Guns88 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Proszę zerknąć w wolnej chwili na logi, kolega Galetto zrobił mi logi i stwierdził, że przepływka do wymiany, ale później sobie uświadomiłem, że pompa paliwa na zdechu - może ona jest przyczyną złych wyników? http://vaglog.pl/log_255450.html http://vaglog.pl/log_255451.html
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Sprawdzałeś szczelność dolotu? bo turbo też wstaje niby szybko ale nie doładowuje, pompą paliwa narazie bym się nie zajmował, tylko sprawdził takie podstawy jak szczelność, zawór dv, spróbował ogarnąć żeby turbo zaczęło normalnie ładować, i dopiero brać się za wymiane przepływki itd.
Galetto Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Paweł o pompie nie było mowy i raczej na padniętą nie wskazywało. Stwierdziłem, abyś sprawdził dokładnie nr zamontowanej przepływki i dał znać. Sugerowałem wymianę, ale nie od razu tylko po uprzednim sprawdzeniu pewnych rzeczy. Tym bardziej, że tania nie jest i warto najpierw podmienić na próbę, a wiem kto w Lublinie śmiga identycznym AVJ-otem. Co do DV to chyba mówiłeś, że był zmieniany, a dolot też mówiłeś, że sprawdzany już był i ostatnio nawet wymieniany eżektor etc.
Guns88 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Opublikowano 27 Marca 2016 Pompa po prostu lubi sobie wyć po odpaleniu, więc na wymarciu zapewne Oczywiście Galetto zasugerował przepływomierz, nie mówił, że na 100% to on, co do sprawdzania szczelności itp. to żebym miał o tym pojęcie i warsztat to może byłbym w stanie to zrobić, a tak to mogę opierać się jedynie na pomocy klubowiczów... Zmieniany był ezektor, DVka nie była ruszana...
Galetto Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Kurcze przewija się tych aut trochę, że się nie pamięta. Wydawało mi się, że mówiłeś, że DV nowy. Jeśli nie to do sprawdzenia. Pamiętam, że kazałem Ci sprawdzić też jaki filtr paliwa masz i ewentualnie zmienić na jakiś markowy jak nigdy nie wymieniałeś. Możemy się kiedyś styknąć i obadać auto bo te logi to spontan na szybko był.
Guns88 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Opublikowano 15 Maja 2016 Idziemy dalej... kolejne spotkanie z Galetto /flacha dla tego pana za chęci i cierpliwość / i już troszeczkę więcej zabawy - wymieniony DV na nowy z ASO 710P, potem logi, zero poprawy, sprawdzenie szczelności dolotu 'profesjonalnym' sprzętem, kompresorem na Orlenie, okazało się, że odma pęknięta i zaślepka na króćcu na kolektorze - odma(zamiennik), N249(ASO) i trójnik(ASO) przy nich wymienione, ponowne sprawdzenie szczelność i na 95% nie ma nieszczelności - trzyma 1bara dość długo, nie słychać syczenia, jednak turbo w dalszym ciągu nie wstaje jak trzeba i brak przepływu. http://vaglog.pl/log_262498.html http://vaglog.pl/log_262497.html trochę pomieszane logi bo miejsca nie bardzo było. Za co się teraz wziąć? Ciśnienie paliwa jeszcze sprawdzimy, a dalej koncepcji zaczyna brakować Może ktoś z Lubelskiego by posłużył swoją przepływką, co by logi zrobić na podmienionej? 600zł nie tak hop siup w ślepo wydawać, a może już turbo wysiadkę robi?
Tileer Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) Nie wiem czy o to samo chodzi koledze Łukasz13, ale możesz lekko odkręcić katalizator od turbiny żeby szczelina była i wtedy logi zrobić jak turbo pompuje. Bo może kat zabity. I jeszcze ewentualnie odłączyć przewód co idzie od n75 do gruchy WG i go zaślepić i sprawdzić jak ładuje turbo, żeby ominąć sterowanie n75. Edytowane 15 Maja 2016 przez Tileer
Guns88 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 hmm, a czy taki zabieg jest bezpieczny? na moją logikę to gorące spaliny pod maską to nic dobrego, ani też nic przyjemnego, szczególnie przy wkręcaniu na wysokie obroty przy logowaniu No ale może się mylę....
Tileer Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Ja tak robiłem i nić się nie stało. Nie karze Ci Bóg wie jakiej dziury robić. Po za tym nie musisz wkręcać go na obroty, bo jeśli kat zapchany to po takim zabiegu powinno od dolnych obrotów widać różnicę. Oczywiście nie gwarantuję bezpieczeństwa tej metody, a poza tym nie jeden samochód jeździł z dziurawym wydechem przy silniku...
Guns88 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Katalizator jeszcze jest w tym aucie? Kata w aucie już nie ma, wrzucony DP. Dokładnie ten: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/370581-downpipe-18t/ Doklejam najświeższe logi: http://vaglog.pl/log_277907.html http://vaglog.pl/log_277905.html http://vaglog.pl/log_277904.html Odpięty N75: http://vaglog.pl/log_277903.html Odpięty przepływomierz: http://vaglog.pl/log_277902.html http://vaglog.pl/log_277901.html Korekty i wstawanie turbo... tyle wiadomo, ale dlaczego to już niekoniecznie, zaraz będzie rok walki z tym Może podsumuję, co już było zrobione: -szczelność 2x sprawdzana - wymiana pękniętej odmy, króćca na kolektorze, eżektora, DV, przewodu do DVki -DP zamiast Kata -Podmianka przepływomierza z prawie nowym -wymiana pompy paliwa -standardowy serwis ze wszystkimi filtrami Plany na najbliższe spotkanie z Galetto: -zmierzyć ciśnienie paliwa ( już 3cia pompa w tym aucie, może coś jest nie tak z układem zasilania i pada jedna po drugiej ) -podkręcić WG -sprawdzić jeszcze raz szczelność, szczególnie na odcinku Turbo-Przepustnica Jeszcze jakieś sugestie? Edytowane 13 Września 2016 przez Guns88
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się