Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Mam problem z EGR w aucie, zaworek był wymieniany, EGR czyszczone, a błąd dalej wyskakuje. STATYCZNE:Grupa 001: http://vaglog.pl/log_251773.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log_251774.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_251775.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_251776.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_251777.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_251778.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_251779.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_251780.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_251781.html Jest ktos w stanie potwierdzic ze zawór EGR nie działa prawidłowo? w BS na grupie 003 wartosci 3 pozycji siegaja ponad 500mg na ON(64%), a na OFF jest ok powyzej 400mg
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 jaki dokladnie blad ? Noi tu poległem, tablet mi sie wyłączył i nie zapisał sie bład w notatniku... Ale zrobi sie drugi raz skanowanie 19586-system recyrkulacji spalin P3130-35-10
spanky Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Wyglada ze egr jest caly czas zamkniety (nie dziala) . Nie jest przypadkiem zaslepiony albo zdechl n18
Kowi87 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Nie jest zaślepiony, jakieś masz rady na sprawdzenie tego N18?
lukaszooo Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Najprościej zdejmij weżyk z gruszki EGR, loguj 03BS i sprawdz czy zasysa podciśnienie. Jeśli chcesz podejść profesjonalnie do tematu podłącz wakuometr zamiast gruszki EGR. Możesz też zdjąć rure dolotu z tyłu EGR logować 03BS i lusterkiem podejrzeć czy trzpień zaworu fizycznie sie podnosi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się