misiekA80 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam, od kilku dni męczy mnie problem, po każdym odpaleniu na zimnym silniku słychać dziwne brzęczenie. Co to może być ??? Tu jest filmik, słychać przy lekkim wciśnięciu pedału gazu.
quadral20004 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 jakby ktores lozysko sie konczylo.jak amsz stetoskop to warto nim poszukac przyczyny.jak nie to pozrzucaj paski i sprawdz czy nie swiszcza lozyska
misiekA80 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Trochę dziwne jak na rolki i paski, w tamtym roku miałem toledo 1L i podobny dźwięk dawała przytkana pompa oleju. A tu drugi filmik,
lukasz51237 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Najlepiej zdjąć pasek i zobaczyć czy będzie tak samo.
lukasz51237 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Możesz zdjąć najpierw jeden potem drugi i zobaczyć. Chodzi o paski napędu alternatora, pompy wspomagania, klima itp.
misiekA80 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 ok bedę patrzeć, bo problem jest tylki na zimnym silniku, podczas rozruchu.
atr52 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Też to mam ale teraz głowica mi się rozleciala i nie wiem czy to było przyczyną
misiekA80 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) No to nie dobrze że ci się głowica rozleciała, Na dole dodałem zdjęcie jaką mam temperaturę silnika, ponad 90 C, co mnie bardzo niepokoi, zauważyłem też plamę na posadzce w garażu, wygląda na wyciek płynu chłodzącego i płynu pomału ubywa. Teraz pytanie czy to wygląda na walnięty termostat czy też pompę wody??? http://www.fotosik.pl/zdjecie/ee389502905af380 Edytowane 16 Lutego 2016 przez misiekA80
lukasz2107 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Odpal i spujrz czy nie wycieka ci płyn z pod pomy wody za kółkiem pasowym na trzpieniu jest uszczelniacz wirnika:p ja niedawno miałem z niego wyciek Edytowane 17 Lutego 2016 przez lukasz2107
misiekA80 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 lukasz2107 i też silnik się za mocno grzał?
lukasz2107 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Silnik mi sie nie grzał.Jak kupiłem auto to miałem kiedyś problem z temperatura ale po przepłukaniu nagrzewnicy ustąpiło.2 tyg temu temperatura znów wychodziła ponad norme ale kupiłem oryginalny czujnik pod kod silnika i wruciło do normy.Miałem założony zamiennnik.To tak nawiasem w kwestii temperatury Wracająć do tematu sprawdż czy masz obieg płynu.Wiadomo płyn wraca do zbiorniczka tym małym węzykiem.Wtedy bedze wiadomo czy pompa dobrze pracuje.Niesprawna pompa= uszczelka pod głowica i w najgorszym samo przegrzanie głowicy . Edytowane 18 Lutego 2016 przez lukasz2107
misiekA80 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Silnik mi sie nie grzał.Jak kupiłem auto to miałem kiedyś problem z temperatura ale po przepłukaniu nagrzewnicy ustąpiło.2 tyg temu temperatura znów wychodziła ponad norme ale kupiłem oryginalny czujnik pod kod silnika i wruciło do normy.Miałem założony zamiennnik.To tak nawiasem w kwestii temperatury Wracająć do tematu sprawdż czy masz obieg płynu.Wiadomo płyn wraca do zbiorniczka tym małym węzykiem.Wtedy bedze wiadomo czy pompa dobrze pracuje.Niesprawna pompa= uszczelka pod głowica i w najgorszym samo przegrzanie głowicy . Dzięki za info, we wtorek wymiana paka rozrządu, termostatu i pompy wody, wszystkie części są firmy SKF, myślę że dobre będą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się