Mortimer123 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam Wszystkich jestem tutaj nowy, i od niedawna jestem posiadaczem audi a4 afn mój problem polega na wyłączaniu się turbiny i jeśli zgarze auto i odpalę znowu tu wszystko działa do czasu. po podłączeniu vaga wywala czujnik doładowania ? jeśli go wymienię będzie wszystko okey ? może tez sie blokować turbina bo tez już swoje przelatała i to jest tego przyczyną ? Mam w planach małe podkręcenie audi i chciałbym wymienić od razu turbo na inne ale jakie będzie pasowało bez żadnych przeróbek czytałem coś o AWX ale nie umiałem znaleźć konkretów.. czekam na odpowiedź Jak wygląda sprawa z wgraniem nowej mapy ? do ilu mogę podkręcić żeby był fajny efekt ale bez przesady.
fatboyA4 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Twoje turbo ma zapieczone łopatki w zmiennej geometrii trzeba rozebrać i wyczyścić co do sprężarki z awx pasuje tylko trzeba jeden przewód wymienić bo jest na szybko złącze.
Mortimer123 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 domyślam sie ze turbina do czyszczenia przewód z dopływu czy z odpływu turbiny ??? a masz jakieś doświadczenie wkładałeś takie turbo do afn ?
fatboyA4 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Tak i nie raz żadnej filozofii niema odkręcasz starą i zakładasz nową wymieniasz przewód eske (łączy turbo z rurą w zderzaku) i wszystko hula.
Mortimer123 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 rozumiem są 3 rodzaje turbin 130km ASZ, AVF, AWX obojętnie którą kupie? czy musi być AWX ? a ten błąd z doładowania wywala przez zapieczone łopatki w turbo czy raczej będzie uszkodzony ? po samej wymianie turbo odczuję różnice mocy czy dopiero po zrobieniu mapy ? jest ktoś trochę ogarnięty w silnikach afn i poświecił by mi trochę czasu ?
Mozgu Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Generalnie to 99% to wina zapieczonej geometrii w turbo i tylko sie je czysci i to tyle. Po zmianie samej turbiny bedzie raczej identyko. Pojedziesz na program to wtedy roznica znaczna. Z turbo od AWX mysle ze jakies 145km powinno wyjsc.
wesz82 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Twoje turbo ma zapieczone łopatki w zmiennej geometrii trzeba rozebrać i wyczyścić co do sprężarki z awx pasuje tylko trzeba jeden przewód wymienić bo jest na szybko złącze. Fat zapedziles sie troche z tymi kierownicami... Niech kolega porobi logi wtedy bedzie mozna cos powiedziec. Wiem ze przewaznie sa to kierownice ale ja ostatnio w trzech afn tez obstawialem zaluzje a okazalo sie ze dolot dziurawy. Co do turbo z awx to nie ma potrzeby wymiany weza wystarczy przdjsciowke zakupic lub waz z np turana z tlumikiem drgan i wsio zostaje ori. Jednak ze proponuje doprowadzic ten samochod do ladu i potem odp sobie na pyyanie czy warto dawac ok 600zl za suszarke dla <10 koni....
Mozgu Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Fakt. Ale nawet bez logow jest to bardzo latwo stwierdzic. Bo jesli zmierzymy podcisnienie na wyjsciu z gruszki i jest ok. To potem patrzymy na jej sztange i zakladamy i zdejmujemy wezyk. Powinna sie plynnie podnosc i po zdjeciu szbko opadac. Jesli sie przycina badz nie rusza wcale to jest winowajca. Logi by sie przydaly ale pytanie czy kolega ma vaga
Mortimer123 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Twoje turbo ma zapieczone łopatki w zmiennej geometrii trzeba rozebrać i wyczyścić co do sprężarki z awx pasuje tylko trzeba jeden przewód wymienić bo jest na szybko złącze. Fat zapedziles sie troche z tymi kierownicami... Niech kolega porobi logi wtedy bedzie mozna cos powiedziec. Wiem ze przewaznie sa to kierownice ale ja ostatnio w trzech afn tez obstawialem zaluzje a okazalo sie ze dolot dziurawy. Co do turbo z awx to nie ma potrzeby wymiany weza wystarczy przdjsciowke zakupic lub waz z np turana z tlumikiem drgan i wsio zostaje ori. Jednak ze proponuje doprowadzic ten samochod do ladu i potem odp sobie na pyyanie czy warto dawac ok 600zl za suszarke dla <10 koni.. Witam kolego co to sa te logi do czego służą wcześniej pasjonowałem się bmw.. audi mam od niedawna i strasznie nurtuje mnie to jak jade a po chwili turbo sie wyłącza.. dolot jest dobry bo juz sprawdzałem nie ma żądnej nieszczelności. a co do turbo z awx to jakoś strasznie mi na niej nie zależy mogła by zostać stara tylko ze ona już powoli tez ma dość i tak sobie myślałem zeby od razu włożyć mocniejszą bo planowałem tez wsadzić wtryski "216" i teraz moje pytanie jest takie czy zregenerować stara turbinę sprawdzić wtryski i zrobić mapę ? czy wsadzić AWX ,216 i mapa ? bo powiem szczerze ze chciałbym trochę podkręcić tak do 130-140 km. Albo do ilu mogę podkręcić na starych gratach lub nowych i ile to wytrzyma ? Fakt. Ale nawet bez logow jest to bardzo latwo stwierdzic. Bo jesli zmierzymy podcisnienie na wyjsciu z gruszki i jest ok. To potem patrzymy na jej sztange i zakladamy i zdejmujemy wezyk. Powinna sie plynnie podnosc i po zdjeciu szbko opadac. Jesli sie przycina badz nie rusza wcale to jest winowajca. Logi by sie przydaly ale pytanie czy kolega ma vaga właśnie w piątek w jadę sobie na warsztat i sprawdzę czy chodzi płynnie albo się zacina tak mam vaga w pracy ale nigdy nie robiłem tych logów na czym to polega i jak to zrobić ? Edytowane 27 Stycznia 2016 przez Mortimer123
wesz82 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Logi sa to bloki pomiarowe. Po nich nasi klubowi magicy moga odczytac wszystko co dolega dla auta chodzi mi oczywiscie o osprzet .. Sluchaj wszystko zalezy co oczekujesz. Jak turbo dax z awx to i dobrze dac wieksze wtryski. Co do tego ile wytrzyma to spokojnie mozesz zrobic sobie ok 140koni bo na forum sa afny co znosza ok 240... Mozgu masz racje ze latwo idzie to sprawdzic bez vag ale podejrzewam ze kolega nie wie ile ma byc ruchu sztangi.mozna jeszcze zdjac zawleczke ze sztangi i poduszac sama dzwigienka ale to nie dla laika. Kolego wejdz w dzial vag tam jest wsio napisane jak zrobic logi. Mozesz skolowac vakuometr i zmierzyc ile daje na sama gruszke od turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się