Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpanie przy obciążonym silniku w czasie przyspieszania na wysokich biegach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie jest podobnie.

Auto juz nie bierze oleju, zrobione tloki itd, 40k temu. No i teraz pojawilo sie to szarpanie.

Czy u Was to szapranie objawia sie mega szarpnieciem calego auta, jakby kola na sekunde stracily przyczepnosc, albo jakby sie wjechalo na malego lezacego policjanta ? Taki uskok przyczepnosci, co szarpie calym autem ? To nie jest raczje problem z quattro ...

Najczesciej na rozgrzanym silniku, np 6ty bieg, pozwalam aby auto zwolnilo do 70km/h i potem depa i jak wchodzi na obroty to miedzy 3-5k kilka razy mniej lub bardziej szarpnie ... nieregularnie, czasami nie ... bledow brak, moc jest, obroty przy tym szarpnieciu nie swiruja ... czasami przy przyspieszaniu od 0 to np na 3 albo 4ce przy własnie 2-5k obrotów, kilka razy szarpnie autem ....

Sprobuje wymienic swiece i spr cewki ... a potem to juz tylko pompa ...

Czy jest sposob na zdiagnozowanie problemow pompy za pomoca vcds ?

Opublikowano

Udało się rozwiązać problem?

Opublikowano

Witam też miałem taki problem z szarpaniem konkretnym przed stage 1 i po stage 2. Tak jeździłem aż się samo wyjaśniło , ledwo do domu zajechałem. Okazało się że wtrysk się przycinał aż w końcu się zawiesił w pozycji otwartej i zalał cały cylinder. Po wymianie wtrysku jest pięknie zero szarpnięć a błędów nie było. ( świece i cewki miałem kuż nowe) pozdrawiam. 

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie usunięcia poboru oleju. Polecicie mi dobry warsztat? 

Opublikowano

MDM serwis.

Opublikowano
W dniu 11.04.2019 o 12:37, Szpunar200 napisał:

Mam pytanie odnośnie usunięcia poboru oleju. Polecicie mi dobry warsztat? 

Ja tez robiłem w MDM Serwis w Warszawie.

Opublikowano

Witam, mam podobny problem co autor tematu, tylko u mnie szarpnięcie jest przy ruszaniu na niskich biegach  1-2, 2-3 

Świece i cewki wymienione, odma podmieniona I  ciągle to samo 

ktos miał może podobny przypadek ? 

Opublikowano (edytowane)

 

Witam

Trochę odświeżę temat. Podobny problem u mnie zaczął się pojawiać, przez przejechane ostatnie 600km drgania pojawiły się 8 razy? Występują one z tego co zauważyłem na 8 biegu przy prędkościach 100-120 (około 1400-1600 obr/min) podczas jazdy pod wzniesienie, natomiast odpuszczenie gazu eliminuje te drgania. Przebieg 61k km, świecie wymieniane na NGK jakieś 10k km temu, oleju nie bierze. Podczas dynamicznego przyspieszania od 90 do 160 problem nie występuje, oraz przy stałej prędkości w granicach 140-160 również nie zauważyłem drgań (chociaż długo z tą prędkością nie jechałem). Zacząć szukać rozwiązania w cewkach?

Pozdrawiam

Edytowane przez Kers

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...