Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Krzywe piasty?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miał ktoś podobnie? Przy małych prędkościach czuć jak by jajowate koło, to samo na letnich i zimowych.

https://drive.google.com/file/d/0B3EXZisXqBSdbndyT192Zk1CUkU/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B3EXZisXqBSdTWdCM21Telh0OHc/view?usp=sharing

Na dwóch kompletach tarcz to samo, czy mam obie piasty krzywe czy co?

Opublikowano

a od kiedy tak jest? pozyczales komus auto czy jezdzisz tylko ty i samo sie stalo?

Opublikowano

zmien koła i zobacz bo wyglada ze felgi krzywe

Opublikowano

Tak na moje wyczucie na odległość to w lewym kole jajowata opona .

W prawym kole bardziej sama piasta nie chodzi centrycznie - może dlatego że coś źle spasowane przy np.wymianie łożyska dwubieżnego albo samego przegubu(śruba jest chyba jak w tanim zamienniku bo z łbem sześciokątnym a ma być na imbus ze stożkiem od spodu).

Opublikowano

A więc tak. Stało się jak by samo, Opony nowe kupiłem goodyear ultra grip 8 i jezdze 2 albo 3 sezon , nie pamiętam dokładnie, na letnich tak samo mam, letnie nisko profilowe, twarde i cienkie kapcie, prostowane felgi. Te ze śrubą 6kątną to ma wymieniony przegub na ruville. Skoki góra dół to raczej nie tarcza nie?

Opublikowano

Skoki góra dół to raczej nie tarcza nie?

Ale sam to już chyba sprawdziłeś:

Na dwóch kompletach tarcz to samo

Po za tym jakby chodziło o tył , to ze względu na sposób mocowania tarcz/łożysk , było by to możliwe ale z przodu nie mam pojęcia w jaki sposób.

Dla mnie w prawym kole coś nie tak z zespołem piasta/łożysko/przegub.

Jak sam nie jesteś pewien to daj komuś kumatemu do obejrzenia (dla porównania swoich spostrzeżeń).

Opublikowano

Tarcz nie jestem pewien na 100% bo nie zakładałem nowych tylko używane, mam 3 nowiutki komplet na przód i tył ferrodo ale nie chcę zakładać puki nie znajdę co jest nie tak, wykręcę śrubę i sprawdzę czy jest równa bo na filmiku otwory od felgi raczej lecą w jednej linii.

Opublikowano

najlepiej udać się do dobrego warsztatu i zmierzyć bicie piast/tarcz...

szkoda na ślepo wymieniać ..

służy do tego bardzo fajny przyrząd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...