Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

Problem z kierunkowskazami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich chciałem zasięgnąć porady w sprawie kierunków bo pojawiają mi się problemy jeden po drugim. Wszystko zaczęło się świecenia dwa razy szybciej jednak problem został rozwiązany winny okazał się moduł. Po roku czyli niedawno miałem problem gdyż awarii uległ włącznik świateł awaryjnych, a dokładniej przekaźnik odpowiadający za pracę kierunków z awaryjnymi było wszystko ok. Po wymianie dwa tygodnie i znowu coś kierunki świeciły raz dwa raz trzy razy szybciej raz dobrze. Oddałem ten chiński przekaźnik na gwarancję kosztował 80 zł, czekam na decyzję w jego sprawie . W międzyczasie kupiłem drugi w innym sklepie za 60 zł i przez niecały miesiąc było oko jednak dzisiaj wracają do domu zorientowałem się, że całkowicie nie mam kierunków, a awaryjne działają. Nie słychać pracy przekaźnika kompletna cisza, więc podejrzewam, że może spalił się po prostu bezpiecznik sprawdzę to jutro bo będę miał więcej czasu, Chciałem zapytać czy wie ktoś czy obwód świateł awaryjnych jest zabezpieczony z tego samego bezpiecznika co kierunki bo jeżeli tak to nie ma sensu tam zaglądać nawet. Powoli tracę cierpliwość do tego, czy możliwe jest że problem leży gdzieś głębiej w elektryce samochodu. Audi mam już 5 lat wcześniej nie miałem problemu z niczym poza nieprawidłowo działającym czujnikiem poziomu paliwa pokazuje dobrze tylko jak jest zalany pod korek, potem już wskazuje co chce, a następnie rezerwę chociaż mam jeszcze ponad pół zbiornika paliwa. Dodam że jest wersja b5 fl

Opublikowano

Zmień przekaźnik na ori używany. Niestety poliftowe przekaźniki są g.. warte.

Opublikowano

Mam to samo... latem wysiadł mi przerywacz od kierunków wymieniłem na jakiś troche tańszy zamiennik i już znowu kwalifikuje sie do wymiany... najlepsze to ze nie dziala z rana jak jest zimny a jak troche pojeżdze w kabinie sie rozgrzeje i zaczyna dzialac normalnie... myslalem juz zeby przelutowac do niego przerywacz od awaryjnych z mojego starego oryginalu

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Faktycznie masz racje z tymi zaminniakmi nic bie warty badziew. Sprawdzilem wlasnie stary przekaznik i kierunki migaja takze sprawa rozwiazna trzeci przerwyacz w przeciagu miesiaca. Ja niestety przelutowac nie moge starego bo tez sie popsul ale czytalem gdzies ze sam przekazniczek kosztuje doslownie pare zloty w sklepie z elektronika kwestia lutowania jutro moze zajade i zapytam

Opublikowano

Gdzies tu byl na forum opis jak to ogarnąć, ale nie wczytywałem sie, bo mam konsolę poliftową, ale przekaźnik od przedlifta.

Opublikowano

No ale jeden jest od kierunkow a drugi obok od awaryjnych i myslalem zeby ten oryginal od awaryjnych ten stary wsadzic w miejsce tego zamiennika od kierunkow. A Tobie wysiadly oby dwa?

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Widzę z tymi przekaźnikami awaryjnych/kierunków to popularny problem.

U mnie siadło parę dni temu jak zgasło mi auto przy przełączaniu na gazie - kierunki nie działały w ogóle.

Dziś się wkurzyłem i zacząłem walić w ten przycisk od awaryjnych i zaczęło działać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...