Zimny Chirurg 2 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Witam Prosze kolegow benzyniakow o rade. Mam 30 kola do wydania i chce A4 B7 w benzynie. Teraz prosze tylko szczerze o to co bedzie najmniej awaryjne i nieklopotliwe z tych silnikow co w temacie? Wiem tylko ze malo tego silnika w B7 2,4 V6 ale mozna ja ewntualnie w A6 C6 zlapac. Nie bede wkladal gazu. Bede wdzieczny za szczere odpowiedzi. Poge sie odwdzięczyć wiadmościami na temat diesli. Pozdro
szakal222 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 No ja mam 1.8t i sobie chwale. ,maja swoje bolaczki ,ale do przyjecia ,w sumie jak z kazdym autem jak dbany to sie odwdziedzy bezawaryjnascia ,szukaj tego co w lepszym stanie
eryczek93 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Osobiscie nie mialem ale moi znajomi maja wszystkie te silniki ktore wypisales. Jesli chodzi ci o jak najmniejsza awaryjnosc to smialo wg mnie 2,4. To jest najlepsza jednostka benzynowa wedlug mnie, ale co do tego 2,4 to ciezko znalezc w fajnej wersji wyposazenia bo tego jest malo. Fajnie ze sa jeszcze tacy co nie chca gazowac swoich samochodow to tak na marginesie ... Co do 2.0 znajomy mial i sprzedal sporo problemow mial a najwiekszy problem to tej olej ... powyzej 3tysiecy obrotow to taki lakomy na tej olej byl ze szok. Jezdzilismy tym autem do szkoly w weekend 400km w 2 strony i czesto byly dolewki.. na dobra sprawe gdyby nie czujnik elektroniczny to pewnie byłby juz zatarty bo lubial ten olej. Moze pechowy egzemplarz moze ttm Co do 1.8t to 2 kolegow ma co prawda nie dlugi czas ale sa bardzo zadowoleni problemow z silnikiem zero no jedynie co to jedna rzecz wiecej sie moze zepsuc - turina. Ale raz dobrze zregenerowana nie powinna przyswarzac problemow. Jezdzilem tymi autami i prowadzi sie fajnie, ale wg mnie troche malo mimo wszystko ;P Polukaj sobie wg mnie te 2.4 tylko nie szukaj na sile z przebiegiem 100tys tylko szukaj auta ZADBANEGO i dokladnie je spraedz przed zakupem
mirek31071977 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Nie ,ma nad czym debatować.W B7 masz tylko 1,8T 163 do brania .2,0 opisany wyżej co jest a 2,4 w tej budzie nie było.W A6 C6 tylko pojemność ta sama a silnik zupełnie inny już nie taki fajny jak ten starszy.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Nie ,ma nad czym debatować.W B7 masz tylko 1,8T 163 do brania .2,0 opisany wyżej co jest a 2,4 w tej budzie nie było.W A6 C6 tylko pojemność ta sama a silnik zupełnie inny już nie taki fajny jak ten starszy. Tak tez myslalem. Co mnie irytuje to te 1,8T ida jak świeże bułeczki. Co zadzwonie po cos co wyglada ciekawie na zdjeciach to juz sprzedane. A jeszcze takie pare pytan: Jaki tam jest rozrząd? Paski czy łańcuchy? No i olej wiadomo co 10tys 5w 40 i norma pewnie 505 00? Dziekuje za odzew. Pozdro.
Away Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Rozrząd na pasku, olej norma VW 503 00 lub 503.01.
eryczek93 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 te 1,8T ida jak świeże bułeczkiWlasnie dlatego napisalem ze bardzo ciezko znalezc dobry egzemplarz. A warto szukać bo mnie moj gruz kosztowal w tym miesiacu na raz 4500zl mimo tego ze go nie zaniedbuje...Polecam strone autotesto fajnie podchodzą do sprawy kolega korzystal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się