Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Coś z LPG, pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko Pany :)

Audi A4 B5 1.8 benzyna bez turbo + nowa cała elektryka z komputerem i wtryskami ( LPG ). Komputer KME Nevo,wtryski AC W01

Gdy auto kupiłem była założona 11 letnia instalcja BRC Sequent 24, być może przy zakładaniu coś już mechanicy zepsuli, cały czas mowa o tej 11 letniej BRC.

Jakieś 2 miesiące temu założyłem LPG to, które jest opisane w 1 linijce na górze.

Gdy zapalam auto po całej nocy postoję tak z 4 minuty w miejscu auto się przełącza na gaz i gdy się przełączy to gaśnie.

Nie możemy z Gazownikiem dojść końca bo na komputerze LPG pokazuje wszystko książkowo. Jedynie co to ostatnio mi pokazało, że komputer lpg resetował się114 razy a dziś jak podłączyłem znowu komputer to już był resetowany 29 razy.

Ogólnie jak auto jest włączone to rusza mi się cały kolektor, planuję wymienić te gumy pod kolektorem plus do tego uszczelkę pod kolektorem bo być może jak zakładali tą instalcję BRC może tam coś zrobili nie tak i gdzieś zasysa powietrze przy zmianie gazu, nie wiem czy w dobrym kierunku się poruszam z tą wymianą uszczelki pod kolektorem. Może ktoś coś od Siebie dodać i najwyżej naprostować?

Ta Instalacja KME ogólnie chodzi bez zarzutu, tylko przy zmianie na gaz po całej nocy problem.

Edytowane przez k232
Opublikowano

A co z reduktorem ? Zmieniony na nowy czy został stary?? Stary może puszczać i stąd takie cyrki. ☺

Opublikowano

Instalacja cała ma 2 miesiące a reduktor pół roku, także nie obstawiam na reduktor.

A z tą uszczelką pod kolektorem to wymieniać czy szkoda pieniędzy bo i tak nic nie da? :)

Opublikowano

Coś jest niesprawne to wymieniaj i nie mów że to nic nie da. Przy takim podejściu to nigdy ładu nie dojdziesz.

Opublikowano (edytowane)

No ale właśnie nie wiem czy ten kolektor jest niesprawny.

Wydaje mi się, że może być coś nie tak z uszczelką pod kolektorem bo jak jakiś amator zakładał BRC to mógł ją zniszczyć i już będzie zasysać powietrze.

W sumie instalacja miała 11 lat także mogła uszczelka paść sama od Siebie, ale coś było kombinowane pod tym kolektorem bo jak silnik uruchomiony to się cały kolektor rusza :D

Także pewnie wezmę się za kolektor.

Proszę jeszcze o jakieś podpowiedzi a jak zmienię uszczelkę pod kolektorem to dam znać. :)

Edytowane przez k232
Opublikowano (edytowane)

Skoro resetowal się komputer to przyczyna leży gdzieś po stronie zasilania stałego komputera lpg? Rozjeżdżaja się mapy przy tym i jest kaszana...

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Marcin974
Opublikowano

No właśnie z mapami nic się nie dzieje a komputer się resetuje, dziwna sprawa :D


Witam,

Panowie, czy ktoś mi powie gdzie tu w ustawieniach jest błąd?

Może z nachyłem jest coś nie tak ?

Proszę bardzo o pomoc, wtryskiwacze to Valteki 3 Ohm.

http://ifotos.pl/z/aerxsnh

http://ifotos.pl/z/aerxsnr

http://ifotos.pl/z/aerxsnn

Opublikowano

Ogarnij ten kolektor,bo chyba ciągnie lewe powietrze,trochę za wysokie wartości MAPsensora na którymś slajdzie.

Z tym resetowaniem to sprawdź zasilenie i masę do sterownika.Mapa jest trochę rozjechana.

Opublikowano (edytowane)

Panowie, wstawiam filmik, objaw pokazuje się tylko na LPG przy dojeżdżaniu do świateł i wciśnięciu sprzęgła.

 

 

Wklejam również zdjęcia odczytów LPG, proszę o pomoc :)

http://ifotos.pl/z/awrnxpw

http://ifotos.pl/z/awrnxps

http://ifotos.pl/z/awrnxhp

http://ifotos.pl/z/awrnxhr

http://ifotos.pl/z/awrnxhn

http://ifotos.pl/z/awrnxhe

Edytowane przez k232

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...