bziko86 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 witam. zauwazylem z kanalu ze mam brudne od oleju rury po obu stronach pod zderzakiem? wymienic opaski na nich? bo widzialem ze jakos tak dziwnie dolegaja..czy co poradziciezebym zrobil?
1977andrzej Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Jesli mowisz o rurach, ktore ida od turbo do metalowego kanalu i z niego do intercoolera, to nie ma tam oringow. Zapewne masz troche oleju w dolocie, co jest normalne dla TDI. Zdejmij ta rure z intercoolera i zobacz czy duzo Ci oleju wyleci. Jesli niewiele to nie ma sie czym przejmowac, jesli duzo to turbo moze juz nadmiernie puszczac olej, co nie jest dobrym znakiem. Zaloz spowrotem weze i mozesz mocniej dociagnac opaski.
sssV Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 a no fakt o czym innym myslalem i o czym innym pisalem.
bziko86 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 czyli ten olej to teoretycznie nic groznego?
bziko86 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 Jak mało to wylać przeczyscic i diciagnac mocniej opaski? A jak dużo to też zrobić to samo i to znaczy że turbo się kończy i po prostu czekać aż padnie kiedyś tam ?
sssV Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 tak Z tym, ze jak wywali z wezy olej wilosci sporej to lepiej nie czekac az padnie turbo. Silnik moze go zaciagnac i bedziesz wymienial nie tylko turbo ale i caly silnik.
bziko86 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 Aha..czyli jak wywalić tego dużo to wtedy turbo dac do regeneracji?
sssV Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Tak. Ale ubywa Ci olej z silnika? Jak juz turbo puszcza tyle, ze trzeba je regenerowac to widac spadki stanu i trzeba dolewac.
bziko86 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 No ubywa Ale minimalnie ze nie muszę dolewać. A ile kosztuje regeneracja?
lukasz51237 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 W każdym tdi coś tam ubywa. Większość ma też zapocone węże od turbo, zdejmij ten wąż na dole przy ic napisz ile wyleciało, a potem pomyśl o regeneracji.
bziko86 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Odkąd kupiłem auto ponad rok temu to było zapocone i niedawno widziałem ze nic się nie zmieniło ale nie leci mocniej ale zrobię jak mówisz odepne i zobaczę ile wyleci
sssV Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Zobacz ile wylecie, wyczysc i zloz. Za tysiac kilometrow czy dwa znowu mozesz zajrzec. Jak za pierwszym i drugim razem wyleci szklanka oleju to wtedy mysl o wymianie turbiny. Kazdy doladowany (i nie tylko) silnik ma slady oleju w dolocie.
bziko86 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 To odłączyć ten gruby wąż od strony kierowcy czy po obu stronach najlepiej? Sory że tak pytam Ale wolę się upewnić zanim coś zepsuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się