Skocz do zawartości
IGNOROWANY

slaby rozruch na cieplym silniku


bern

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy.Mam problem z silnikiem 1.9tdi bke 15km.Samochód na zimnym silniku pali ze strzału a na cieplym silniku ma problem z odpaleniem . Trzeba go kręcic dlużej i strasznie go telepie.Dzieje się to gdy silnik złapie temperatury i go zgasze i odczekam paru minut to ma problem z odpaleniem.Ale na ciepłym silniku go zgaszę i od razu uruchomie pali ze strzału.POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogrzewacz paliwa(ten tzw zaworek na filtrze paliwa) albo problem z kompresją.

Wrzuć logi 13 18 23 na ciepłym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrób, błędy sprawdź :)

żadnych błędów wtryski ok turbo ok dwu masa ok

Ogrzewacz paliwa(ten tzw zaworek na filtrze paliwa) albo problem z kompresją.

Wrzuć logi 13 18 23 na ciepłym

ogrzewacza paliwa ja chyba nie mam a kompresja ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazania czujników temperatury mniej więcej się pokrywają?

Jeszcze nie wiem ale odłaczałem czujnik tęp wody i to samo nie pali dobrze trzeba to przytrzymać dłużej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj pompe vacum czy nie cieknie. I zrób te logi i wklej inaczej szkoda czasu na zgadywanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zapalać auto na włączonych światłach i napisz czy jest lepiej.

czytalem o tych swiatlach jutro z rana to sprawdzę i dam ci znać

Spróbuj zapalać auto na włączonych światłach i napisz czy jest lepiej.

czytalem o tych swiatlach jutro z rana to sprawdzę i dam ci znać

Zapalanie silnika na włączonych światłach nie pomogło.Byłem u mechanika podpiął kompa nie wykazało żadnych błędów.

Czujnik temperatury ze wskażnikiem się pokrywa, zwiększył dawkę rozruchową na ciepłym silniku ,a samochód jak nie palił tak nie pali.

Samochód został za chipowany została wgrana nowa mapa .Zrobiłem logi sprawdziłem czujnik położenia wału i nadal to samo samochód ma problem z odpaleniem na ciepłym silniku.Problem jest teraz taki że po zgaszeniu ciepłego silnika i ponownym uruchomieniem go od razu nie pali tak jak trzeba.Rzuca silnikiem i muszę przytrzymać dłużej kluczyk i dodać gazu żeby zapali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że pompa vacum już nie wyrabia jak sie zagrzeje. Gdybyś zrobił logi 13 23 w razie jakichś problemów z pompkami widać by je było. Może być tak że pompki kończą żywot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz VAG-a i sprawdź z jaką prędkością kręci silnikiem rozrusznik podczas odpalania na ciepłym :decayed:

Jak dobrze pamiętam , to powinno być minimum 260 obr/min :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że pompa vacum już nie wyrabia jak sie zagrzeje. Gdybyś zrobił logi 13 23 w razie jakichś problemów z pompkami widać by je było. Może być tak że pompki kończą żywot.

Logi były robione pompki są bardzo dobre a pompa Vacu sam nie wiem czy jest dobra.wiem że jest suchą i na wyższych obrotach nie brakuje mu paliwa

Mój problem się skonczył ze złym odpalaniem na ciepłym silniku.Zaprowadziłem samochód do znajomego i zmienił kąt synchronizacji wałka rozrządu pomogło mu to auto pali ze strzału :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też bym obstawiał synchro i czujnik temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego fulki synchro to kąt synchronizacji wałka rozrządu, i kolega wyżej już napisał ze naprawił ustawiając.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz VAG-a i sprawdź z jaką prędkością kręci silnikiem rozrusznik podczas odpalania na ciepłym :decayed:

Jak dobrze pamiętam , to powinno być minimum 260 obr/min :whistling:

280.tez obstawiam rozrusznik ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem powrócił auto na ciepłym silniku znowu nie pali .Regulacja wałkiem pomogła tylko na krótko znów mam problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdz czy sie nie przestawiła może za słabo byly śróby dokręcone i sie troszke przestawiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdz czy sie nie przestawiła może za słabo byly śróby dokręcone i sie troszke przestawiła

Śruby są dokręcone mocno nie miało prawa się przestawic. Wczoraj została podniesiona maksymalnie dawka rozruchowa ale nadal to samo auto na ciepłym silniku ma problem z odpaleniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi 13 23 4 moze pompki dedają.

Z jaką prędkością kręci rozrusznik popatrz na vagu gdy są problemy z odpalaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi 13 23 4 moze pompki dedają.

Z jaką prędkością kręci rozrusznik popatrz na vagu gdy są problemy z odpalaniem

Logi były robione. Pomki są wstanie idealnym a rozrusznik był regenerowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...