rune Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Jestem po wymianie przeplywomierza na ori Hitachi i rozrzadu. Zaplony jak wypadaly tak wypadaja i dalej trzesie autem, bez zmian. Jakies sugestie? Wedlug mechanika katalizatory sa ok, ale czasem wywala bledy. Problemow ze szczelnoscia nie ma podobno. Zaplony wypadaja na jednej glowicy 1, 2, 3, czyli od strony pasazera? Natomiast ponizszy blad jest od kata po stronie kierowcy? 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor heating B1 S1 Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16815 - Warm Up Catalyst Bank 2 Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded 16497 - Intake Air Temp Sensor (G42) Signal too High P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded Powoli juz mam dosyc.
Kruk_89 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) jesli katalizatory sa juz wydupcone to beda wypadały zapłony nie wiem w której grupie ale można je jak najbarziej sprawdzić wydech moze być szczelny ale katy już przypchane z ciekawość jak ci ustawili grupe 93? P.S ty nie masz siły to poczytaj wątek http://a4-klub.pl/index.php?/topic/333540-generalny-remont-asn/ja moge powiedzieć że nie mam już siły (i kasy) Edytowane 2 Marca 2016 przez Kruk_89
BeyerBrown Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Weź wpierw ogarnij tj. sprawdź gruntownie instalację elektryczną wokół silnika, bo błąd od G42 wg. wiki Ross-Tech'a świadczyć może o usterce w okablowaniu. Uszkodzenie czujnika już wyeliminowałeś bo wstawiłeś nową przepływkę. Podrzucam schemat: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VWJhZ3oySFJLQ3M/view?usp=sharing Na wspólnej szynie zasilającej (D22, zabezpieczonej bezpiecznikiem S234 15A) wisi min. przepływka z wbudowanym czujnikiem temperatury, zawór wtórnego powietrza i grzałki sond. Niewykluczone też, że w ECU pojawiły się zimne luty.
Tomek 3.0 v6 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Czy powtarzajace się wypadanie zapłonu tylko na cylindrach 1,2,3 i szarpanie, zamulenie silnika w dolnych obrotach to zaje. .. katy? Cewki przekladane że strony na stronę w raz ze świecami i to samo.
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Czy powtarzajace się wypadanie zapłonu tylko na cylindrach 1,2,3 i szarpanie, zamulenie silnika w dolnych obrotach to zaje. .. katy? Cewki przekladane że strony na stronę w raz ze świecami i to samo. Przydałoby się najpierw napisać jakie masz błędy w sterowniku? Na w/w objawy może mieć wpływ wiele czynników. Edytowane 3 Marca 2016 przez damian92x
Tomek 3.0 v6 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Okazało się, że winę ponosił prawy przedni kat, który zatkał główny. Teraz jeszcze lewa strona, a samochód zbiera się dużo lepiej. Czytałem o prawie o takich samych problemach, z tym ,że na cylindrach 4,5,6. Tutaj winowajcą jest też zapchane kat
mateoskr1 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Miałem to samo. Wszycy mówili, że cewki.. Cewki podmienilem, świece wymieniłem i nic.. Mechanic wywiercil dziurke w wydechu, popatrzył kamerką i okazało się, że w środku grzechotka.. Posypał sie pierwszy i zatkał główny. Katy wywalone wszystkie i zero problemu
rune Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Wywalilem katy i wyglada, ze jest ok Edytowane 7 Czerwca 2016 przez rune
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się