lukasz_1986 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Witajcie. Mam w swoim 1.8T 180KM, reduktor KME GOLD i wtryski barracuda z dyszami rozwierconymi na 2,7. Ciśnienie na reduktorze ustawione na 1,16 na wolnych.Mam problem z mnożnikiem gdyż od czasów 10ms idzie już poniżej 1 a przy czasie 18ms mam go już na ok 0,7.Chciałem zejść z ciśnieniem ale czy mogę w samochodzie w którym turbo pompuje 1bar zejść jeszcze z ciśnieniem? Czy nie będzie tak że podczas boost'a gaz nie będzie mógł wydostać się z wtryskiwaczy??? Druga sprawa to korekty po lambdzie. W vagu mam add 1% a multi 20% na plus! Czy to znaczy że mieszanka lpg jest uboga i sterownik podnosi czy że jest za bogata i pokazuje o ile?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się