adadur Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 1cm nad poziomem płytek - ale na aku powinny być znaczniki poziomu - w przypadku ori aku są niewidoczne bez demontażu
Gość xxxxx Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 mechanik sprawdzil mi ladowanie i jest dobrze 14... hmmm i dzis mi znowu pipneło jak odpalałem po 12 godzinach postoju :/
Snap Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Ostatnio tez przerabiałem temat z pikaniem, u mnie radio po 3-ch dniach prawie rozładowało aku i dlatego pikało, mam również aku centry, roczny i z tym magicznym zielonym oczkiem i u mnie tez jest czarne , nawet po 12 godz ładowania nie zmieniło sie na zielone pociesza mnie to ze na te aku jest 3 lata gwarancji oile dobrze wiem to sprawdzenie napięcia to nie wszystko, moze być 14V a aku moze być uszkodzony, podjedz do elektryka ,ew. do serwisu/sklepu gdzie sprzedają akumulatory, przewaznie mają urzadzenie które pokazuje sprawnośc akumulatora.
MRoger Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Na pewno Aku .. u mnie pikało również jak miałem nie dokręcone klemy !!!!!
Zygi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Miałem to samo.I już szukałem drugiego akumulatora,ale odkręciłem masę idącą od klemy minusowej i przykręcona jest do budy(podszybia)poczyściłem papierkiem potraktowałem WD40 i śmiga wszystko jak trzeba!!
Gość xxxxx Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 ok dzieki popatrze jeszcze dzisiaj wywaliem kata, lepiej sie zbiera i turbine zaczalem slyszec
roman0012 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Sprawdz jaki masz pobor pradu typowe prądy podczas postoju podawane w instrukcji A4, to 1-3 mA, (0,01-0,3A) by to sprawdzic odepnij kleme + miedzy biegun a kleme podlacz amperomiesz...Oczywiscie auto zamkniete u mnie pobor byl rzedu 0,04-0,06 co powodowalo rozladowania aku potem mozesz sprawdzac wyciagajac kolejno bezpieczniki(immo,radio,fis,c.zamek itp.)
adadur Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Dokładnie amperomierz szeregowo do plusa - jak będzie "dużo" to wypinasz poszczególne bezpieczniki aż namierzysz obwód na krórym uzyskasz spadek napięcia.
pawel82 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mam dokadnie taki sam problem z kontrolka z wykrzyknikiem przy rozruchu na mrozie. Denerwuje mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie przy takim problematycznym rozruchu wskazowka obrotomierza reaguje na uruchomienie silnika z okolo 2 sekundowym opoznieniem. Co moze byc powodem takiego dzialania obrotomierza?
adadur Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 pawel82 a akku w jakiej jest kondycji?
daffy Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Miałem ten sam problem przy rozruchu nawet alternator juz nie dawał rady go podładować wymieniłem akku i problem znikł
pawel82 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 No wlasnie musze sprawdzic ten akumulator aczkolwiek do tej pory nie mialem z nim zadnych problemow. Nadal nie wiem jaki wplyw moze miec akumulator na obrotomierz, ktorego wskazywka zaczyna pokazywac obroty dopiero po 2-3 sekundach.
daffy Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 jak masz mozliwosć to podmnień akku od innej bryki, zobaczysz czy jest poprawa. A obrotomierz jest elektryczny jak sie niemylę może to ma jakiś wpływ przy rozruchu
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 najpierw posprawdzaj kable od alternatora... Mogą by pognite a to wystarczy zeby Komputer sobie pofixował troche.. Jak kable są wporzadku Sprawdzaj alternator... Jezeli to nie pomoze To Lec z tym aku na Wymiane.. Albo zalatw se na tydzien inny od Kolezki jakiegos... I porównaj.. Takie moje propozycje
DAWIDBORI Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 pognite kable dobre sobie nie widzialem jeszcze takich:D hehehe zaśiedziałe tak odizolowane tak przerwane tak ale pognite<lol>
AFN_VGT Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 no niewiem jak u ciebie ale u mnie sie tak poprostu mówi.. niech ci bedzie ze odizolowane....
adadur Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Primo to podmianka akku. jak zegary dalej będa fiksowały (choć narazie i tak posz lajtowe objawy) to trafiło ci sie auto z tymi wadliwymi - poszukaj po forum było już, winą jest procek.
emisiek1 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 mialem to samo w benzyniaku, latem wszystko bylo ok a teraz zima przy mrozach zaczela sie kontrolka swiecic przy odpalaniu i piszczec, wymiana akumulatora w moim przypadku byla sluszna... pozdro
truckdriver Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 U mnie też to miałem i był akumulator do wyrzucenia bo miał zwarcie i jak się odpalało to kontrolka piszczy ze względu na niski stan napięcia.Kupiłem nowy 76ah i nie ma zadnego problemu.Może kupiłeś gdzieś w markecie gdzie długo stał i tez może mieć zwarcie.
WOJTAS36 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 jedz na vaga i wszystkiego sie dowiesz.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się