Zimny Chirurg 2 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Witam. Jadac ostatnio zauważyłem ze jak puszczę noge z gazu i silnik wejdzie na 1600 odr to zaczyna sie takie lekkie jak by falowanie. Jak bym leko wciskal i puszczał hamulec. I tak na zmiane. I jak przyspieszam wyczailem ze w okolicach 1600 obr tez tak jak by lekko falowal. Wyczytalem ze EGR zawalony. Przyznaje ze mam zawalony i to zdrowo. Przerabial kto cos podobnego? Silnik AJM. Zaznacze ze nie zawwze to sie dzieje. I tylko na lekkim gazie. Jak deptam jest ok. Pozdro Edytowane 5 Marca 2016 przez Zimny Chirurg 2
karol24 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Wyczyść EGR razem z kolektorem, na pewno nie zaszkodzi. Jak masz syfu to jak to ma dobrze chodzić? poszukaj na Forum jakie są na to sposoby
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Siema koledzy. Przewertowalem wsio i szczerze to moze bys wszsytko. Od wakum pompy po dwumasa. Ech szkoda gadac. Masakra. Jutro jade do jakiegos mega znawcy i tunera pelną gębą. Juz przez tel powiedzial ze na bank nie bedzie to EGR. Jak sie wyjasni to dam znac. Pozdro Edytowane 15 Lutego 2016 przez Zimny Chirurg 2
czajaa22 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Witam i jak wyjaśniłeś sprawę bo u mnie mam podobnie ale u mnie to wyskoczyło po wymianie pompy tandem.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Witam i jak wyjaśniłeś sprawę bo u mnie mam podobnie ale u mnie to wyskoczyło po wymianie pompy tandem. A wiec po udaniu sie do tunera stwierdzil ze pompa tandem nie ma nic do tego, egr tez , wymyslil ze gumki na wtryskach nie trzymaja choć wszystki bipy korekty testy wtryskow wykazywaly wrecz idealna prace. No to podlamany decyzja zawinąłem sie na jame i mysle olac. Jest to takie delikatne ze trodno. musze sie przyzwyczaic i nie bede pruł pol silnika. Olac to. No i teraz przyszlo cieplo. Tak mysle ze letnie dam. Zalozylem letnie. Ludzie ku mojemu zdziwieniu przestalo. no doslownie przestalo. Nic sie nie dzieje. Bylem mega szczesliwy. No ale zastanawiam sie dlaczego. Ogladama pierwsze co opony. Ok. Pozniej felgi. No i jasne. Przez zime nawalilo sie tyle blota ze zrobilo sie jak w lokomotywie. Przeciw waga. I musialo poprostu bic w pewnym przedziale predkosci. Tyle w temacie. Po zmianie na zimowe powrocilo. by weliminowac ewentualne zbiegi okoliczności. Przyczyna to bloto na felgach w duzej ilosci.(oczywiscie wewnątrz felg) Pozdro Edytowane 5 Marca 2016 przez Zimny Chirurg 2
czajaa22 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Hmm to tylko się cieszyć u mnie niestety tak już wesoło nie ma. Objawy pojawiły się po wymianie pompy tandem więc stawiam że to ona może być problemem lub nowa pompa ma gorsze ciśnienie albo ma za duże i nie wyrabia pompka elektryczna w baku nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się