marioti Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 szukam możliwie szczegółowych informacji na temat różnic między silnikami 1.8T 20V - turbodoładowany - 150 KM, które oznaczane są jako AEB, ANB, APU, AWT z góry dzięki
marewel Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 APU,AWT przepustnica sterowana elektronicznie AWT ma iny blok silnika AWT,APU ma troszke inna turbine(więcej łopatek po stronie gorącej) Tyle z palca.
pawelc Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Miałem APU a teraz mam AWT :>. A różnice jakie pod maską widze to: W APU była jedna sonda w AWT są dwie. W APU był hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu a w AWT jest elektroniczny. W AWT jest jakaś elektryczna pompa która dodatkowo dmucha powietrze do filtra powietrza, W APU tego nie miałem. Więcej zmian raczej nie widze
dzikasz Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 A może ktoś zna różnice między innymi silnikami z rodziny a AMB?
Kubeł Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 To dobre pytanie, też chętnie bym poznał te różnice, ale przeglądając forum odnoszę wrażenie, że my-właściciele amerykańskich wersji jesteśmy zdani sami na siebie...
dzikasz Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Coś w tym jest Coprawda dużo gratów można dostać np. w inter-carsie ale różnice nikt mi nie może powiedzieć jakie są. Wiem, że podobno inne jest sprzęgło niż innych 1.8T a pozatym?
Kubeł Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Sprzęgło akurat jest to samo o ile wiem. Natomiast jest różnica np w amortyzatorach przednich i wahaczach dolnych do których są montowane (to sprawdziłem) - oryginalnie są montowane wahacza z węższą tuleją i amory z węższymi widełkami na dole. Nie jest jednak problemem przy wymianie zastosować wersji europejskich, trzeba tylko przy wymianie amorów zmienić te wahacze.
poziek Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Wiem, że podobno inne jest sprzęgło niż innych 1.8T a pozatym? jest identyczne jak w wersjach euro
Marek12 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja zauwazylem, ze w mojej AEB mam modul BOSCHa a np. w AJL 180KM jest HITACHI. W A3 AJQ tez widzialem HITACHI
kepasa Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 istnieje jeszcze AVJ 150PS 1.8T ... czym się różni??? gorszy , lepszy?
poziek Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 istnieje jeszcze AVJ 150PS 1.8T ... czym się różni??? gorszy , lepszy? najlepszy w B6 zaraz po BEX
marioti Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 No to teraz takie pokrewne pytanie. który, wg was, że tak powiem, jest najlepszy pod kątem wytrzymałości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się