Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwona konewka Oldtruck


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jak w temacie po odpaleniu silnika i ruszeniu z miejsca po chwili zapala sie czerwona konewka z napisalem oldtruck po wcisnieciu checka widnieje napis Motor Abstellen olstand prufen.

Dodam ze pracuje za granica i nie chce przeplacac tutaj za mechanika czy nawet sama diagnostyke bo jest to kosztowne. Dzis podpinalem pod kompa auto za pomoca programu Torque i wykazuje jeden blad P0340 jest to blad Czujnik polozenia walka rozrzadu. Przegladalem forum i wiele osob pisalo ze jak pali sie konewka to nie odpalac auta bo to pewnie pompa od oleju i ze mozna dobic silnik.

Moje pytanie jest takie czy to mozliwe ze jest to wina czujnika Silnik to 2.0 ALT bierze olej jak kazdy do tego mam gaz. Czy sama wymiana czujnika pomoze ? jesli tak to gdzie sie on znajduje wolal bym sam go wymienic bo tak czy inaczej sam koszt tutaj w De jest spory.

I drugie pytanie czy ewntualnie z owym bledem moge wrocic do Pl na kolach czy jednak nie obedzie sie bez lawety.

Ewentualne sugestie co to moze byc badz tez co sprawdzic mile widziane.

Edytowane przez 100p
Opublikowano

Brak ciśnienia oleju. Czujnik położenia wałka nie ma z tym nic wspólnego.

Opublikowano

Przyczyn może być wiele.

-Czujnik ciśnienia oleju do wymiany

-zapchane sitko

-pompa oleju

-rozrzadzony olej.

-zatkany filtr oleju

Jak dawno wymieniany olej i filtr? na jaki? Jezdzisz krótkie odcinki?

Bez wizyty u mechanika sie nie obejdzie. W żadnym razie bez zdiagnozowania nie wybieraj sie do PL bo nie dojedziesz.

Opublikowano

Olej jakies 3 mc temu byl wymieniany jak robilem uszczelke pod glowica. Ja glownie robie trasy po 800 km co tydzien albo 2 skoro ta konewka nie ma nic wspolnego z walem to dlaczego owy blad pokazuje komputer ?

Wychodzi na to ze bez lawety sie nie obejdzie.

Opublikowano

Sorry ale Torque nie jest programem diagnostycznym, który nadaje sie do poprawnej diagnostyki. Być może pomimo problemu ciśnienia oleju masz także inna usterkę.

Opublikowano

Nadaje czy nie to jedyny jakim dysponuje tutaj za sama diagnostyke placi sie 80e a to sporo za odczyt bledow nie mowiac juz o ewntualniej naprawie.

Dzis jak wstane sprawdze czujnik znajomy mechanik mowil zeby zobaczyc sam czujnik jak wyglada i stan kabli czy nie sa gdzies przetarte. Jak ogarne to wszystko to moze zrobie zdjecia i dodam co i jak bo sama praca silnika wydaje mi sie ok nie zauwazylem zeby jakos sie dlawil czy skakaly obroty tylko przy 1 odpaleniu sa wyzsze tak 1,1k jak chwile pochodzi to normalnie spadaja do prawidlowej wartosci.

Opublikowano

Też mieszkam w Niemczech i jeszcze nigdy nie płaciłem za zczytanie błędów i już wogóle nie 80€. Mowa oczywiście o salonie Audi.

Opublikowano

W mojej "wiosce" nie ma salonu audi a do pierwszego serwisu mam ponad 50 km. Dzis sprawdzilem czujnik od cisnienia oleju raczej jest ok kabel caly nie jest nigdzie naderwany albo luzny mozliwe ze sam czujnik ma defekt czekam na nowy zamowiony na ebayu jak przyjdzie to wymienie i dam znac co i jak.

Opublikowano

Miałem podobny problem, po odpaleniu auta nic się nie pokazywało,na wolnych obrotach mógł chodzić i pól dnia i wszystko było ok, jak sie dodało gazu ponad 2 tysie obrotów to wywalało właśnie ta konewkę tak jakby właśnie pompa nie domagała,zrobiłem najprostszy manewr,odłączyłem aku na pare min i do dnia dzisiejszego problem nie powrócił a zrobiłem juz kilkanaście tys , u mnie widocznie czujnik coś się zawiesił czy jak bo inaczej tego nie mogę wytłumaczyć. Sprawdź nic Cię to nie kosztuje

Opublikowano

Witam o ile konewka znikla sama z siebie i bylo ok to teraz jest inny problem miga check engine i jest spadek mocy na dodatek szarpie autem slabe przyspieszenie obstawiam ze to ktoras z cewek wymienilem ten czujnik wysokiego cisnienia ale teraz dolewam olej co 100 km jutro jak bedzie jasno sprawdze czy nie ma tam wycieku zadnego bo mozliwe ze podkladka byla jakas lipna czy cos ale czy moje obawy odnosnie cewki moga byc realne ?

Opublikowano
W dniu 20.03.2016 o 07:44, 100p napisał:

Witam jak w temacie po odpaleniu silnika i ruszeniu z miejsca po chwili zapala sie czerwona konewka z napisalem oldtruck po wcisnieciu checka widnieje napis Motor Abstellen olstand prufen.

Dodam ze pracuje za granica i nie chce przeplacac tutaj za mechanika czy nawet sama diagnostyke bo jest to kosztowne. Dzis podpinalem pod kompa auto za pomoca programu Torque i wykazuje jeden blad P0340 jest to blad Czujnik polozenia walka rozrzadu. Przegladalem forum i wiele osob pisalo ze jak pali sie konewka to nie odpalac auta bo to pewnie pompa od oleju i ze mozna dobic silnik.

Moje pytanie jest takie czy to mozliwe ze jest to wina czujnika Silnik to 2.0 ALT bierze olej jak kazdy do tego mam gaz. Czy sama wymiana czujnika pomoze ? jesli tak to gdzie sie on znajduje wolal bym sam go wymienic bo tak czy inaczej sam koszt tutaj w De jest spory.

I drugie pytanie czy ewntualnie z owym bledem moge wrocic do Pl na kolach czy jednak nie obedzie sie bez lawety.

Ewentualne sugestie co to moze byc badz tez co sprawdzic mile widziane.

Witam  mam ten sam problem można wiedzieć co pomogło :) ??? 

Opublikowano

U mnie był problem z odpalaniem auta w zimie. - 10 nie odpala i oldruck - 8 od strzała palił. 

Winny był czujnik temperatury silnika. Po wymianie wszystko wróciło do normy. 

Opublikowano

A gdzie się ten czujnik znajduje ??

Opublikowano

Za silnikiem. U mnie dalej problem z odpaleniem. Wymieniony czujnik temperatury i położenia wału korbowego. Podejrzewam czujnik sprzęgła. Jak nie odpala i naciskam sprzęgło cały czas to załapie i odpali. 

IMG_20190208_113510.jpg

Opublikowano

Czujnik sprzęgła nie ma nic do odpalania, jak jest niesprawny to nie działa tempomat i podbija obroty po wciśnięciu sprzęgła. Jego działanie możesz też sprawdzić vagiem dla pewności jak chcesz.

Opublikowano

A jak w vag sprawdzić? Co może być jeszcze przyczyną że nie chce czasami odpalić? Pompa paliwa? 

Opublikowano
4 godziny temu, Kamil Kupiec napisał:

A jak w vag sprawdzić? Co może być jeszcze przyczyną że nie chce czasami odpalić? Pompa paliwa? 

Już dawno powinieneś zacząć od ciśnienia paliwa, po zapłonie i zaraz po rozruchu ile wynosi.

W gr. 6 albo 66, w jednym oknie masz działanie czujnika sprzęgła i hamulca, przejrzyj bloki pomiarowe to zobaczysz.

Opublikowano

Pompa paliwa do sprawdzenia. Po nocy problem z odpaleniem i nie słychać pompy paliwa po zapłonie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...