lukaszooo Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Na luzie sztaga jest wciagnieta i dobija do ogranicznika ?
Pawci_o Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 tak, po zapaleniu idzie do góry i po zgaszeniu idzie na sam dół - ide jeszcze sprawdzę żeby mieć 100% pewności. po zapaleniu podnosi sie do góry a chwilę po zgaszeniu opada na sam dół. dalej szukać przyczyny w podciśnieniu czy raczej turbo do regeneracji?
Pawci_o Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 no właśnie nie wygląda - byłem u znajomych co zajmują się regeneracją i okazuje się że podciśnienie jest super, ale podczas gazowania - zwiększania obrotów do 2500 - 3000 sztanga raz idzie płynnie a kilka razy idzie troszkę a później się zatrzymuje po zwiększeniu obrotów jest przeskok - po za tym turbina ma luz wzdłużny - wyjmę turbinę i dam im do sprawdzenia - pewnie we wtorek więc we środę będę wiedział co jest nie tak, a jutro może uda mi się podmienić N75 i od znajomego i zobaczyć czy objawy ustąpiły czy też nie...
lukaszooo Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Przeciez jesli jest ok to i tak powiedza ze jest do regeneracji ☺
lukasz51237 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 A ile Ci teraz pali ta Audica? Może nie bij się o te 1-2 litry na 100km bo więcej wydasz na naprawy niż na koszty paliwa
Pawci_o Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Przeciez jesli jest ok to i tak powiedza ze jest do regeneracji ☺ koleś zaproponował takie rozwiązanie - wyjmuję turbo on mi je za free sprawdza i jeśli będzie co regeneracji to ma je zrobić... myślę że to dobry układ, szczególne że to bardzo dobry znajomy mojego mechanika. A ile Ci teraz pali ta Audica? Może nie bij się o te 1-2 litry na 100km bo więcej wydasz na naprawy niż na koszty paliwa kolego to jest OOOO i tym autkiem nie da się jeździć jeśli coś jest niesprawne - nie po to wymieniałem tyle części żeby teraz jeździć z uszkodzonym turbo i ryzykować rozsypanie się gdzieś w Polsce lub za granicą na trasie - w tym samochodzie wszystko ma być w 100% sprawne teraz na baku przejeżdżam 700-750 km wcześniej 1000- 1100... pewnie od wtorku będę działał. Turbo sprawdzone - przycinało się, N75 wymieniony, poniżej log 011 dynamiczny - zerknijcie proszę http://vaglog.pl/log_259481.html
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Troche późno wstaje ale sie nie przycina i ładnie trzyma doladowanie.
Pawci_o Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2016 czyli rozumiem że wszystko jest ok? log robiłem jakieś 20 - km po założeniu turbo a turbo było czyszczone i ustawiana geometria...
lukasz51237 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Masz laga z dołu. Ale żeby z tego powodu palił 8 litrów Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez lukasz51237
Pawci_o Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 czym może być spowodowany ten lag ? gdzie szukać przyczyny ? pompa Vacum by mi niedomagała - sprawdzałem podciśnienie, wyżej są fotki z wskazań, egr wymieniony, przepływomierz też wymieniony, czujnik temp wymieniony, termostat, turbo wyczyszczone i ustawiona na nowo geometria, N75 wymieniony. zostało mi jeszcze wymiana kilku węży podciśnienia na dole silnika oraz wymiana wtyczki przepływomierza ponieważ moja jest połamana (już zakupiłem czekam na przesyłkę) no i jak to mówią już nie ma się do czego przyczepić.... zrobić jeszcze jakieś logi ? czy cały czas tylko 011 dynamicznie ? więc tak, sprawdzone turbo, wszystkie węże podciśnienia wymienione, wymieniony N75, w N18 wyczyszczony filterek, przelutowana kostka przepływomierza - może dziś zrobię log 011 dynamiczny. koledzy mam inny problem a mianowizie jak go uruchomię zimnego to pali pięknie - łapie odrazu ale puszcza dymek i czuć że raz na jakiś czas szarpnie budą - czy wymiana uszczelnień na pompkach załatwi temat ? czy czyścić PD ? dodam że cały czas jeżdżę na BP Ultimate, jak juz się zagrzeje to wszystko jest ok - nie puszcza dymka... Dziś zastosowałem ten środek w moim Audiku: przed zastosowaniem wykonałem logi: http://vaglog.pl/log_260248.html http://vaglog.pl/log_260249.html http://vaglog.pl/log_260250.html W trakcie pracy na LM logi: http://vaglog.pl/log_260251.html - tutaj zwiększałem obroty silnika... Płyn w butelce wyglądał tak: Więc nie ma tragedii, jest w miarę przeźroczysty - pewnie swoje zrobiło tankowanie tylko BP Ultimate... po wykonaniu czyszczenia podłączyłem węże do filtra uruchomiłem silnik i po około 10-20 minutach wykonałem kolejne logi: http://vaglog.pl/log_260252.html później wybrałem się na przejażdżkę i powiem że nie wiem czy coś się zmieniło - zobaczę jutro czy jest choć ciut lepiej z moim spalaniem i dymieniem chociaż uważam że po wymianie wężyków i czyszczeniu filterka w N18 spalanie spadło, jedyne co zostało to po nocy po uruchomieniu silnika po chwili zaczyna delikatnie dymić, jak dodam gazu tak do 2 tyś obrotów to robi się mała chmura dymu i to mnie właśnie zastanawia - silnik zapala bez problemów, ładnie równo pracuje. jak przyspieszam to normalnie reaguje na gaz - przy wciskaniu równomiernym pedału, jeśli wcisnę od razu do dechy to ma zamuła... i to mnie martwi... dziś podczas pracy na LM i robiłem log i obserwowałem ciśnienie w dolocie na VAG i okazuje się że jest ono mniejsze niż to które komputer oczekuje - zastanawia mnie to - gdzie szukać przyczyny dalej w podciśnieniu czy też może w układzie dolotowym ? jak bym miał m gniazda PD wypracowane to czy nie szło by mi paliwo do oleju ? może to kwestia wymiany uszczelnień na PD? czy też to wina szklanek i uszczelnień zaworowych ? - nie wiem gdzie szukać przyczyny, proszę pomóżcie mi w postawieniu trafnej diagnozy. moja instalacja wyglądała tak: Dziś jeszcze wykonałem log statyczny 013 i 023 na zimnym silniku, poniżej link do loga: http://vaglog.pl/log_260263.html czy wskazania mówią o tym że mam do wymiany uszczelnienia PD ? pod koniec loga dodałem trochę gazu...
lukaszooo Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Wszystko jest ok auto ma 14 lat i tego niw cofniesz. Jesli mimo to chcesz szukac problemu to nastaw sie na nowy walek i szklaniki potem regeneracja pompek i vacum z b7. Razem wyjdzie ze 4 tysiace a i tak nikt nie da gwarancji ze bedzie chodzil idealnie.
facien1 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 kolego znalazłeś powód zwiększonego spalanie auta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się