witjacrf Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam. Wraz z mechanikiem borykamy się z problemem mojej A4 B7. Już kupując musiałem wymienić turbinę. Dodatkowo mechanik naprawil vacum pompe (zestaw naprawczy simeringi i uszczelki). Dzisiaj mechanik mówi że auto juz gotowe jednakże nie wyda mi go bo na bagnecie przybyło oleju o ok 2mm. Ewidentnie olej napędowy dostaje się do silnika do oleju i przybywa go. Pytanie z mojej strony skoro turbina została wymieniona,nowe filtry,nowy olej,zregenerowana vacum pompa - to co jest nie tak że olej dostaje się do silnika?
SotoM Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 To że vacum zrobił to nie znaczy że będzie 100% szczelna na simerngu... Wtryski...Dpf... lub przytarty motor...
witjacrf Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 W jaki sposób najlepiej zdiagnozować co to może być?
SotoM Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 A co ty masz wogle za silnik? Nic nie wiadomo...8,16V Dpf, bez Dpf Dpf Wycięty?
SotoM Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 W jakim czasie przybyło te 2mm na miarę? Może być winna pompa tandem Wtryski leżące jak również stan uszczelnień i samych gniazd No i Dpf jego stan sprawdzał ktoś kiedy się wypalał jego zapelnienie....
witjacrf Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Przybyło w około 30 minut. Pompa tandem co to? DPF jest do wypalenia ale co ma dpf do mieszania się ropy z olejem skoro powinno to iść w wydech.
kuba84 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Vacum pompa pewnie się rozszczelniła. Zobacz zobacz jaki kolor ma paliwo w filtrze i zbiorniku paliwa i wszystko będziesz wiedział. Miałem ostatnio właśnie taki przypadek. Paliwo może jeszcze mieszać się z olejem przez oringi pompek ale to można łatwo wykluczyć podłączając kompa. Korekcje i Bipy powinny być mocno rozjechane. Edytowane 8 Lutego 2016 przez kuba84
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 jeżeli silnik jest w czasie dopalania DPF a nie jedziesz z zalozona przez system predkoscia, wtedy przelewa paliwo przez pierscienie do miski. BTW. jak ci sie udalo tak dokladnie okreslc wzrost poziomu oleju?
witjacrf Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 jeżeli silnik jest w czasie dopalania DPF a nie jedziesz z zalozona przez system predkoscia, wtedy przelewa paliwo przez pierscienie do miski. BTW. jak ci sie udalo tak dokladnie okreslc wzrost poziomu oleju? Od momentu jego wymiany do pomiaru na bagnecie (3 razy sprawdzane) przybyło go i jest ponad max. Vacum pompa pewnie się rozszczelniła. Zobacz zobacz jaki kolor ma paliwo w filtrze i zbiorniku paliwa i wszystko będziesz wiedział. Miałem ostatnio właśnie taki przypadek. Paliwo może jeszcze mieszać się z olejem przez oringi pompek ale to można łatwo wykluczyć podłączając kompa. Korekcje i Bipy powinny być mocno rozjechane. Vacum pompa jest po regeneracji ponownie była rozbierana i sprawdzana czy Oring nie został uszkodzony.
kuba84 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Moja była rozszczelniona w miejscu gdzie pracuje wałek rozrządu.
witjacrf Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 jeżeli silnik jest w czasie dopalania DPF a nie jedziesz z zalozona przez system predkoscia, wtedy przelewa paliwo przez pierscienie do miski. BTW. jak ci sie udalo tak dokladnie okreslc wzrost poziomu oleju? A jaką mam pewność że nie rozwali mi turbiny i reszty podzespołów że mam jechać z założoną prędkością (jaką)? Diagnoza zdiagnozowana i naprawione : uszczelniacze na pompowtryskach, wymienione i wszystko działa jak należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się