Go0fi Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Witam, Dzisiaj miałem dziwną sytuację po zatankowaniu do pełna auta, jechałem na trasie i pokazała się rezerwa, pojechałem zatankować na stacje gdzie zawsze tankuje ( na rezerwie był może z 10km) i po uruchomieniu silnika auto zaczęło chodzić jak traktor.. mocny dźwięk odbijania powietrza, duże wibrację, brak mocy.. że musiałem przejechać jeszcze 40km auto przy dodawaniu gazu miało nasilone objawy tak jak by chodziło na 3 cylindry czy coś takiego.. jednak im dłużej jechałem objawy powoli zaczęły być mniej odczuwalne, pomyślałem że może jakiś syf poleciał i postanowiłem przepalić auto i rozpędziłem je do 160km (bez problemu moc mu wróciła) ale nadal silnik chodzi mniej równo i głośniej.. ktoś już miał taką sytuację ? czy np: wlanie STP do czyszczenia wtrysków by pomogło, jeżeli faktycznie jakiś syf poleciał ?
Kazek 1.9 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Kurde panowie nie róbmy lipy że jedziemy na oparach ... rozumiem jakby do stacji wyjątkowo było daleko zapomniało sie zatankować ale że do 10 km to juz przegięcie .. syf napewno sie dostał filtr do zmiany .. przepłukać trzeba dzika powinno wrócic do normy ..
Go0fi Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 rzadko jeżdżę na rezerwie i tankuję w 90% na full i co 6 miesięcy kupuję właśnie STP ale teraz miałem 10km do zaufanej stacji i wolałem tam zatankować, bo z doświadczenia wiem, co nieraz jest po tankowaniu na różnych stacjach (tutaj bardziej mam na myśli LPG w drugim aucie ale z ropą czy benzyną pewnie jest podobnie), dźwięk i praca silnika była masakryczna, nie wiem czy sam "syf" by spowodował taką reakcję, ale wcześniej było ok a po zatankowaniu i odpaleniu silnik była masakra
Kazek 1.9 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Wróciło do normy juz czy dalej jak traktor chodzi ? ja bym zrobił na poczatku tak że filtr bym sam wymienił obadal sprawe i dopiero wtedy ewentualnie zapodał preparat .. zaciągło syfu sporo widocznie ... zdarza sie i najlepszym ja raz też tak jechałem na szczęscie doturlałem sie jakoś i pow nigdy więcej i tylko filtr zmieniłem wszystko wróciło do normy
nik23 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Mogło wode pociągnąć z dna baku i pompke przytrzeć, może ją puści. Tak zgaduje bo niewiem co ty tam na dnie masz w baku a w ropie to już różne cuda widziałem jak kupowałem paliwo do kanistra ciągniką,
lukasz51237 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Wymień filtr paliwa. A najlepiej to podłącz paliwo z jakiejś butelki omijając zbiornik i pompę paliwa i zobacz jak pracuje.
lukaszooo Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Według waszej teorii, woda jest cięższa od paliwa i zawsze odkłada sie na dnie czyli po nocnym postoju jest na dnie, pompka zaciąga paliwo z dna czyli przy pierwszy odpaleniu zaciągamy wode. Ja zawsze jeżdżę do rezerwy a jak potrzeba to jeżdżę tez do całkowitego zera, od tego jest filtr paliwa zeby wyłapał syfy. Jak słysze o bajkach że od 5L trefnego paliwa komuś padł pompowtrysk to śmiać mi się chce, gdybym nie przepalił kilkadziesiąt tysięcy litrów paliwa to moze i bym uwierzył. Zrezygnij z wynalazków STP dla mnie jest to nic nie warte, ze swojej strony polecam LM bezposednio na zasilanie, żaden dodatek do baku nie robi takiej roboty jak LM na zasilanie.
nik23 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Jak słysze o bajkach że od 5L trefnego paliwa komuś padł pompowtrysk to śmiać mi się chce, gdybym nie przepalił kilkadziesiąt tysięcy litrów paliwa to moze i bym uwierzył. To jeżeli pd są takie niezniszczalne jak twierdzisz to skąd tyle tematów na forum o problemach z nimi?Ba skąd tyle firm zajmujących sie regeneracją? Albo jeszcze dalej skąd masz robote? Wszystko sie zużywa nawet te twoje nieśmiertelne pd, widocznie masz fart ( trafiłeś na jakieś super mocne pd). Ja zawsze jeżdżę do rezerwy a jak potrzeba to jeżdżę tez do całkowitego zera, od tego jest filtr paliwa zeby wyłapał syfy..Tylko ile tego syfu filtr może przyjąć? Zapytałeś kolegi kiedy wymieniał filtr? Na jaki? Jak juz fis pokazal 10km to już w baku niemiał praktycznie nic.ze swojej strony polecam LM bezposednio na zasilanie, żaden dodatek do baku nie robi takiej roboty jak LM na zasilanie.Stosowałem wielokrotnie l&m diesel spulung 2666 i l&m pro diesel system reiniger 5156. I moge zagwarantować że jezeli pompki zdechły to nie zmartwychwstaną. Minimalnie poprawią sie bipy o 5-10 i korekcje o jakieś grosze ale nie oczekujmy cudów. Edytowane 2 Marca 2016 przez nik23
lukaszooo Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Zużywają sie przez przejechane kilometry, znajdz mi TDI z oryginalnym przebiegiem poniżej 300 tys i problemy z pompowtryskami. 3/4 problemów opisywanych przez ludzi to nie problem z samym PD tylko pochodnymi. Pewnie nawet o tym nie wiesz ale gdyby nie norma EURO IV większość ciężarówek miała by pompowtryski bo były poprostu wydajne i wytrzymałe. Na forum wszyscy myślą ze PD to tylko grupa VW a Mercedes już w 97r wsadzał PD do ACTROSów i te ciężarówki jeżdżą do dziś.
nik23 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Wiem jakie przebiegi mają samochody, sprowadzałem auta z berlina i z bevervijk i duzo już widziałem. Tylko w Polsce to tak pięknie wygląda ze auto 15 letnie ma 200-300kkm widziałem passaty z przebiegami rzedu 800 i na granicy miały 300, Niemiec niekupi diesla jezeli niema duzo jeździć bo to nieopłacalne, diesel jest drogi w utrzymaniu i opłaty od diesla sa w niemczech duze. A uwierzcie mi niemcy sa strasznie wyliczeni i gwarantuje nie płaczą jak sprzedają. Koniec ot Konektory niech sobie kolega podogina na pd w wtyczkach, zapaliła sie jakaś kontrolka? Błedy na vcds w engine 01? Logi jakieś trzeba by zrobič.
Lukasz_200616 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) z tego co wiem to rezerwa się zapala jak mamy w baku jeszcze 8L paliwa wiec raczej niczego nie powinno zaciągnąć, a na ostatniej czerwonej kresce czyli jak wskazówka się już przyklei a komputer pokazuje 0km to zostaje nam jeszcze 5L paliwa takie zabezpieczenie idiotoodporne ilość paliwa można sprawdzić ( teoretycznie ) Vag-em wchodzimy w 17 instruments => meas blocks =>grupa 002 albo 004 ( Tank cont ) Edytowane 2 Marca 2016 przez Lukasz_200616
nik23 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 z tego co wiem to rezerwa się zapala jak mamy w baku jeszcze 8L paliwa wiec raczej niczego nie powinno zaciągnąć, a na ostatniej czerwonej kresce czyli jak wskazówka się już przyklei a komputer pokazuje 0km to zostaje nam jeszcze 5L paliwa takie zabezpieczenie idiotoodporne Mi fis pokazywał 50 km a silnik zgasł i sie zapowietrzył, więc tu chyba niema reguły.
Lukasz_200616 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) z tego co wiem to rezerwa się zapala jak mamy w baku jeszcze 8L paliwa wiec raczej niczego nie powinno zaciągnąć, a na ostatniej czerwonej kresce czyli jak wskazówka się już przyklei a komputer pokazuje 0km to zostaje nam jeszcze 5L paliwa takie zabezpieczenie idiotoodporne Mi fis pokazywał 50 km a silnik zgasł i sie zapowietrzył, więc tu chyba niema reguły. jeśli fis pokazywał dystans do przejechania 50km to chyba jest coś u ciebie nie tak, mnie się kiedyś zdarzyło że komputer pokazał 0km wskazówka się przykleiła a przejechałem jeszcze z 10km do stacji i wszystko do dziś chodzi przed zatankowaniem sprawdziłem właśnie vagiem ilość paliwa i pokazywało jeszcze że ma 4L. ps. proszę nie krytykować taka sytuacja Edytowane 2 Marca 2016 przez Lukasz_200616
Go0fi Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) błędów zero a to logi proszę o pomoc http://vaglog.pl/log_252930.html grupa 001 013 i 023 Edytowane 3 Marca 2016 przez Go0fi
lukasz51237 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Trzecia pompka coś już słaba jest, podoginaj konektorki i zobacz co z tego wyjdzie.
nik23 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 błędów zero a to logi proszę o pomoc http://vaglog.pl/log_252930.html grupa 001 013 i 023 Trzecia pompka coś kuleje, najprawdopodobniej uszczelnienia, bipy tez na - Zrób loga grupy 004
Go0fi Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) okazało się, że mam do roboty wałek rozrządu, jedna krzywka była przepalona i pękła sprężyna... więc przy okazji będę robił panewki wałka rozrządu, popychacze, uszczelkę pokrywy i egr (wahler) oraz wymiana oleju na Motul x-clean 5w30 (taki leje już 3 raz) i filtr Edytowane 15 Marca 2016 przez Go0fi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się