Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne brzęczenie 1.6 AHL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni męczy mnie problem, po każdym odpaleniu na zimnym silniku słychać dziwne brzęczenie. Co to może być ???

Tu jest filmik, słychać przy lekkim wciśnięciu pedału gazu.

Opublikowano

jakby ktores lozysko sie konczylo.jak amsz stetoskop to warto nim poszukac przyczyny.jak nie to pozrzucaj paski i sprawdz czy nie swiszcza lozyska

Opublikowano

Trochę dziwne jak na rolki i paski, w tamtym roku miałem toledo 1L i podobny dźwięk dawała przytkana pompa oleju.

A tu drugi filmik,

Opublikowano

Najlepiej zdjąć pasek i zobaczyć czy będzie tak samo.

Opublikowano

który pasek?

Opublikowano

Możesz zdjąć najpierw jeden potem drugi i zobaczyć. Chodzi o paski napędu alternatora, pompy wspomagania, klima itp.

Opublikowano

ok bedę patrzeć, bo problem jest tylki na zimnym silniku, podczas rozruchu.

Opublikowano

Też to mam ale teraz głowica mi się rozleciala i nie wiem czy to było przyczyną

Opublikowano (edytowane)

No to nie dobrze że ci się głowica rozleciała,

Na dole dodałem zdjęcie jaką mam temperaturę silnika, ponad 90 C, co mnie bardzo niepokoi, zauważyłem też plamę na posadzce w garażu, wygląda na wyciek płynu chłodzącego i płynu pomału ubywa.

Teraz pytanie czy to wygląda na walnięty termostat czy też pompę wody???

http://www.fotosik.pl/zdjecie/ee389502905af380

Edytowane przez misiekA80
Opublikowano (edytowane)

Odpal i spujrz czy nie wycieka ci płyn z pod pomy wody za kółkiem pasowym na trzpieniu jest uszczelniacz wirnika:p ja niedawno miałem z niego wyciek

Edytowane przez lukasz2107
Opublikowano

lukasz2107 i też silnik się za mocno grzał?

Opublikowano (edytowane)

Silnik mi sie nie grzał.Jak kupiłem auto to miałem kiedyś problem z temperatura ale po przepłukaniu nagrzewnicy ustąpiło.2 tyg temu temperatura znów wychodziła ponad norme ale kupiłem oryginalny czujnik pod kod silnika i wruciło do normy.Miałem założony zamiennnik.To tak nawiasem w kwestii temperatury

Wracająć do tematu sprawdż czy masz obieg płynu.Wiadomo płyn wraca do zbiorniczka tym małym węzykiem.Wtedy bedze wiadomo czy pompa dobrze pracuje.Niesprawna pompa= uszczelka pod głowica i w najgorszym samo przegrzanie głowicy .

Edytowane przez lukasz2107
Opublikowano

Silnik mi sie nie grzał.Jak kupiłem auto to miałem kiedyś problem z temperatura ale po przepłukaniu nagrzewnicy ustąpiło.2 tyg temu temperatura znów wychodziła ponad norme ale kupiłem oryginalny czujnik pod kod silnika i wruciło do normy.Miałem założony zamiennnik.To tak nawiasem w kwestii temperatury

Wracająć do tematu sprawdż czy masz obieg płynu.Wiadomo płyn wraca do zbiorniczka tym małym węzykiem.Wtedy bedze wiadomo czy pompa dobrze pracuje.Niesprawna pompa= uszczelka pod głowica i w najgorszym samo przegrzanie głowicy .

Dzięki za info, we wtorek wymiana paka rozrządu, termostatu i pompy wody, wszystkie części są firmy SKF, myślę że dobre będą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...