dość mocno siedzi pomaga kiwanie na boki i ciągnięcie potem wtyczke rozpinasz sciskasz delikatnie piny kombinerkami tylko niezgnieć ich całkiem dognij ciut, i składasz w odwrotnej kolejności. Jeżeli podpiołbyś kompa i odczytał błędy wiedziałbyś ktöry tłok ma problem z wypadaniem zapłonu. Sprawdź też odpływ pod aku z kompa, lubi sie zatkać wtedy do kompa może dostać sie woda iświruje. Jest też możliwość że zaśniedziały wtyczki w kompie( podszybie prawa strona), Nowych pd czy używek? Robocizna w polsce to z 300+ w moich stronach za wyjęcie i włożenie i regulacja oczywiście oringi w cenie. Używka pd od 200 zl kupi sztuke na allegro bądż olx. Nowy pd chyba 2k sztuka albo i więcej Edytowane 18 Stycznia 2016 przez nik23
Marian_NOL Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Z tym odplywem moze byc tez cos w koncu Anglia caly czas pada robie trasy 5 dni z tego 3 w ulewe. Jutro zadzwonie do polskiego warsztatu ile krzykna za wymiane i czy znajda jakis uzywany bo na nowy to sie nie bede porywal. Jest sens wlania jakiegos srodka na czyszczenie wtryskow ? Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Marian_NOL
nik23 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Nie oczekuj cudów od preparatu minimalna poprawa jakaś może być ale wskrzesić pompowtrysku raczej nie wskrżesisz, u ciebie problem leży najprawdopodobniej w wtyczkach pd albo w kostkach pod ecu w podszybiu. Jeżeli byś zrobił jakieś logi to łatwiej było by o diagnoze, tak to tylko domyślenia i zgadywanie, wymienisz pöł auta a dalej bedzie to samo.
Marian_NOL Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Postaram sie kogos znalezc na sobote z kompem i wtedy mam cala sobote i niedziele na dlubanie przed domem wystarczy czasu zeby sprawdzic to wszystko co mi napisales. Dzieki nik23 za pomoc bede pisal jak cos sie bedzie dzialo Ustawiony jestem na 9 zeby sprawdzili mi co jest przyczyna tego bledu, przejezdzilem na nim tydzien pod koniec bylo gorzej bo temp byla +/-10. Dowiedzialem sie jeszcze ze moze powodowac to EGR, w temacie o zaslepianiu jest poruszone o telepnieciu silnikiem i mam podobnie cos tam czuc, nie sprawdzalem czy jest zaslepiony bardziej bym powiedzial zasyfiony 4 od ciapatego zajechana w srodku i po num. rej. pokazuje ze to 130 a jedzie jak 90. Filtr paliwa ? Czy EGR moze tak mieszac ? Chcialbym wiedziec w co jutro wsadzic rece poza konektami. Edytowane 19 Stycznia 2016 przez Marian_NOL
nik23 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Egr nie spowoduje wypadania zapłonu. Przeczyścić możesz to szybka robota, odkręcasz rurke od spalin i 3 srubki na imbus wyciągasz, tylko jakiś preparat do czyszcznia egr(w pl około 20zl ) i stara szczoteczka do zébów( bogatym wolno użyć nowej xD). Psikasz pucujesz i tak pare razy aż będzie sie błyszczał. Posprawdzaj błędy vcds-em przy wypadnięciach zapłonu napewno będą
Marian_NOL Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Spoko dzieki. Jade zaraz na warsztat zeby chlopak zobaczyl i zobaczymy co on powie na ten temat jak bedzie gadal glupoty to zawijam pod dom i sam sie biore za robote Podpieli mi "tester diagnostyczny" pokazalo bledy na komputerze wszedl glebiej pokazalo blad na 1 cylindrze, pokasowal wszystko przejechalem sie nie szarpalo tak jak zawsze ale dwa razy delikatniej szarpnelo, pokazalo jeszcze kilka problem lacznosci z komputerem, ESP. Czyli konekty do przygiecia i czyszczenie wtyczki komputera, mam "kontakt" do czyszczenia stykow i wlasnie sie ubieram i ide dlubac przy 4 Dzieki nik23 za zainteresowanie porady i postawienie dniagnozy. Ogarne wszystko poskladam zrobie trase taka jak codziennie i napisze co i jak. Chlopak powiedzial zebym najlepiej podjechal do nich jak mi wywali blad i wtedy sprawdza dokladniej ale wszystko jasne co sie dzieje Konekt poprawiony tylko nie moglem wsowek wypiac dlatego cieniutkim srubokretem przygialem, wiem ze lepiej byloby calosc przygiac ale pekal mi juz plastik od dlubania. Zrobilem mala trase miasto wszystko chodzi jak powinno, niestety do komputera sie nie dostalem (pogoda juz niepozwolila) moze za tydzien to zrobie jak bedzie czas. Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Marian_NOL
nik23 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Konektory ciężko ściągnąć, pomaga kiwanie na boki. A z kompem to też tam ciężkie dojście. Najlepiej było by mały ściągacz i zdjąć ramiona wycieraczek i podszybie wymontować, inaczej troche męczenia jest zeby tam poczyścić. Odpływ pod aku patrzyłeś?
Marian_NOL Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 Wlasnie pisales ze ciezko konekt wypiac i tak bylem nastawiony, zlapalem ruszylem lewo prawo i wyskoczyl ze malo go nie wyrwalem, czyli byl bardzo luzny. Niestety nie zagladalem bo zaczynal padac deszcz.
nik23 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Podoginaj napewno sie poprawi, i problem zniknie. Musisz uwolnić przewody z wtyczek i delikatnie kombinerkami ściśnij tylko nie zgnieć całkiem. I potem załóż wtyczki i spowrotem pozakładaj. Jak problem zniknie całkowicie to niegrzeb w ecu. Jak dalej będą jakieś problemy to spray kontakt i papierek drobny jakiś malutki pilniczek i przekaźniki poczyść i psiknij kontaktu. Jeżeli dalej były by jakieś problemy to pisz będziemy coś myśleć. I możesz na allegro kupić sobie kabelek jest bardzo przydatny jeżeli chcesz sam coś robič a kosztuje pare zł dosłownie Marcin naprawiłeś? Znikły problemy?
Marian_NOL Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Temat dawny ale powrocil po kilku miesiacach. Egr wyczyszczony ale nadchodzi jego koniec "nie bedzie". Znowu szarpie i nie jedzie znowu powtorka z doginaniem ale mysle kupic cala nowa listwe bo juz plastik na 1 jest polamany, przy okazji mam zamiar poprawic podcisnienie bo poprzecierane, dam znac jak zloze
suzuki999 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Halo, wyjaśniła się usterka ? Ja mam praktycznie to samo..u mnie jak sie rozgrzeje to zaczyna przerywac i w końcu wpada w tryb awaryjny (esp sie zapala) i już cała sie telepocze. pomocy...
nik23 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Rób po kolei co tu bylo pisane, zdejmij pokrywe zaworów i podoginaj konektory PD
Marian_NOL Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 Dokladnie przeczytaj od poczatku i masz problem rozwiazany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się