jan3k Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Witajcie, ostatnio wziąłem się za auto - zrobiłem rozrząd (z wymianą pompy wodnej), zmieniony olej z filtrem (leję Motula 10w40, boję się rzadszego bo wariat co jeździł autem przede mną lał jakiś tani 15w40...), uszczelka pod klawiaturą, filtr paliwa no i.. teraz auto troszeczkę gorzej przyspiesza i na postoju zdarza się że obroty zamiast tych 900-kilkadziesiąt na min. to jest ok. 1100-1300. Co do przyspieszania u mnie turbinę trzeba przeczyścić ale teraz żeby po tych "naprawach" auto jechało gorzej..to ma jakiś związek? Dodam że po wszystkim silnik był umyty. Paliwo raczej nie jest złej jakości, zalany ostatnio olej napędowy z Bliskiej (czyli Orlenowski). A i czasami na zimnym silniku jak się gdzieś zatrzymam np. na światłach to obroty potrafią falować mniej więcej o ok. 50-150 obr/min. Poradzilibyście coś?
Hezen Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Zrób komplet logów i załóż temat w dziale diagnostyki vag. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się