danolek Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Jakie powinny byc wartosci prawidlowe dla 2.0 tdi Cr CAGB 136ps? Obecnie mam wartosci na poziomie 10 hPa, ok 40 tys km temu mialem wartosci na poziomie 2-3 hPa. Czy oznacza to,ze czujniki roznicy cisnien szwankuja?
kuebk Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 To znaczy ze filtr DPF jak kazda czesc sie zuzywa, z biegiem czasu jest w nim coraz wiecej syfu w zwiazku z czym cisnienie jest wyzsze.
Dev Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Wypal dziada i sprawdz jakie lodaje wartosci
danolek Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 Auto ma 150 tys i zapelnienie rosnie rowno ( obecnie ma 0,10 L oil ash, jak kupowalem go z przebiegiem 50 tys mniejszym mial 0.8 L) , wszystko wypala sie tak jak powinno no ale zastanawialem sie czy ten parametr jest prawidlowy dla stanu filtra - z posiadanych informacji wiem,ze ma ok 60 % zuzycia. Nie wiem jednak,jak parametr difference pressure powinien byc interpretowany i jakie sa prawidlowe wartosci. Przy przebiegu 90 tys km parametr ten wynosil ok 3kPa, obecnie jest 9-10 kPa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się