Simon Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Pomóżcie szukam i szukam tego tematu ktoś to opisywał już ale nie umiem znaleźć przez "Szukaj" a wpisywałem już wszystko!!!
pre_pl Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 to : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=67481 ?
Simon Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Opublikowano 13 Lutego 2007 Master to było coś w tym stylu z opisem : 08->Adaptacja-> i dalej chyba 00 i coś tam żeby silniczki pojechały w jedną skrajną pozycję potem w drugą itd. ja mam kod teraz 00043 ale chcę zakodować te pozycje silniczkó był taki temat i Szukajka nie znajduje... Dzięki za pomoc!
szogun0 Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Nom, szukam mojego tematu i ....... zniknął. Nie mogę go znaleźć.
Waters Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Nom, szukam mojego tematu i ....... zniknął. Nie mogę go znaleźć. Mamy złodzieja :twisted: Ktoś kradnie posty na forum
Simon Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Opublikowano 14 Lutego 2007 O właśnie na stówkę to szogun0 o tym pisał!Ale zczaiłem conieco ale nie do końca... mam kodowanie 00043 czyli: sedan zexel tdi kier po lewej stronie tylko powiedzciemi jeszcze jedno: -co daje czujnik światła słonecznego jak wpływa na pracę klimy??? -i czemu w kodzie nie mam nigdzie ustawionej opcji szyberdach w kodzie(do zakodowania) gdzieś widziałem że to też się wlicza w kod???
szogun0 Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Szyberdachu nie wlicza się w kodowanie. A czujnik nasłonecznienia podaje informację o tempie nagrzewania się wnętrza. Dzięki temu w słoneczny dzień mocniej dmucha na początku.
Simon Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Opublikowano 15 Lutego 2007 Wielkie dzięki szogun0!!! A możesz mi napisać jak zakodować pozycje silniczków?Żeby zapisać klimatronikowi ich skrajne pozycje...ponieważ jest tak...uważam, że: błąd silniczka pod filtrem pyłkowym 15.7 lub 15.5 lub 15.3 bierze się z jego niewłaściwej pozycji... już chciałem wszystko rozbierać(kokpit) ale podałem mu napięcie z zewnątrz i bez problemu śmignął w jedną i drugą str.Nie było przez 2h żadnych błędów a potem znowu...15.7 to pewnie przez suwak potencjometru pozycji pewnie jest zaśniedziały bo ta klapka mało się w sumie rusza... ruszam ją przez VAGA żeby wyślizgać trochę ten potencjometr...
szogun0 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Nastawy podstawowe są od tego, żeby climatronic zapamiętał sobie pozycje krańcowe.
wiki Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 a ja mam moze i trywialne pytanie ale zaciekawił mnie ten temat, więc kiedy trzeba kodowac climatronic tzn. co powoduje jego rozkodowanie np. odłaczenie aku. lub panelu klimatronika ?
szogun0 Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Powodem najczęściej są zimne luty. Przez to traci jedno z zasilań, a pozostałe są, dzięki temu sterownik wie, że coś nie tak. Odłączenie akumulatora nie powoduje potrzeby ponownego kodowania.
pinio4 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 a czy mozna zakodowac klimatronik po naprawie bez vag, jakos go zrestartowac ?
Simon Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Czy można ręcznie wpisać skrajne nastawy silniczka? Lub np.zatrzymać na siłę w jakiejś pozycji która ma być potem skrajna? Zakodowanie od nowa dało b.dużo polecam to zrobić mimo że wszystko niby chodzi.Mi polepszyło ogólną pracę wentylacji np.22C na szybę przednią(nie parzy po twarzy ) 20C już środkiem bardzo to logiczne! A wcześniej dmuchało wszędzie.
szogun0 Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Ręcznie nie wpisze się skrajnych położeń. A zablokowania nigdy nie próbowałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się