Marcel Pordzik Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam serdecznie. Mam jedno konkretne pytanie. Ma ktoś jakieś informacje na temat zamiany silnika w modelu A4 B8 z silnika CAHA na CGL. Aktualnie mam silnik 2.0 TDI CR 170km i niestety sie zatarł. Mam do kupienia naprawde dobry silnik tyle że typ CGL natomiast aktualnie mam CAHA. Czasem różnice w tych oznaczeniach silnika była tylko np. inna marka alternatora. Jeśli ktoś coś wie na ten temat będe bardzo wdzięczny.
Kodzak33 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak z ciekawości, dlaczego Ci się zawarł? Pompa oleju zdechła?
marcinmariusz Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Silnik powinien pasować.Ale też jestem ciekawy dlaczego CAHA zdechł ?
Marcel Pordzik Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgadza sie, zdechła pompa oleju na autosradzie przy większej prędkości. Jedyny komunikat jaki się pojawił na komputerze to dolanie maksymalnie 1 litra oleju. Chwile później silnik zgasł. Powinien pasować mówicie?
Kodzak33 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Z tego co rozmawiałem ze znajomymi mechanikami to silnik będzie każdy z serii b8 pasował polift też do 2014 także (ten 140kw brak info), jaki masz przebieg? Auto zza granicy? co ile zmieniałeś oliwe? Zdejmowałeś miskę że tak twierdzisz? Powinien być komunikat o ciśnieniu oleju. Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Kodzak33
dieselchip_ Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 zupełnie inny układ wtryskowy ,silnik musisz miec kompletny z wiązką i ecu ,temat do ogarnięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się