marlad Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Witam, to mój pierwszy post tego typu i bardzo liczę na to ,że przyjmiecie mnie jakoś w miarę ciepło i przyjaźnie 'od pewnego czasu funduje kurację sterydową silnikowi 2.0 TDI CR 170 w Audi TT Quattro manual . Pacjent niewdzięczny w strojeniu , i niechętnie współpracujący z racji tego ,że jest na CR i mało jest do tych sterowników dobrej jakości DAMOSÓW , tudzież SUPERMAPPACK i trzeba operować na żywym organiźmie metodą prób i błędów Pompki każdy przyzwoity tuner ma obcykane, więc pora zmierzyć się z tym ciekawym wyzwaniem . Fabryczne turbo jest nieduże , a ciśnienie buduje głównie szalonymi prędkościami obrotowymi:/ Fabryczny intercooler jest wcisnięty pomiędzy chłodnice. Jedni mówią,że daje rady , inni odwrotnie.Do wyższych stage postanowiłem tego nie sprawdzać i po prostu je zmieniłem. Ale do rzeczy : SERIA Samochód posiadał mocną serię : STAGE 1 CHIP TUNING - uzyskałem 207 km i 421 Nm STAGE 2 z usunięciem DPF pozwala dorzucić po 10 km i 10 Nm do powyższego wyniku.czyli ok 215 km i 430 Nm ( wykresu na tę chwile nie posiadam ) STAGE 3 Intercooler , dolot, turbina hybrydowa 4 bar map sensor STROJENIE mam już w tej chwili ponad 480 Nm , i 230 km ( w niektórych próbach ponad 250 km ) , ale sprzęgło juz daje znać o sobie . Optymalnie zostawił bym to na ok 450-460 Nm i 240-260 km ,ale jeszcze przeprowadzę próby i po nich na pewno bedziemy wiedzieć jaki setup jest najbardziej akuratny Tak samochód przyspieszał na ok 450 Nm i 220 km ( usunąłem też tłumik końcowy , co słychac na końcu filmu ) Choinka n a desce rozdzielczej - objaw tęsknoty za mijajacymi świetami , wywołany pominięciem jednego bajciku w sofcie ( juz poprawione ) : Stage 4. Na pewno kompletne sprzęgło , GTB 2260, Jeśli standardowe wtryski nie obsłużą , to też zmienię. Możliwe ,że go zakuję STROJENIE Jeśli będziecie zainteresowani tym tematem to na bieżąco mogę tutaj wrzucić wyniki
C4NC3R Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 To takie słabe te motory że trzeba ja kuć przy 300 KM i 500 Nm?
marcin4x4 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Pacjent niewdzięczny w strojeniu , i niechętnie współpracujący z racji tego ,że jest na CR i mało jest do tych sterowników dobrej jakości DAMOSÓW , tudzież SUPERMAPPACK i trzeba operować na żywym organiźmie metodą prób i błędów Pompki każdy przyzwoity tuner ma obcykane, więc pora zmierzyć się z tym ciekawym wyzwaniem . Przyzwoity tuner z tymi silnikami nie ma żadnych problemów, TDI CR w sprzedaży są od ponad 10 lat (HDI jeszcze dłużej) i nie jeden robił przyjemne rzeźby bez "prób i błędów" (co za idiotyzm) BTW: po co został wymieniony map sensor ? Edytowane 7 Lutego 2016 przez marcin4x4
DanielFM Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Jestem ciekaw jakie teraz jest EGT CFGB lekko powyżej 200PS przekracza spokojnie 900 stopni.
marcin4x4 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 nie przekracza 850 (diagnostyka więcej nie pokazuje)
Jarol Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Jakie miałeś ustawione doładowanie po programie? Tam siedziała seryjnie GTC1549VA? Co to masz za hybrydę wrzuconą i jakie teraz masz doładowanie? Edytowane 12 Lutego 2016 przez Jarol
marlad Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 Danielu, limiter EGT jest ustawiony nieznacznie powyżej 800 C. Strojenie jest już w końcowej fazie , dziś i wczoraj byłem autem w górach i sprawowało się perfekcyjnie , choc dalej niuta ma za dużo - trzeba bedzie ująć Na dniach będą jazdy z logami, więc niebawem bedę znał dokładnie wartości Jarolu turbo nawet w miarę realizuje to co ma zadane i potrafi utrzymać ponad 3 bar w dolocie , ma ok 15% wieksza wydajność w stosunku do standardowego . Nie znam oznaczenia . C4NC3RNie wiem czy słabe te silniki , ale i tak zamierzam raczej iść z moca dalej więc co mi szkodzi ?Ja wiem gdzie mnie fantazja poniesie ? Dostałem do rozważenia ciekawą propozycję na sprzęgło 600-700 Nm to może się pokuszę o więcej niż te marne 500 Nm i 250 300 km
marcin4x4 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) choc dalej niuta ma za dużo - trzeba bedzie ująć eee, dużo nie ma.. coś niedomaga ? turbo nawet w miarę realizuje to co ma zadane i potrafi utrzymać ponad 3 bar w dolocie , ma ok 15% wieksza wydajność w stosunku do standardowego . Nie znam oznaczenia . większość ludzi na forum poprzez hybrydę rozumie poskładanie jednej z dwóch, rozumiem że Ty masz na myśli rozwierconą muszę, na ciepłej frez, kuty wałek i koło kompresji ? Edytowane 16 Lutego 2016 przez marcin4x4
marlad Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Trochę zjechaliśmy z niutem i nie jest już takim dzikiem z dołu , ale za to jest fajny BEZDYMNY modzik tutaj nagrałem filmik pod światło : co by było ew. lepiej dym widać Sprzęgło niestety jęknie od czasu do czasu , więc trzeba bedzie jeszcze mu zjechać . Na 450-460 Nm zostawię na codzień . Edytowane 22 Lutego 2016 przez marlad
marcin4x4 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Dyno robi kreski gładkie jak pupa niemowlaka maskując wiele niedociągnięć a u Ciebie zrobił prawie sztorm na Bałtyku. Nie ma się czym chwalić, wręcz przeciwnie wypadałoby to szybko poprawić i uratować cokolwiek z opinii. BTW: to w końcu TT czy A3 ? http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/info/strojenie-stage-234-vw-audi-seat-skoda-2-0-tdi-cr-170-cfgb-cbbb-caha/ Jako jedna z nielicznych firm w Polsce i na świecie oferujemy chip tuning i profesjonalne modyfikacje ( wraz ze strojeniem )typu STAGE 2,3,4 dla silników grupy VAG 2.0 TDI CR 170 CFGB / CBBB / CAHA Edytowane 23 Lutego 2016 przez marcin4x4
audicoman Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Nie widzę sensu tak dużego niuta utrzymywanego przez krótki zakres obrotów, nie lepiej zrobic 420-440 NM w miarę płasko? Moim zdaniem z płaskim przebiegiem momentu o wiele fajniej się jeździ i sprzęgło, przeguby i korby nie dostają tak po d*pie.
marcin4x4 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) to pomyśl co się dzieje 3500rpm + .. na dole też ma jakiś problem, ktoś sobie z hybrydą nie radzi. Edytowane 23 Lutego 2016 przez marcin4x4
marlad Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Nie widzę sensu tak dużego niuta utrzymywanego przez krótki zakres obrotów, nie lepiej zrobic 420-440 NM w miarę płasko? Moim zdaniem z płaskim przebiegiem momentu o wiele fajniej się jeździ i sprzęgło, przeguby i korby nie dostają tak po d*pie. Będą rózne wersje tej modyfikacji i przetestujemy kilka różnych wariantów. zejdzie jeszcze troche z tym samochodem bo nie ma tyle czasu do poswiecenia temu projektowi ile bysmy chcieli ,ale finalnie bedzie zyletka Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Lutego 2016 przez marlad
marlad Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2017 Te hamownie na koło są ch... warte jak nie ma się idealnego odcinka testowego. Zestroiłem to na miękko , bo dwumas nie dawał kompletnie rady i wrzuciłem na hamownię 4x4 .
komoornik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Jakie czasy 0-100. 100-200? Widzę, że trochę się trzeba namachać lewarkiem.
marlad Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 nie mam pojęcia. wykres byłby lepszy i wstawałby szybciej , gdybym hamował na odpowiednim obciążeniu -ale dwumas by tego mógł nie przezyc
pawel121 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) marlad, jaka firma robiła turbo hybrydowe? Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez pawel121
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się