hehu Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) http://vaglog.pl/log_250566.html http://vaglog.pl/log_250565.html Edytowane 16 Lutego 2016 przez hehu
the19game Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 http://vaglog.pl/log_250406.html http://vaglog.pl/log_250405.html najpierw zrób porządne logi
hehu Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 http://vaglog.pl/log_250406.html http://vaglog.pl/log_250405.html najpierw zrób porządne logi Czyli logować tylko na 3 biegu ?
the19game Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 3bieg, gaz do dechy i logować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
hehu Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) 3bieg, gaz do dechy i logować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk http://vaglog.pl/log_250565.html http://vaglog.pl/log_250566.html Edytowane 16 Lutego 2016 przez hehu
the19game Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 hmm trudno ocenić logi, które zaczynają się od 2600rpm, a przykładowo turbo powinno wstać przy ~2000rpm ale niech ktoś inny się wypowie Poza tym to coś się dzieje z autem?
hehu Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Wiem wiem, ale nie miałem dobrych warunków do zrobienia dobrych logów. Pierwsza sprawa to że pojawił się błąd: 16804 - Zespół 1; system katalizatora P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona wykasowałem błąd, jak na razie nie powraca. Klient się skarży że sporadycznie przy przyspieszaniu potrafi szarpnąć silnikiem,następny problem dosyć często przepala się bezpiecznik pompy paliwowej, a poza tym jak na 163 konie to szału nie ma...... podejrzewam że katalizator lekko zapchany zwłaszcza że błąd wywaliło. Teraz jestem lekko zdezorientowany czy pompa paliwa się lekko zaciera i przepala bezpiecznik i stąd te sporadyczne szarpnięcia przy obciążeniu silnika czy sonda fiksuje i rzutuje na katalizator...... a jeszcze takie pytanie czy słaba wydajność pompy paliwa przyczynia się do słabych osiągów silnika? Właśnie jestem po wyrzuceniu katalizatora okazało się że kat był metalowy nie ceramiczny pierwszy i ostatni raz to robiłem (3 godz. wyciąganie samego kata z puchy bez rozcinania obudowy) ale parametry samochodu całkowicie się poprawiły doładowanie ciśnienia turbiny się zwiększyło.Przedstawiam logi przed wyrzuceniem kata i logi po demontażu kata: http://vaglog.pl/log_250568.html przed wyrzuceniem kata http://vaglog.pl/log_250935.htm l po wyrzuceniu kata Edytowane 19 Lutego 2016 przez hehu
tomeks80 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Jak opróżniłeś kata bez rozcinania ? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się