Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśniećie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem a mianowicie...

Jadąc autem na prostej drodze przy rozgrzanym silniku przyspieszyłem po czym gwałtownie zahamowałem i auto mi zgasło...

Nie wciskałem od razu sprzęgła tylko schodził powoli z obrotów,

Po jakichś dwóch-trzech minutach Odpalania auto wreszcie zaskoczyło

Panowie co może być przyczyną takiego gaśnięcia ??

Czy auto jest ''zamulone" jazdą miejską ??

Czy może po prostu pompa się kończy pomóżcie

Pozdrawiam :D

Opublikowano

Podepnij najpierw vag i sprawdz czy nie ma jakiegos błędu

Opublikowano

Zacznij od diagnostyki Vagiem choć wygląda to na problem czysto mechaniczny (nie wykaże na vagu...).

Opublikowano

Na Vag-u wyskoczył mi błąd 00575 co to może być ??

Bo różne opinie są na internecie :/

Opublikowano

Błąd jest od czujnika ciśnienia doładowania w dolocie. Czujnik ten znajduje się na rurze idącej od IC do kolektora ssącego.

Chyba, że masz jeszcze starszy sterownik silnika to czujnik ten znajduje się właśnie w sterowniku silnika.

Opublikowano (edytowane)

Magoo, co ty pier...?

575 to zbyt wysokie ciśnienie w dolocie objawiające się wyłączeniem sterowania turbiną i ucięciem dawki paliwa. Auto w takim stanie jest zamulone, a wyłączenie i włączenie silnika sprawia że spowrotem odzyskuje moc, aż do następnego przeładowania (najczęsciej w zakresie 80-120km/h)

Czujnik doładowania (map sensor) zdycha bardzo rzadko, prędzej się zdarzy podawać błędne wartości co też jest rzadkie.

Żeby wiedzieć co się dzieje to trzeba zrobić komplet logów.

Łukasz, skasuj ten błąd, poszalej na rozgrzanym silniku i sprawdz błędy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli mówisz że pomoże to tak zrobie wielkie dzieki :D

Hazen tylko że auto mi nie traci mocy, a turbina sie nie wyłącza

Edytowane przez Łukasz Lasota
Opublikowano

Magoo, co ty pier...?

575 to zbyt wysokie ciśnienie w dolocie objawiające się wyłączeniem sterowania turbiną i ucięciem dawki paliwa. Auto w takim stanie jest zamulone, a wyłączenie i włączenie silnika sprawia że spowrotem odzyskuje moc, aż do następnego przeładowania (najczęsciej w zakresie 80-120km/h)

Czujnik doładowania (map sensor) zdycha bardzo rzadko, prędzej się zdarzy podawać błędne wartości co też jest rzadkie.

Żeby wiedzieć co się dzieje to trzeba zrobić komplet logów.

Łukasz, skasuj ten błąd, poszalej na rozgrzanym silniku i sprawdz błędy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

O co CI chodzi? Przecież ten błąd pochodzi od tego właśnie czujnika bo ciśnienie było inne niż założone w sofcie - stąd błąd.

Opublikowano

Mapa ma przypisane stałe dane nt. ciśnienia w dolocie jakie powinna pompować turbina.

Jeśli w dolocie jest zbyt wysokie to wywali 575 i odetnie turbo, nie ma innego wyjścia.

Łukasz a skasowałeś 00575 i pojawił się ponownie?

Nawet jak map sensor źle mierzy i zapoda zbyt wysokie ciśnienie to odetnie turbo i wywali błąd 575.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ale jak mi sie wyłącza turbina to są inne objawy, trzepie całym autem i brakuje mocy...

Wyłączam i włączam auto i jest wszystko ok, a tutaj auto gaśnie i nie mogę go odpalic.

Opublikowano (edytowane)

Zarówka pod n108 i poprowadzić do kabiny xD

Albo jak zgaśnie i nie bedziesz mogl odpalic to sprawdz czy na tym zaworze jest napięcie.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...