Skocz do zawartości
IGNOROWANY

weże brudne od oleju a4 b6 1.9 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. zauwazylem z kanalu ze mam brudne od oleju rury po obu stronach pod zderzakiem? wymienic opaski na nich? bo widzialem ze jakos tak dziwnie dolegaja..czy co poradziciezebym zrobil?

Opublikowano

wymien oringi.

Opublikowano

Jesli mowisz o rurach, ktore ida od turbo do metalowego kanalu i z niego do intercoolera, to nie ma tam oringow.

Zapewne masz troche oleju w dolocie, co jest normalne dla TDI. Zdejmij ta rure z intercoolera i zobacz czy duzo Ci oleju wyleci. Jesli niewiele to nie ma sie czym przejmowac, jesli duzo to turbo moze juz nadmiernie puszczac olej, co nie jest dobrym znakiem.

Zaloz spowrotem weze i mozesz mocniej dociagnac opaski.

Opublikowano

a no fakt o czym innym myslalem i o czym innym pisalem. :)

Opublikowano

czyli ten olej to teoretycznie nic groznego?

Opublikowano

Zalezy ile go jest

Opublikowano

Jak mało to wylać przeczyscic i diciagnac mocniej opaski? A jak dużo to też zrobić to samo i to znaczy że turbo się kończy i po prostu czekać aż padnie kiedyś tam ?

Opublikowano

tak :thumbup1:


Z tym, ze jak wywali z wezy olej wilosci sporej to lepiej nie czekac az padnie turbo.

Silnik moze go zaciagnac i bedziesz wymienial nie tylko turbo ale i caly silnik.

Opublikowano

Aha..czyli jak wywalić tego dużo to wtedy turbo dac do regeneracji?

Opublikowano

Tak.

Ale ubywa Ci olej z silnika?

Jak juz turbo puszcza tyle, ze trzeba je regenerowac to widac spadki stanu i trzeba dolewac.

Opublikowano

No ubywa Ale minimalnie ze nie muszę dolewać. A ile kosztuje regeneracja?

Opublikowano

W każdym tdi coś tam ubywa. Większość ma też zapocone węże od turbo, zdejmij ten wąż na dole przy ic napisz ile wyleciało, a potem pomyśl o regeneracji.

Opublikowano

Odkąd kupiłem auto ponad rok temu to było zapocone i niedawno widziałem ze nic się nie zmieniło ale nie leci mocniej :) ale zrobię jak mówisz odepne i zobaczę ile wyleci

Opublikowano

Zobacz ile wylecie, wyczysc i zloz.

Za tysiac kilometrow czy dwa znowu mozesz zajrzec.

Jak za pierwszym i drugim razem wyleci szklanka oleju to wtedy mysl o wymianie turbiny.

Kazdy doladowany (i nie tylko) silnik ma slady oleju w dolocie.

Opublikowano

To odłączyć ten gruby wąż od strony kierowcy czy po obu stronach najlepiej? Sory że tak pytam Ale wolę się upewnić zanim coś zepsuje :)

Opublikowano

Zajrzyj przy IC i przy turbinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...