Przemasek17 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Witam dzisiaj po zamontowaniu nowej turbiny jak zapalilem było dobrze dodam że byl kolektor ssący i wydechowy dany do piaskowania ale wszędzie są nowe uszczelki dane wszystko podłączone tak jak powinno być. No i otwieram drzwi od garażu a tu nagle auto zaczęło pracować jak traktor szarpie silnikiem na wolnych obrotach jakby miało go wyrwać odrazu cały samochód aż chodzi. Dając gazu Kopci mocno.pomóżcie panowie. Dodam jeszcze że kontrola trakcji ciągle się pali Edytowane 12 Lutego 2016 przez Przemasek17
Przemasek17 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) Błędy na vag ? pokazywali czujnik ciśnienia doładowania i coś z przepływomierz usunąłem te błędy i ich już nie ma ale się pojawił czujnik kąta skrętu i ten błąd nie znika ale to coś może mieć do takiego szarpania tym silnikiem?https://m.youtube.com/watch?v=n8yjIPzryVI Link do filmiku mojej Audi jak chodzi terqz po montażu turbinki Edytowane 12 Lutego 2016 przez Przemasek17
kastro Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Wygląda jakby pompka się skończyła.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/345642-szarpie-do-mometu-odpiecia-jednego-gara/
Przemasek17 Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Dzisiaj grzebaLem i nie doszedłem do niczego . Resetowalem kompa nic nie pomagało więc się okaże diagnoza u mechanika Tylko jeszcze u mnie nie można nigdzie jechać bo jak dasz więcej gazu to coś grzechocze metalicznego strach jechać gdzieś więc do mechanika na lawecie pojedzie pewnie Edytowane 13 Lutego 2016 przez Przemasek17
zbojna Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Dzisiaj grzebaLem i nie doszedłem do niczego . Resetowalem kompa nic nie pomagało więc się okaże diagnoza u mechanika Tylko jeszcze u mnie nie można nigdzie jechać bo jak dasz więcej gazu to coś grzechocze metalicznego strach jechać gdzieś więc do mechanika na lawecie pojedzie pewnie Szczerze watpie aby to byly pompki, ale mozesz zlogowac vagiem grupy 13, 18 i 23 to sie szybko okaze. Pompki tak same z siebei i szybko nie padaja...
Przemasek17 Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Opublikowano 14 Lutego 2016 Pod kompa podłączyłem innym programem nie vagiem aktualnie nie mam Vaga nawet jakbym miał to na Windows 10 nie pójdzie :/
Lukasz_N Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Też tak myślę się pali ciągle kontrola trakcji możliwe że pompka któraś w poniedziałek stawiam do mechanika stwierdzi co jest . Jeśli odłaczałeś aku, to kontrolka ESP będzie świecić do momentu, aż nie przejedziesz autem i nie wykonasz kilku skrętów kierownicą. Sterownik musi się zaadaptować.
Przemasek17 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 Samochód zaprowadzony do mechanika pierwsza diagnoza jaka postawił to że rozrząd mógł się przestawić. Na rorzadzie zrobioNe jest 16000 km
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Samochód zaprowadzony do mechanika pierwsza diagnoza jaka postawił to że rozrząd mógł się przestawić. Na rorzadzie zrobioNe jest 16000 km Sam z siebie się nie przestawił.
Przemasek17 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 Mechanik wybrał głowice. głowica była juz kiedyś robiona popychacze krzywe uszkodzone szklanki na 4 cylindrez nie ma sprężania . Silnik się zaciera poprostu . naprawa się nie opłaca więc zamówiłem drugi silnik z 14 dniową gwarancją rozruchową . w tym tygodniu będzie już siedziało drugie serce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się