Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 13 Września 2006 Opublikowano 13 Września 2006 nasuwa mi sie taka mysl.przepustnica to chyba to samo co gaźnik.a audi ma wtryski :?: tak Audi ma wtryski. Przepustnica jest połączona z linką pedała gazu, depczesz przepustnica się otwiera = silnik dostaje mieszankę odpowiednią i przyspiesza. Tak to działa ogólnie. bo jak podpiolem autko pod vaga i jak ustawialo podstawowe ustawienia to w pewnym momecie rozlaczal sie samochod z kompem czy tak powinno byc Nie, tak nie powinno być. Ale przepustnica została w końcu zaadoptowana? Bo jeśli nie programuje się w trzech podstawowych położeniach i nie ma z nią komunikacji to znaczy, że jest już w agonalnym stanie. Jeździsz może na gazie?
platiniumm Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Ale przepustnica została w końcu zaadoptowana? Bo jeśli nie programuje się w trzech podstawowych położeniach i nie ma z nią komunikacji to znaczy, że jest już w agonalnym stanie. Jeździsz może na gazie? na gazie nie jezdze, przepustnica sie programuje slychac jak sie ustawia, na wykrsecie w vagu wyglada to mniejwiecej tak ze widac zmiane napicia jak pracuje przeustnica (nastawia sie) potem jest linia ciagla przez jakis czas potem wszystkie linie ida do jednego punktu i vag sie rozlacza i wychodzi z adaptacji.
szogun0 Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Czyli dobrze. Jak skończy się proces adaptacji to po co ma dalej w nim tkwić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się