perkusista Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Witam od niedawna jestem właścicielem Audi A4 B8 z silnikiem 1.8TFSI 118KW CABB i rano po odpaleniu bardzo trzęsie budą i silnikiem co może być przyczyną?
liquid8p Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Może być głowica, przestawiony rozrząd. Ile masz przejechane i czy palą ci się jakieś błędy?
perkusista Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) żadnych błędów przejechane 200tyś. Co może być z głowicą uszczelka czy pęknięta głowica ? Edytowane 13 Marca 2016 przez perkusista
zabiello Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 A silnik równo pracuję przy tym trzęsieniu? A jak wciśniesz pedał sprzęgła dalej jest ten problem?
perkusista Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 po skazówce na obrotomierzu nie widać ze by falowały po wciśnięciu sprzęgła nic się nie zmienia duże drganie jest jak auto jest na ssaniu później jest delikatne ale odczuwalne
bodas Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Na moje oko to dwumasowe koło zamachowe. Zobacz jeszcze czy wibracje przenoszą się na drążek zmiany biegów.
liquid8p Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 U mnie jest podobnie, trzęsie się silnik co też jest odczuwalne w kabinie, ale tylko na jałowym. U mnie dodatkowo pyrcha z wydechu, za tydzień odstawiam do mechanika, prawdopodobnie głowica.
griga-st Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 A z jakich fusów? Madras, czy indyjska? 1
liquid8p Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 A z jakich fusów? Madras, czy indyjska? Kompresja w cylindrach, przycinało się na 3 cylindrze podczas mierzenia. Najpierw przy 2 barach, potem na 6 i dobijało do końca.
griga-st Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Temat jest @perkusisty. I tego się trzymajmy. Napisał że trzęsie na zimnym silniku z rana i nie ma ponoć błędów. Możliwych usterek jest z dziesięć. Któryś trafi i będzie się cieszyć jak szczerbaty z suchara że się zna. A to nieprawda. Dajemy skany logów, ew. filmik czy pomiar kompresji i wtedy jakas mądra głową może coś powiedzieć. Bo na podstawie tak lakonicznego opisu nikt poważny nie odważy się postawić diagnozy.
perkusista Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 Drgania przenoszą się na drążek zmiany biegów. Pisząc kolego Rems3006 ze głowica co masz na myśli uszczelkę czy pękniętą głowice?
liquid8p Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Drgania przenoszą się na drążek zmiany biegów. Pisząc kolego Rems3006 ze głowica co masz na myśli uszczelkę czy pękniętą głowice? Mam na myśli zawory, któryś nie pracuje tak jak powinien. U mnie też drążek zmiany biegów drży, ale u mnie to cała buda się trzęsie. Byłem u kilku mechaników i każdy z nich stwierdził że to głowica i zawory, to niby słaby punkt tych silników. Oczywiście koło dwumasowe też może być w przypadku kolegi perkusista. Tak jak kolega griga-st napisał trzymajmy się twojego auta, bo to twój temat, ja tylko piszę co jest u mnie. Drgania przenoszą się na drążek zmiany biegów. Pisząc kolego Rems3006 ze głowica co masz na myśli uszczelkę czy pękniętą głowice? U mnie był zawór wydechowy w głowicy wypalony, reszta była już nadpalona. Wszystkie 16 zaworów zostały wymienione na nowe.
griga-st Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Kolega Rems już kolejnemu z kolei radzi pooglądać sobie głowicę. Nie przeszkadza mu fakt że w swoim samochodzie ma kompletnie inną niż pozostali poszkodowani.
liquid8p Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Kolega Rems już kolejnemu z kolei radzi pooglądać sobie głowicę. Nie przeszkadza mu fakt że w swoim samochodzie ma kompletnie inną niż pozostali poszkodowani. Nikomu nic nie radzę, tylko napisałem co było przyczyną usterki u mnie i to wszystko. To prawda u mnie silnik jest już inny, ale w starszym 1.8 TFSI też jest głowica i też może się w niej wypalić np. zawór wydechowy.
adis0074 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 W dniu 3.04.2016 o 16:23, liquid8p napisał: Mam na myśli zawory, któryś nie pracuje tak jak powinien. U mnie też drążek zmiany biegów drży, ale u mnie to cała buda się trzęsie. Byłem u kilku mechaników i każdy z nich stwierdził że to głowica i zawory, to niby słaby punkt tych silników. Oczywiście koło dwumasowe też może być w przypadku kolegi perkusista. Tak jak kolega griga-st napisał trzymajmy się twojego auta, bo to twój temat, ja tylko piszę co jest u mnie. U mnie był zawór wydechowy w głowicy wypalony, reszta była już nadpalona. Wszystkie 16 zaworów zostały wymienione na nowe. Witam. Trochę podpinam do tematu. Pamiętasz jaki mniej więcej był koszt ten naprawy ? Bo chyba też mnie to czeka. Rozumiem że planowanie głowicy i uszczelka przy tym też?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się