zyzol222 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Witam, drugim moim samochodem poza 1.8t jest Audi a4 b8 2.0tdi 170km z silnikiem caha i własnie z nim mam pewien problem, średnio na 1500km bierze litr oleju. na poczatku myslalem ze to turbo padło jednak po wielu konsultacjach i sprawdzeniach stwierdzilem ze to nie jego wina. Jakiś czas temu była robiona w nim uszczelka pod głowicą bo brała płyn, właśnie z tego powodu moj znajomy stwierdzil moze byc wina odmy gdyz dostał sie do niej płyn i zrobił sie kożuch. I teraz pytanie do was co o tym myślicie? Czepiać sie odmy, turbiny czy moze macie inne pomysły? Oczywiscie nie ma żadnych wycieków i nie kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Cos nie halo jest na 100% u mnie miedzy przegladami ( 15 tys.) nawet nic nie dolewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Czarnojan 3 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 mi zabiera jak gonie po 200 badz jakies rajdy po miescie ale ja wymieniam olej co 10k i tak z litr dolewam i tez nie wiem co i jak ale raczej go przepala tak mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu 2 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Ja kolego posiadam CAHA od prawie trzech lat. nalatałem ponad 30 tyś km. Na chwile obecna mam nalatane 206 tyś km. Olej wymieniam co 15 tyś km, na wyświetlaczu MMi od wymiany do wymiany widzę ubytek ok 30% słupka wyświetlanego, a jeżdżę bardzo różnie, ja bym obstawiał na turbo, ale... 1) jaki masz przelot?? 2) co ile Ci się wypala DPF?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vvalery 116 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja bym się wskazaniem na mmi nie sugerował. Wskazanie na fis po otwarciu maski daje bardziej wiarygodny wynik. Na mmi mam cały czas 100%. jak otworzę maskę na fis 3/4 cz4/5 i wtedy na mmi jest tak samo. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów na mmi znowu max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyzol222 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 DPF dopalałem tydzien temu kompem bo jeden mechanik stwierdził ze to moze byc przyczyna, turbo pompuje jak powinno a nie mam zwykłego bagnetu wiec musze sie kierowac wskazaniami z mmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vvalery 116 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 DPF dopalałem tydzien temu kompem bo jeden mechanik stwierdził ze to moze byc przyczyna, turbo pompuje jak powinno a nie mam zwykłego bagnetu wiec musze sie kierowac wskazaniami z mmi Kieruj się wskazaniami na fis (między zegarami) po otwarciu maski na gorącym silniku. Procedurę masz opisaną na forum, jak będziesz miał problem, bo ja taki na początku miałem - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Odgrzeje kotleta, niby dużo nie bierze ale jednak. Przebieg 179 tkm, ubytek 4/4 do 2/4 na 7.5 tyś km. Olej motul specyfic 507. Sprawdzał ktoś odme? Może plukanka przy wymianie oleju? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Witam,Czy po 15tys dolewka około 150ml to dużo?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Zakładam że od max do min na bagnecie to 1 litr. Więc na ok 8 tyś zniknęło 0.5 litra. Co dzień 45km, raz na miesiąc trasa 2 tys km prędkościami 150-180. Jak to wygląda u was? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas26as 0 Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Witam i jak rozwiązał ktoś ten problem?? Mi na 10 000 km spalił jakieś 3,5 litra oleju, turbinę zmieniłem bez zmian dalej spala olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 3 godziny temu, adas26as napisał: Witam i jak rozwiązał ktoś ten problem?? Mi na 10 000 km spalił jakieś 3,5 litra oleju, turbinę zmieniłem bez zmian dalej spala olej. To już jest dużo, podejdź do mechanika niech na początek zmierzy kompresję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Witam. Tak jak wyzej napisal Lu-Gi moga to być pierścienie. Ale też może to być winna uszczelniaczy zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Ogólnie to może być tak,np. lejacy wtrysk na tłok=kibel w ukladzie tlokowo korbowym=w najgorszym wypadku jak mocno leje korba bokiem. Oczywiście to tylko przykład bo przyczyn może być więcej ale szukać trzeba od najłatwiejszych rzeczy zawsze. gościu tu w mojej okolicy sprzedaje silnik caha na części bo na 3 garnku słaba kompresja i olej pobierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas26as 0 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Dzięki za odpowiedź postaram się umówić na sprawdzenie kompresji. Wtryski miałem sprawdzane wszystko ok z nimi. Napiszę jak się czegoś dowiem co było przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas26as 0 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Udało mi się sprawdzić ciśnienie licząc od rozrządu 25, 26,5, 25, 26,5 bar Jaka jest poprawna wartość? Czy możliwe że to już koniec żywotu silnika? Dodam że sprawdziłem jeszcze intercooler i są tylko znikome ilości oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonradA4troop 40 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Ja jak spokojnie jeżdżę to od wymiany do wymiany nie zaglądam tam wgl. na 15tyś km mi ubywa od 50-150ml około ale tylko wtedy gdy go mocniej ganiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas26as 0 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witajcie. Czy możliwe jest ze źle zregenerowali turbinę i dalej bierze olej turbina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea4good 1 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Witajcie Panowie, Zwracam się z prośba o pomoc w lokalizowaniu problemu z moim A4B8, silnik 2.) TDI CAGB (136km). Silnik brał olej co zmusiło mnie do kapitalnego remontu, zostały wtłoczone nowe tuleje, zmienione pierścienie, turbina oraz uszczelniacze zaworowe, całość kosztowała mnie dobre 6K i niestety nie przyniosło to skutku, samochód nadal łyka - tak jak wcześniej - ok 1l oleju na średnio 3 500km, od samego początku, kiedy zauważyłem, że silnik bierze olej zwróciłem uwagę na DPF który włączał się dość często bo co ok. 100-150km i podejrzewam, że winą tego była właśnie ilość sadz i oleju, który silnik wyrzucał. Mechanik rozkłada ramiona, nie wie gdzie szukać problemu - ja tym bardziej, czy ktoś z was ma jeszcze pomysł, gdzie szukać i co może być przyczyną tego objawu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się