Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 2.4 Pb+LPG multitronic problemy na LPG-kody błędów


szpunder

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakupiłem okazyjnie B6 z w/w silnikiem. Instalacja KME zakładana w Niemczech kilka lat temu. Obecny przebieg to 230000. Na Pb pracuje ładnie, na LPG trochę kuleje. Instalacja zostanie w niedługim czasie "przeorana" i wymienione zostanie co trzeba. Jednak najpierw proszę was o pomoc, wskazówki, sugestie w diagnozie występujących błędów (prawdopodobnie tylko na LPG).

Poniżej błędy:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 909 552 A

Component and/or Version: 2.4L V6/5V G 0004

Software Coding: 0011581

Work Shop Code: WSC 63351

3 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0301 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent

16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0302 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wypadanie zapłonu. Kiedy świece zmieniane ? Sprawdź u gazownika mapy LPG.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wypadanie zapłonu. Kiedy świece zmieniane ? Sprawdź u gazownika mapy LPG.

wypadanie wiem, ale co to są 16685 i 16686?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wypadanie zapłonu. Kiedy świece zmieniane ? Sprawdź u gazownika mapy LPG.

wypadanie wiem, ale co to są 16685 i 16686?

Wypadanie zapłonow na cyl.1 i 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewien że 1 i 2? ja myślałem, że na 5 i 6. Sugerowałem się końcówkami kodów ale to tylko moje domysły. Dlatego pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do świec, były zmieniane przy 178000, teraz jest 230000. Zapewne trzeba zmienić, ale jeśli wypada zapłon na 1 i 2 to jest to ta sama głowica, czyli ta sama strona katalizatorów i ta sama listwa wtryskowa, druga głowica jest na innej listwie..... świece tez zostaną wymienione. Obawiam się jednak że powodem mogą być wtryski lub zapchany katalizator ;(


Łukasz13 masz racje,że 1 i 2. Teraz muszę wyeliminować powód powstania błędów, a raczej zdiagnozować co jest powodem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...