Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logow + problem z trybem awaryjnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo pozno wstaje, napisz do jakiegos tunera to oceni logi i program.

Opublikowano

program dobry na 100%

Opublikowano

2600 doladowania to troszke sporo na seryjna suszare.

Opublikowano (edytowane)

BRD tam siedzi. przez dwa lata bylo dobrze a nagle sie zjepalo, moze byc tak ze jest zle wyregulowany zderzak w geometrii turbo,i pelne sciagniecie sztangi zamyka przeplyw, a otworty uklad to nie do konca sztange wciaga.

Edytowane przez neoeinz
Opublikowano

BRD tam siedzi. przez dwa lata bylo dobrze a nagle sie zjepalo, moze byc tak ze jest zle wyregulowany zderzak w geometrii turbo,i pelne sciagniecie sztangi zamyka przeplyw, a otworty uklad to nie do konca sztange wciaga.

no może i tak być.

logi trzęsawki się trochę niespójne zrobiły, tj w 3,8 powietrza malutko a w 11 już prawie normalnie. Ale to może dlatego, że były robione w różnym czasie

Układ powietrza ponoć sprawdzony na szczelność, więc te rozbieżności raczej nie z tego powodu.

a robiłeś te BS11 i sprawdzałeś podciśnienie w obu przypadkach ? bo pewnie w obu działa ok.

Tylko pewnie po prawidłowym spięciu układu osiąga ciut większe ciśnienie i sztanga może się ciut bardziej wychylać, a jeżeli się tam coś rozregulowało, to mogą być jaja.

Tak czy inaczej turbo trochę za wolno wstaje....

Inną kwestią jest że grzebałeś w układzie paliwowym. I jeżeli podczas wizyty u tunera miałeś niedomagania w paliwie, to on mógł ci dostosować parametry pod te niedomagania. A jak poprawiłeś pompe, to może być że daje w tym momencie więcej paliwa. Ale to takie gdybanie ;p

Ale jeżeli na BS11 wszystko jest ok, to przyglądnął bym się właśnie sterowaniu turbiny

Opublikowano

tak robilem BS11 w obu przypadkach i jest niewielka różnica, i jest jak piszesz.

Co do programu, wszystko przed wizyta było ok, jestem pewien na 100% :) najbardziej obstawiam źle wyregulowany zderzak geometrii, jest za bardzo zamknięta.

Opublikowano

Pisałem o tym juz wiele razy, zarówno ogranicznik jak i długość sztangi nie służy do regulacji turba, śruby powinny byc zalane farba i nikt nigdy nie powinien sie do nich dotykać.

Jesli sam tym ruszałeś to sam zrobiłeś sobie problem.

Opublikowano

Nie bede już pisał od nowa wszystkiego, ale pisałem jak się wszystko zaczęło, kto pisał jaki program, co było robione z turbo....

ps. nie miałem od początku zalanych śrub farbą i dziś śmiem twierdzić, że od drgań coś mogło się poluzować i właśnie tkwi problem w regulacji.

Opublikowano

Marcin ... sprzedaj pazia :) Będziesz miał zagadkę rozwiązaną :P

Opublikowano

Pisałem o tym juz wiele razy, zarówno ogranicznik jak i długość sztangi nie służy do regulacji turba, śruby powinny byc zalane farba i nikt nigdy nie powinien sie do nich dotykać.

Jesli sam tym ruszałeś to sam zrobiłeś sobie problem.

nie zapominaj że on ma turbo z brd, które ma gruszkę pół elekroniczną.

i zazwyczaj sie ją zastępuje zwykłą podczas montażu do avfów ( ale nie zawsze) i to wiążą sie z tym że ktoś musi od nowa ustawić sztangę itd.... i zniszczyć fabryczny lakier

Opublikowano

Dokładnie, kupiłem turbo od olek-wroc już dawno i wszystko było ok, zjepało się nagle, Nie było też oznaczeń na niej, więc tym bardziej twierdze, że coś się rozregulowało i teraz trzeba to ogarnąć. Podpowiedzieli to chłopaki z innego forum.

Kuba84 - nie ma takiej opcji, paź przejdzie teraz metamorfozę :)


No i wydaje się zrobione, w weekend wyregulowałem śrubę która blokuje zderzak od geometrii. Auto już nie ma problemów.

log z dzisiaj http://vaglog.pl/log_255185.html- 4bieg

Opublikowano

metamorfozę :)

Zmienisz kolor :P

Dobrze, że temat opanowany :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...