dami2416 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Witam. Kupilem nie dawno Audi A4 B5. Auto po nocy dlugo kreci az w koncu zaskoczy i chmura dymu. Czyli jak jest dym nie zapowietrza sie? Wczoraj odpialem czujnik temp. swiece skonczyly grzac to odpalila znacznie lepiej. Mysle zamiast czujnika sprobuje poczestowac ja plakiem i troszke psiknalem w dolot i odpalila od strzala. Ogarnalem sobie dzis VAG-a i taki o to odczyt: http://www.fotosik.pl/zdjecie/77c8f99407144c96a tu drugi po wcisnieciu ''Switch To Basic Settings'' http://www.fotosik.pl/zdjecie/3cc19d2f177aa73e Zerknalby ktos na to okiem? Dodam, ze na cieplym silniku odpala normalnie ale czuc jest tak jakby nie przepalane paliwo...
Mozgu Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 masz zle ustawiony kat wtrysku. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/ tu masz linka jak sie przestawia. Jest to kat statyczny ktory ma wpływ na odpalanie ale w sumie nie tylko
lukaszooo Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Dawka ok, kat wtrysku masz zle ustawiony. Skoro po wypieciu wtyczki pali ok to trzeba sprawdzic czujnik temp plynu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się