marcin19781015 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 witam mam problem mianowicie ,po wymianie paska wieloklinowego spadla mi moc silnika (jakby cos z turbo) oraz wspomabanie chamulcow w czasie jazdy raz dziala raz nie strach jezdzic,nic nie odlanczalem nic nie przestawialem nic nie demontowalem zadnych kabli nie odlanczalem itp.Podczas wymiany paska wieloklinowego nie zalozylem paska od sprezarki klimatyzaci bo mi na klimie nie zalezy .komputer nie pokazuje bledu.Pytanie czy spotkaliscie sie z tym kiedys czy moze ktos pomuc dzieki (silnik nie ma mocy jak bylo wczesniej)
piotrsob1 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Pewnie coś się rozłączyło lub puścił sparciały wężyk podciśnieniowy w okolicach elektrozaworu N75 i akumulatora podciśnienia Wymieniając pasek PK operowałeś w tej okolicy Trzeba dokładnie posprawdzać A i małe pytanko , po co trzy tematy o tym samym ? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez piotrsob1
marcin19781015 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2016 ogarne to jutro i dam znac co sie stalo ogarne to jutro i dam znac co sie stalo okazolo sie rozpiolem jeden wezyk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się