toma085 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Witam panowie mam taki kłopot z moim autem a4 b6 AVB najpierw był lajtowy soft na 130km i 330nm po czym wymieniłem turbo na to z avf i cały dolot kolektor ssący egr i wszystko aż do turbo na to z avf. Dziś byłem na chamowni i korekcie softu i niestety udało się tylko zrobić 139km i 360nm , auto było hamowana pięć razy za karzdym razem prawie wchodziło w stan awaryjny dopiero po odpięciu diagnostyki udało się zrobić pełne hamowanie i wszystko co się udało wycisnąć to właśnie tyle. Koleś twierdzi że turbo zdrowe pompuje jak należy tylko paliwa jest mało. Co może być nie tak od czego zacząć sprawdzanie , dodam że mam VCDS i jak będzie potrzeba to zrobię odpowiednie logi. Zaraz wrzucę wykres z hamowni. Edytowane 28 Lutego 2016 przez toma085
audicoman Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Korekta softu po wymianie turbo była?
toma085 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) No tak przecież napisałem , tak to bym nawet nie zawracał wam głowy. Edytowane 27 Lutego 2016 przez toma085
toma085 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Niema problemu których grup i jakie. Wrzuciłem wykres do wglądu. Dodam jeszcze że czujnik ciśnienia doładowania jest orginał nie byw wymieniony z nowym dolotem. Synchronizacja +1.7 Edytowane 27 Lutego 2016 przez toma085
adrian998998 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 003/004/007/008/011 zrób każdy oddzielnie na 3 biegu
toma085 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 OK czyli przestawiam synchro i robię logi.
juby_p Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam panowie mam taki kłopot z moim autem a4 b6 AVB najpierw był lajtowy soft na 130km i 330nm po czym wymieniłem turbo na to z avf i cały dolot kolektor ssący egr i wszystko aż do turbo na to z avf. Dziś byłem na chamowni i korekcie softu i niestety udało się tylko zrobić 139km i 360nm , auto było hamowana pięć razy za karzdym razem prawie wchodziło w stan awaryjny dopiero po odpięciu diagnostyki udało się zrobić pełne hamowanie i wszystko co się udało wycisnąć to właśnie tyle. Koleś twierdzi że turbo zdrowe pompuje jak należy tylko paliwa jest mało. Co może być nie tak od czego zacząć sprawdzanie , dodam że mam VCDS i jak będzie potrzeba to zrobię odpowiednie logi. Zaraz wrzucę wykres z hamowni. Troche sprzeczności tu widzę bo patrząc na wykres można zrozumieć Twoją wypowiedź w ten sposób że to turbo wywoływało tryb awaryjny z przeładowania z dołu także nie wiem czy ono takie zdrowe, zrób logi tych kanałów co podał adrian.
toma085 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 OK a co powiecie na temat wykresu przed korektą softu bo też ten czubeczek wyszedł dziwny mianowicie chyba wcale powinno go tam nie być. Coś właśnie było nie tak podczas pomiarów jak mieliśmy jeszcze podłączoną diagnostykę to auto wchodziło nam w stan awaryjny i nie można było zrobić wogule pomiaru. I jeszcze jedno czy nie zajade sprzęgła na tak mocnym dole podczas robienia logów.
audicoman Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Dziwi mnie że tuner tego nie ogarnął, chyba że jest od rysowania kresek na wykresach.
toma085 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Zrobione logi: http://vaglog.pl/log_252373.html http://vaglog.pl/log_252372.html http://vaglog.pl/log_252374.html http://vaglog.pl/log_252375.html http://vaglog.pl/log_252376.html http://vaglog.pl/log_251857.html
bobikos Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Sprawdź czy sprzęgło się już nie ślizga (piąty bieg i pedał w podłogę przy 1600 obr). Mnie przy 360 Nm od razu zaczęło się uślizgiwać (sprzęgło jakieś 30 kkm po wymianie na luk/sachs). Diagnostyka nie powinna wpływać na tryb awaryjny auta. Zrób logi.
toma085 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Dodam jeszcze ze dwa tygodnie temu wymieniłem wałek , szklanki , kompletny rozrząd , uszczelniacze na pompowtryskach ( zostały zamienione skrajne poszły do środka) niestety te wysokie korekcje poszły za pompkami.
adrian998998 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Synchro wałka do poprawy, dziwne falowania turbo są (przeładowanie), po za tym paliwo wcale nie ruszone więc nic dziwnego że brak mocy.
Jarol Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Synchro tak jak pisze Adrian przydałoby się poprawić. Turbo z dołu przeładowuje. Czy było sprawdzane przed założeniem czy geometria jest ok? Program ogólnie mówiąc tragedia i nadaje się tylko do poprawy. Możesz też pomyśleć o zmianie MAP sensora na 3 bary.
toma085 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Tak turbo sprawdzałem przed założeniem i geometria chodziła płynnie , co może być jeszcze przyczyną przeładowania, synchro jutro poprawię , na ile ustawić 0 czy -1.1. Więc wychodzi na to że program jest źle zrobiony , mianowicie co mam powiedzieć kolesiowi bo już się z nim umówiłem na poprawę. Dziś zrobiłem autem ponad 100km i muszę przyznać że chodzi sporo lepiej niż przedtem równiej ciągnie i nie ma zadszki powyżej 3500obr/min. Co trzeba zwiększyć jeszcze dawkę? Od czego ma być ten mapsensor? I jeszcze czegoś nie rozumiem skąd tak dużo tych nm przy zaledwie 140km, Edytowane 28 Lutego 2016 przez toma085
adrian998998 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Nm się pojawiły zapewnie z przeładowania. Sprawdz N75 czy jest w pełni sprawny ale znając życie geometria w turbo przycina się tuż przy samym końcu. Trochę tych sprężarek przerobiłem więc ich zachowania znam.
toma085 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Więc co mogę to jakoś sprawdzić czy wyciągać turbo i geometria do czyszczenia, n75 podmienię na inny. , no bo coś chyba trzeba zrobić zanim pojadę na korektę , jak powinna wyglądać krzywa momętu ma zdjąć troszkę na niskich obrotach czy zostawić jak jest?
Jarol Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Więc wychodzi na to że program jest źle zrobiony , mianowicie co mam powiedzieć kolesiowi bo już się z nim umówiłem na poprawę. Osoba która wykonuje modyfikacje powinna wiedzieć jak to zrobić poprawnie, jeśli nie to na twoim miejscu zmieniłbym tunera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się