Gość Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam. Ostatnio autko dziwnie się zachowało i znalazłem dziurę w przewodzie 058103221A odpowietrzenia skrzyni /dolotowy do kolektora dolotowego ( na wysokości 3 cylindra). Oczywiście zaczęłem już szukać w dobrych używkach, ale przeglądając forum napotkałem posty w których użytkownicy pisza że przewód ten w ogóle likwidują. Ponoć mniej syfu do kolektora dociera. Ponoć kupują nowe kolanko coś tam zaślepiają i jest ok. Prosze o opinie c o o tym sądzicie, czy ktoś w was tak robił ? Pozdrawiam
Unf Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/442614-*DIY*-B5-1-8T-Vacuum-Check-Valve-SAI-PCV-Delete-amp-Simplification Masz na mysli ktorys z tych?
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 U mnie to wygląda tak http://www.directupload.net/file/d/4239/7afrnifu_jpg.htm Ten wężyk z prawej strony, on wchodzi do kolektora
Unf Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 No to przynajmniej wedlug tych instrukcji czyszczenia 1.8T ze zbednych kabli, ktore podalem to ten wąż musi zostac W tym poradniku to jest ten zolty w ksztalcie litery "s" i musi miec bezposrednie polaczenie z kolektorem tak jak ma normalnie....
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Dzwoniłem do aso. Koszt nowego przewodu 85 zł. Kupować czy idzie coś wymyślić?
Unf Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Jak nie nowy i nie uzywka to mozna zastosowac duuuuzo tasmy izolacyjnej ^^ Zalezy jak duza jest dziura
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Nie no bez takich ;-) bardziej myślałem o zastosowaniu innych wezykow. Uzywka to raczej bez sensu ;-) zamówiłem przewód w aso
TomOskroba Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Odświeżam temat, Panowie gdzie znajduję się dolot ? w razie podejrzeń dziurawego dolotu... chciałem sprawdzić czy aby nie mam dziury bo jak daje na benzynie gaszu przy zmianie biegu to jest takie csssssssssssssssss dosyć głośne
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Kolektor dolotowy masz z prawej strony silnika :-D W sumie cały dolot idzie od filtra powietrza przez tip do turbiny później rurą w pasie przednim idzie do icka potem gumowym przewodem do przepustnicy która jest przykrecona do kolektora. A kolektor do silnika. Chyba niczego nie pominęłem :-D Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez Gość
TomOskroba Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Kolektor dolotowy masz z prawej strony silnika :-D W sumie cały dolot idzie od filtra powietrza przez tip do turbiny później rurą w pasie przednim idzie do icka potem gumowym przewodem do przepustnicy która jest przykrecona do kolektora. A kolektor do silnika. Chyba niczego nie pominęłem :-D super dzie ki tylko ze moj nie ma turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się