ptaku999 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Hej, Chce wymienic pompe ABS w pasku z 2006 roku 2.0 FSI. Wiem ze to forum o audi ale mysle ze procedura bedzie ta sama. Mam juz kupiona uzywke pompe o tych samych numerach. Czy musze spisywac jakis kody poprzez VCDSa kiedy podpieta jest jeszcze ta stara pompa ? Jak wyglada procedura kodowania nowej pompy ? Mam VCDSa 15.7. Do starej pompy normalnie moge sie podlaczyc poprzez VCDSa - ma uszkodzony czujnik G201 dlatego wymieniam. Czy musze odpowietrzac uklad hamulcowy jesli tak to jak ? Pozdrawiam.
Aby13 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 wymiana pompy odpowietrzanie .kodowanie (login .poprawna konfiguracja).kalibracja kata skretu .jazda testowa i musi dzialac. najlepiej spisz kodowanie ze starej ,ale jak masz oryginal vcds to nie ma z tym problemu
ptaku999 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 wymiana pompy odpowietrzanie .kodowanie (login .poprawna konfiguracja).kalibracja kata skretu .jazda testowa i musi dzialac. najlepiej spisz kodowanie ze starej ,ale jak masz oryginal vcds to nie ma z tym problemu mozesz napisac jak mam spisac kodowanie ze starej pompy ? I jak po tym wykonac kodowanie czy juz nie musze jak spisze kody ze starej ?
Aby13 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 musisz miec program do diagnostyki vcds lub vag com lub cos w tym stylu .odczytujesz jakie jest kodowanie w ramce jak polaczysz sie z abs-em .piszesz na karteczce bo niby to 4 cyfry ale mozesz zapomniec ... zakladasz nowa pompe ,znow podlaczasz program i kodujesz to co spisales na kartce ... pozniej kalibracja czujnika skretu i test drogowy... a samego czujnika nie mozesz zmienic ?skoro to on jest problemem ?
ptaku999 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 musisz miec program do diagnostyki vcds lub vag com lub cos w tym stylu .odczytujesz jakie jest kodowanie w ramce jak polaczysz sie z abs-em .piszesz na karteczce bo niby to 4 cyfry ale mozesz zapomniec ... zakladasz nowa pompe ,znow podlaczasz program i kodujesz to co spisales na kartce ... pozniej kalibracja czujnika skretu i test drogowy... a samego czujnika nie mozesz zmienic ?skoro to on jest problemem ? pisalem ze mam vcdsa najnowszego ... Z jakiej ramki mam wziac te kodowanie ?
ptaku999 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Po co zmieniasz pompe ? bo jest uszkodzona
Michał139 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) czy błąd sterownika pompy ? Edytowane 7 Marca 2016 przez Michał139
ptaku999 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Czujnik jest uszkodzony a on jest wtopiony w blok pompy.
ptaku999 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 dobra ale ja moge spisac stare kody ze starej pompy. Wiec potrzebuje instrukcji jak zrobic wszystko kiedy moge spisac takie kody ?
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 "dobra ale ja moge spisac stare kody ze starej pompy. Wiec potrzebuje instrukcji jak zrobic wszystko kiedy moge spisac takie kody ? pisalem ze mam vcdsa najnowszego ... Z jakiej ramki mam wziac te kodowanie ?" ja nie nadazam http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Brake_Electronics#Coding
ptaku999 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 "dobra ale ja moge spisac stare kody ze starej pompy. Wiec potrzebuje instrukcji jak zrobic wszystko kiedy moge spisac takie kody ? pisalem ze mam vcdsa najnowszego ... Z jakiej ramki mam wziac te kodowanie ?" ja nie nadazam http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Brake_Electronics#Coding jak nie nadazasz to nie zasmiecaj watka bo jak narazie nikt nie napisal nic konkretnego tylko same ogolniki. Tam mialo byc nie ja tylko jak moge spisac stare kody ?
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 nie dasz rady tego zrobic ,zglos sie do kogos kto umie sie poslugiwac vcds .a nie tylko czytac bledy .nie zasmiecam tylko dwa razy juz dostales gotowe instrukcje a nie umiesz ich wykorzystac , wiec nie udzwigniesz tematu wiec nie mow ze zasmiecam ....bierzesz sie za zmiane pompy a nie umiesz zczytac kodowania ...powodzenia
ptaku999 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) nie dasz rady tego zrobic ,zglos sie do kogos kto umie sie poslugiwac vcds .a nie tylko czytac bledy .nie zasmiecam tylko dwa razy juz dostales gotowe instrukcje a nie umiesz ich wykorzystac , wiec nie udzwigniesz tematu wiec nie mow ze zasmiecam ....bierzesz sie za zmiane pompy a nie umiesz zczytac kodowania ...powodzenia mysle ze sam nie umiesz dlatego piszesz ogolniki nie wnoszące nic do sprawy. Sam tego nie robiles a cwankujesz jak bys robil to co najmniej pare razy Kodowanie starej pompy juz mam: 0013710 PS: wystarczy spojrzec na to jaki masz silnik zeby wiedziec ze nie jestes alfa i omega w tych tematach Edytowane 8 Marca 2016 przez ptaku999
Aby13 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 tak sie sklada ze mam dwa auta ... zapraszam jak cos to zmienie ci lacznie z kodowaniem ...1,9 tez mam .wszyscy zawsze tak piszecie ze juz sie udalo po tym jak ktos powie prawde ,a tak to ':ja nie wiem jak" .jakbys byl kumaty to tego jest mnóstwo w necie ...kazdy kto ma stycznosc , nie pyta na forum jak sie koduje pompe abs i w ktorej ramce jest kodowanie ...szkoda czasu ......policz sobie ile kosztuje vcds od adako ,sun solus pro,dec superscan ,autocom sdp ,carman scan ,wszystko w oryginale nowe to przestaniesz cwaniakowac z swoim chinskim vcds ktorego nie umiesz uzyc ... jak naprawisz chociaz raz swoj samochod (a raczej taty) bez pomocy kogokolwiek,to wtedy zacznij komus udzielac wskazówek. mam 2,5 i jezdzi a nikt nie chce kupic takiego silnika bo problemowy niby ....wiec troche ci nie pyklo z tym jaki mam silnik .... wnioslem ci do sprawy dwa razy ,tylko ty chcialbys aby ci ktos napisal ktory klawisz w ktorym momencie masz wcisnac ... bo nie masz pojecia poza czytaj i kasuj ...takze troche pokory ..
ptaku999 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 tak sie sklada ze mam dwa auta ... zapraszam jak cos to zmienie ci lacznie z kodowaniem ...1,9 tez mam .wszyscy zawsze tak piszecie ze juz sie udalo po tym jak ktos powie prawde ,a tak to ':ja nie wiem jak" .jakbys byl kumaty to tego jest mnóstwo w necie ...kazdy kto ma stycznosc , nie pyta na forum jak sie koduje pompe abs i w ktorej ramce jest kodowanie ...szkoda czasu ......policz sobie ile kosztuje vcds od adako ,sun solus pro,dec superscan ,autocom sdp ,carman scan ,wszystko w oryginale nowe to przestaniesz cwaniakowac z swoim chinskim vcds ktorego nie umiesz uzyc ... jak naprawisz chociaz raz swoj samochod (a raczej taty) bez pomocy kogokolwiek,to wtedy zacznij komus udzielac wskazówek. mam 2,5 i jezdzi a nikt nie chce kupic takiego silnika bo problemowy niby ....wiec troche ci nie pyklo z tym jaki mam silnik .... wnioslem ci do sprawy dwa razy ,tylko ty chcialbys aby ci ktos napisal ktory klawisz w ktorym momencie masz wcisnac ... bo nie masz pojecia poza czytaj i kasuj ...takze troche pokory .. posluchaj chlopcze, ja nie jestem mechanikiem ani jakims diagnostykiem samochodowym zeby wiedziec takie rzeczy ktore sa moze dla ciebie oczywiste. Pytam bo od tego jest forum i oczekuje rzeczowych odpowiedzi a nie zpisz kodowanie i wpisz do nowej pompy... Takie cos to ja znalazlem w necie. Prosze o jakis link z tutorialem albo opisnaie co i jak zrobic. A ty cwaniakujesz ze wiesz doskonale co jak zrobic tylko nie umiesz tego przekazac. Zreszta jak widac temat nie jest łatwy bo malo kto sie udziela w watku.
Michał139 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Może wróćmy do tematu na jakim etapie jesteś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się