Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak zawias wybrać ?


BoskiMario

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebuję porady odnośnie zawieszenia. Mianowicie chodzi o to, że planuję delikatnie obniżyć auto i nie wiem jak się za to profesjonalnie zabrać. Nie chcę zejść za nisko bo obecnie koło to 19'' a lokalne drogi są w fatalnym stanie. Pytanie zatem czy montować gwint czy np gotowy zestaw eibach'a bilstein b12 ? Czy może w ogóle lepiej przejść na 18'' koło i wtedy gwint lub zestaw eibacha ?

Obecnie autko wyglada tak: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343472-audi-a4-b6-bdv-by-boski-mario-;/

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce to raczej z obniżonym zawieszeniem to ciężko się jeździ bo dziury na każdym kroku i jeszcze te progi zwalniające na każdych osiedlach wiec lepiej jak najmniej obniżone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce to raczej z obniżonym zawieszeniem to ciężko się jeździ bo dziury na każdym kroku i jeszcze te progi zwalniające na każdych osiedlach wiec lepiej jak najmniej obniżon

Dlatego też coraz bardziej skłaniam się do zakupu zestawu Eibacha Pro kit b12. Jezeli chodzi o obizenie auta to na stronie piszą że zejdzie w dół jakieś 3-4 cm więc w stosunku do obecnej wysokości nie będzię aż tak nisko, tylko pytanie czy nie za twardo :) Czy jeżdzi ktoś na takim zestawie przy kole 19 cali ? Jeżeli tak to jakie macie wrażenia z jazdy ? :)

Edytowane przez BoskiMario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zawieszeń miałem już: seryjne, s-line 1BV, eibach ProKit, H&R - 40mm, eibach Sportline, Gwint H&R INOX monotube.

Moje bogate doświadczenie mówi, że najlepszym zakupem był GWINT. Dobrze dobrany do auta i w miarę markowy np AP, KW czy lepsze, gwarantuje dobry komfort podróżowania (porównywalny z eibach Pro-Kit) i zakres regulacji od -30 w dół. Ustawisz auto idealnie tak jak chcesz. a jak ci się znudzi to zmienisz wysokość. Nie będzie ani za nisko ania za wysoko. Zawsze tak jak chcesz i to z możliwością zmiany. Nigdy nie kupię do żadnego auta kitu obniżającego. Wyrzucona kasa w błoto. Tylko dobry gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej, kup gwint AP jesli auto do codziennej jazdy to najrozsądniejsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie. Czy przy gwincie istnieje możliwość wymiany amortyzatorów w przypadku ich zużycia ? Czy są to zestawy które po skończeniu kompletnie się wymienia ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B12 Pro-Kit to opcja bardzo komfortowa. Aczkolwiek zgadzam się w przedmówcami - za cenę B12 masz gwint AP. Jakość może ciut niższa (co nie znaczy że niska!) ale dostajesz ogromną zaletę w postaci regulacji wysokości wg własnego uznania. Felga 19 jak najbardziej może współgrać z gwintem, czego masz masę przykładów tu na forum. Sam mam B6 i B7 na 19" i gwincie. Wszystko się da, tyle że przy drastyczniejszym obniżeniu trzeba podziałać z niższą/węższą oponą :wink: I da się jeździć na codzień. Oczywiście odpada parkowanie na wysokich krawężnikach, ale też nie róbmy z aut na gwincie kalek nie do ruszenia

Jak już podejmiesz decyzję to i AP i Eibacha itp - mam :wink:


Czy przy gwincie istnieje możliwość wymiany amortyzatorów w przypadku ich zużycia ? Czy są to zestawy które po skończeniu kompletnie się wymienia ?

W większości przypadków producenci spokojnie mają w ofercie same amortyzatory

Edytowane przez Trewor87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...