fixu Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Witajcie, mam problem ze wskaźnikiem paliwa a mianowicie gdy już wskaźnik zbliża się do czerwonego pola pojawia się żyd i od razu wskaźnik spada na sam dół tak jak by już nie było paliwa co jest dziwne. dziś zatankowałem 30L wskaźnik pokazywał ponad pół zbiornika po zrobieniu 20km wskaźnik spadł całkiem i nic nie pomogło odpalanie ponowne i rozłączanie aku. Jaka może być tego przyczyna ??
gplaza Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Spróbuj patent z bezpiecznikiem, nie wiem czy dobrze pamiętam nr 15. Po prostu - off on Nie odpinaj aku, nie bedzie sie zmieniał odczyt. Może rozwiąże to problem ...
fixu Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 dzięki jutro spróbuje wyciągnąć oby coś pomogło bo nie da się jeździć na ślepo.. nie grzebiąc nic dziś po odpaleniu nadal wskaźnik paliwa na sam duł po przejechani paru km podniósł się troszkę powyżej 1/2. w jaki sposób można zmierzyć poziom paliwa faktyczny ?
bobikos Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Moim zdaniem masz uszkodzony lub nie podłączony jeden z czujników poziomu paliwa. Podłącz VAG i sprawdź błędy w liczniku. W kanałach pomiarowych można też odczytać aktualną rezystancję czujnika oraz przeliczenie na litry. Zmieniałeś coś ostatnio, czy problem pojawił się sam z siebie? Edytowane 28 Lutego 2016 przez bobikos
fixu Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 nie za bardzo się na tym znam ;/ problem pojawił się sam. Na początku było wszystko ok nawet gdy żyd się zaświecił i wskazówka weszła na czerwoną linie pierwszą to zrobiłem ok 50km i dopiero wtedy wchodziła na drugą czerwoną. Ostatnio gdy żyd nagle się zaświecał wskazówka od razu spadałą na sam dół tak jak by woglę nie było rezerwy więc od razu tankowałem a teraz to już całkiem po zalaniu 30L wskazówka pokazywała ponad 1/2 i po przejechaniu paru km nagle dosłownie 0. Dopiero na drugi dzień i to nie od razu podniosła się do 1/2
gplaza Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Fixu, ja miałem podobną historię ze znikającym paliwem w moim B6. Po zatankowaniu auto na podnośnik, miałem parę rzeczy do zrobienia. Rano wchodzę i stwierdzam że paliwka to ja już nie mam ... heh ok 30l poszło sie j....ć. Baaaardzo mnie to sfrustrowało, odpalam neta i znalazłem to o czym pisałem wyżej - wypinam 15 - stkę, wsuwam ją i wskaznik wraca do normy (nie odłączasz akumulatora) Okazało sie że mam padnięty aku, nie trzymał napięcia, taka to przyczyna. Masz tu i sprawdź: Dla informacji bezpieczniki masz z boku deski rozdzielczej po stronie kierowcy - pod plastikowym dekielkiem
fixu Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 dzięki wielkie kolego. Bezpiecznik wyciągnięty, teraz pokazuje 1/2 baku zobaczymy jak będzie dalej będe obserwował i dam znać. Mam nadzieje ze to pomoże i teraz juz gdy rezerwa się włączy nie będzie pokazywało że nie ma już nic paliwa od razu
władysław Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 gplaza, co sie stało z tym paliwem, wyciekło Ci czy co? fixu, i pomógł patent z bezpiecznikiem??? Dziś jadac do roboty zauważyłem podobną rzecz, co u Ciebie:/ ten bezpiecznik nr 15 to od czego jest? bo u mnie on może byc w innym gnieździe... jego trzeba wyciągnąć i wsadzic spowrotem?
fixu Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 na razie pomogło a bezpiecznik jest od całych zegarów. Zrobiłem jeszcze test zegarów i jak na razie pomogło wchodzi na rezerwę i trzyma a wcześniej od razu spadał w dół do zera... zobaczę jeszcze przy następnym tankowaniu czy problem nie powrócił ale prawdo podobnie pomogło
władysław Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) W opisie bezpieczników to gniazdo nazywa sie "przyrzad uniwersalny, system nawigacji". A nie masz czasem słabego akumulatora? ktos wczesniej pisal, ze ma to jakis zwiazek. Jak tylko bede mial chwile w robocie to sprawdze to z tym bezpiecznikiem, mam nadzieje, ze to pomoże bo fakendramat gdzie dalej szukac rozwiązania. Dzieki za info! Patent z bezpiecznikiem zadziałał! Przynajmniej jak narazie, jak sprawdziłem szybko na parkingu, ale to raczej to będzie to. Dla potomnych dodam, że u mnie to wystąpiło po rozładowaniu aku (ustawiałem se światła i potem juz nie zakręcił- poza tym aku na wykończeniu). Po odpaleniu na krótko zagadał, ale już bez wskaźnika paliwa i komputera pokazującego spalanie. Tak, że reset licznika bezpiecznikiem działa. gplaza za patent, kamień z serca Edytowane 4 Marca 2016 przez władysław
fixu Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 a widzisz ! u mnie aku nowiusieńkie 3miech wieć wykluczyłem winę. Zrób jeszcze test zegarów, jest taka opcja w vag-u
gplaza Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) gplaza, co sie stało z tym paliwem, wyciekło Ci czy co? ten bezpiecznik nr 15 to od czego jest? bo u mnie on może byc w innym gnieździe... Było to samo co u Ciebie, słabe aku, wskaźnik paliwa zmienił wskazanie. Edytowane 5 Marca 2016 przez gplaza
Enduro Grybów Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 trzeba pamiętać też zeby nie tankowac auta na przekręconej stacyjce bo wtedy również paliwo szfankuje.
fixu Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 ja zawsze tankuje na zapalonym silniku... Ponieważ takie gaszenie i zapalanie diesla to kiepsko troche....
Fido Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 takie gaszenie i zapalanie diesla to kiepsko troche.... Oj nie przesadzaj, nic mu się nie stanie. Myślę że przyczyną jest już zmęczony czujnik poziomu paliwa.
fixu Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 będę obserwował dalej wskaźnik ale jak na razie działa jak należ Został mi jeszcze wskaźnik temperatury ;/ nic nie pomogło a temperatura faktyczna ni jak ma się z tym co pokazuje w kabinie. Podpowiedziano mi że to czujnik jedynie szwankuje i że niby są dwa jeden przy chłodnicy a drugi gdzieś niby jak jest podszybie i to ten drugi do wymiany lecz nie widziałem nigdzie czujnika tam od str kierowcy. Wie ktoś dokładnie gdzie się znajduje ?
Fido Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Czujnik temp.zewnętrznej jest tylko jeden i znajduje się przez chłodnicami.
sebul Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 będę obserwował dalej wskaźnik ale jak na razie działa jak należ Został mi jeszcze wskaźnik temperatury ;/ nic nie pomogło a temperatura faktyczna ni jak ma się z tym co pokazuje w kabinie. Podpowiedziano mi że to czujnik jedynie szwankuje i że niby są dwa jeden przy chłodnicy a drugi gdzieś niby jak jest podszybie i to ten drugi do wymiany lecz nie widziałem nigdzie czujnika tam od str kierowcy. Wie ktoś dokładnie gdzie się znajduje ? O jakim wskazniku temperatury mowisz ? Bo gdzie masz wskaznik o temperatury w kabinie ?
fixu Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 chodzi o temp silnika nie środka kabiny. Trochę wariuje bo na komp pokazuje 90st a na wskaźniku 70 i wariuje czasem od razu spada i się podnosi a w rzeczywistości trzyma temp. Powiedziano mi że są dwa czujniki jeden przy chłodnicy a drugi gdzieś pod podszybiem...
gplaza Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Jest on praktycznie niewidoczny, stojąc przed silnikiem idziesz wzrokiem do końca gdzie jest zawór odmy, za nim ściana grodziowa. Pod odmą masz EGR-a a czujnik temp. tuz obok. Wystająca część z bloku silnika zazwyczaj zielony plastik, od góry złącze elektryczne. Wymontowujesz to ustrojstwo wyciągając na poczatku wsuwkę w kształcie "U" Będziesz musiał co nieco zdemontować żeby się do niego dobrać ... Poza tym odkręć korek w zbiorniczku uzupełniającym, upuść ciśnienie, jeśli konieczne. Poziom płynu do uzupełnienia. Aha, jeszcze zdejmij klemę z aku Co zrobić ze wskaźnikiem paliwa, po odpięciu aku już wiesz ) Edytowane 6 Marca 2016 przez gplaza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się