booolek Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 (edited) Cześć i czołem. Jakie włożyć tu swiece ngk 3 elektrodowe czy ngk platynowe 1 elektrodowe? Czy jeszce jakieś inne? Edited January 26, 2016 by booolek
adasijo Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Jeżdzę na PFR6Q i nie ma problemu, 22kkm przejechane:)
Emejcz Posted February 19, 2016 Posted February 19, 2016 Jednoelektrodowe platynowe wkładaj tak jak zaleca producent. Jak masz gaz to zrób przerwę 0,7mm.
jacjacek Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 (edited) Witam Ja przerabiałem u siebie kilka miałem oryginalne irydy Denso twin tip K20tt - różnicy poza ceną nie ma ( ok 8zł/szt przejechałem na nich juz ponad 20 tys i jest ok, irydy po 30 padły) teraz kupiłem brisk LGS i czekają na montaż (ciekawa konstrukcja) Odpuść na pewno kilku elektrodowe ( wg mnie to porażka) Edited February 21, 2016 by jacjacek
k232 Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 <---- A do mojego modelu jakie świece? Mam włożone Boscha 3 elektrodowe. Nie wiem czy to dobra rozwiązanie.
Łukasz13 Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Do 1.8t tylko ngk jak fabryka przewidziała czyli platyny albo zwykłe bkr6e tylko że wtedy wymiana razem z olejem.
adasijo Posted February 27, 2016 Posted February 27, 2016 Panowie v-line czy platinium pfr6q? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5979705743&reco_id=ee73c9ef-dd3c-11e5-b6d5-fa163e045498&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9 http://allegro.pl/swiece-ngk-v-line-37-pfr6q-audi-skoda-vw-4-szt-i5599240288.html
jacek70 Posted February 27, 2016 Posted February 27, 2016 <---- A do mojego modelu jakie świece? Mam włożone Boscha 3 elektrodowe. Nie wiem czy to dobra rozwiązanie. Do ADR mają być 3 elektrodowe np. NGK BKUR 6 ET10.
k232 Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Ja włożyłem jakieś śmieszne Boscha. Nie wiem czy dobrze zrobiłem
Kasparov Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Tak jak kolega wyżej napisał BKUR6ET10 do adr-a, właśnie jestem po wymianie, poprzednie też takie mialem i 40 tys. ponad bez najmniejszego problemu na lpg. Wydaje mi się, że nie ma co kombinować. Sent from out of space.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now