Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana silnika 2.0tdi BPW na 1.9 tdi avf


bubson22

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie zostaly z 1.9 i je spalilo. czekam na te z bpw i bedzie szystko;)


witam panow...wczoraj juz przelatalem troche wiecej kilometrow prawie 100 i srednie spalanie wyszlo 7.7l. jazda naprawde mieszana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz spalanie przynajmniej z jednego spalonego zbiornika i przejechanych kilometrów .

Jak takie spalanie wychodzi Ci z FIS-a , to może ono mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością , bo masz wałek o innej charakterystyce wzniosu krzywek napędzających pompki , niż było brane pod uwagę przy pisaniu programu sterującego dla BPW :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez zrobie. dzis wywalilo mi podczas spokojnej jezdzie blad zapalily sie swiece zarowe i mocy ubylo. podlaczylem pod kompa wywalilo bla P2002 wydajnosc filtra czastek stalych ponize cos tam progowej. zgasilem auto i odpalilem blad znikla tylko byl zapisany w pamieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Che che, czyli wszystko niby tak jak powinno być :decayed: , komp widzi małą skuteczność czegoś , którego w ogóle tam już nie ma :P

Żeby mieć spokój na dłuższy czas, to po testach chyba będzie trzeba umówić się z tunerem na zrobienie porządku z programem :whistling: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak dokladnie bedzie;) jutro testujemy dalej;)


dzis kolejne kilometry nakrecone. zalalem do pelna i zrobilem 115km dolalem do pelna 8,5l. komputer pokazywal srednie 8,3l/100km jazda mieszana 70% miasto. kola zalozone 19. 235/35. wiec mysle ze spoko.;) dzis wyskoczyl znowu blad zgasilem odpalilem i ok. pod kompem wywalilo 665 boost prusure regulation cos takiego pisze z pamieci;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba coś z ciśnieniem doładowania turbiny, może gruszka do wymiany? N75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie dzis zauwarzylem taki problem ktorego wczesniej nie bylo pojawil sie tylko dzis i chyba juz nie wystepuje.

mianowicie przy ruszeniu na 1 biegu jade do 2.5tys.obr i zmieniam bieg a za autem buhhhhh niebieskiego dymu widoczny w lusterku. i tak samo przy zmianie z 2 na 3 bieg tylko jeden buch moge cisnoc do 5tys.obr i juz nie ma.

wsiadl znajomy ja chcialem zobaczyc co sie dzieje za autem.

jak wyzej ruszyl 1 do 2.5tys.obr zmienia bieg na 2 jeden buhh i spokoj.

na pierwszym biegu jak rusza i leeko obroty spadaja da dymka na czarno ale to chyba na obciazeniu.


peklo 2000km srednie spalanie miedzy 7.8/8,5 w kolo komina, ostatnio trasa 150km na raz wyszlo 6,9 predkosc 100/120km lata dobrze nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I soft nadal nie dłubany ??? :P

Jeżeli tak , to na prawdę dobra opcja z wymianą na 1,9 :decayed:

Jeżeli chodzi o koszty , to nic lepszego się chyba nie wymyśli :hi:

Liczyłeś koszty ?

How much ? :eusathink::whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze softa nie robilem poszlo na inne pierdoly;)

a koszta takie

slupek 850zl

dwumasa 550

uszczelki 250zl

zestan uszczelek na pompki 120zl.

nabicie klimy 110zl

uszczelka na wale 100

robota 400zl

to tak z grubsza.ceny to mniej wiecej jak pamietam;) jest jeszcze pewnie pare rzeczy o ktorych nie pamietam.

ale ogolnie jestem bardzo zadowolony. pali na strzal nie buja i ogolnie jak to 1.9;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koszty śmieszne, własnie czytałem temacik innego forumowicza, władował sześć koła w reanimację BPW z podobnymi uszkodzeniami :kox: :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357350-wymiana-uszczelki-pod-glowica-bpw/

Maciek napisz co tam dalej w temacie , jakie spostrzeżenia po 3kkm eksploatacji AVF-a w B7 :whistling::)

A i do modów, chyba by można już temacik podwiesić, niech służy potomnym w podejmowaniu trafnych decyzji :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem mega zadowolony, na dobra sprawe juz zapomnialem ze cos bylo przerabiane;) zero problemow. pare niedociagniec bylo ale to glupoty typu( niedopieta zapinka dpf) pali na strzala zero bujania narazie bez zadnych softow chyba Dev pisal ze musi byc zrobiona korekcja softu u mnie nie bylo i lata elegancko.oleju nie ubywa i co wazne nie przybywa;) ostatnio wlasnie lecialem do niemiec i nie szukalem w bagazniku linki wrazie czego hahahah ;)

jeszcze troche i mam nadzieje ze uda sie zrobic program w tym miesiacu ciekaw jestem jaka bedzie roznica;)

pytanie czy warto? w 100% warto duzo taniej i napewno ma sie spokoj na glowie;)

co do kolegi co mu sie sypna piec i wladowal worek pieniedzy to troche porazka polecam wsadzenie 1.9 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No , podrzuciłem mu Twój temacik, ale nie wybrał słusznej drogi :decayed:

Jego sprawa, jego pieniądze :kox:

I do tego dalej ma silnik, którym bez liny holowniczej w bagażniku poza miasto bym nie wyjeżdżał :grin:

A z tym programem u Ciebie , jak jest wszycho OK, tylko wqurwia błędami od DPF-a, to z czasem się pewnie idzie przyzwyczaić :grin:

Ciekawy jestem jak obecnie wyglądają kreski , nie byłeś może na hamowni ? :whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bylem nigdzie szkoda 100zl ;) co do dpf-a masz racje jak wiadomo co sie swiecy to mozna sie przyzwyczaic;) szkoda ze nie wkladal 1.9 duzo kasy wkieszeni by zostalo;) szukam teraz ladnej a4 b7 2.0 tdi bpw z zajechanym motorem bedziemy szykowac dla kumpla takie same rozwiazanie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra , tylko za mocno nie szalej z ilością tych swapów, bo jak nie daj Bóg moje BPW się przekręci, to okaże się że AVF-y będą na Alle chodzić drożej od BPW :P:hi:

A i zajechanych BPW nie uświadczysz w dobrej cenie :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek nie od dziś wiadomo, że AVF pasuje zamiast BPW.

Są jeszcze na tym świecie ludzie którzy siedzą w "podziemiu" i nie wrzucają wszystkiego na forum :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek nie od dziś wiadomo, że AVF pasuje zamiast BPW.

Są jeszcze na tym świecie ludzie którzy siedzą w "podziemiu" i nie wrzucają wszystkiego na forum :P

a jak czlowiek szukal informacji pomocy to nie bylo komu pomoc;) zart

No dobra , tylko za mocno nie szalej z ilością tych swapów, bo jak nie daj Bóg moje BPW się przekręci, to okaże się że AVF-y będą na Alle chodzić drożej od BPW :P:hi:

A i zajechanych BPW nie uświadczysz w dobrej cenie :P.

narazie jeden projekt bedzie. ja sie juz zastanawiam czy niekupic ze 4/5 sztuk avf-ow zeby sobie lezaly;) puki tanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie że co niektórzy nawet próbują siać lekką dezinformację w tym temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek jakie wieści, AVF żyje ? :kox:

ma sie swietnie;) lata zdrowo. juz przeszlo 4 tys.km na liczniku 203tys. i zloto;) jedyne co sie wysypalo to napinacz paska pk. mam juz nowy zestaw w bagazniku bedziemy wymieniac;) silnik pali na strzal.

ostatnio zauwazylem ze jak odpale na zimnym i sobie pracuje to po jakiejs minucie pojawia sie niebieski dym przez jakies 40sec i przestaje?moze egr cos swiruje.? podczas jazdy nie dymi.

i co wazne oleju wogole nie ubywa caly czas mam stan.

Edytowane przez bubson22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...