raśpel Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Witam wszystkich Kupiłem niedawno audi a4 b5 1.9 tdi 115km, samochód miał regenerowaną turbinę, ale raz na kilka dni zdarzyło się że przy prędkości 120 km/h samochód przeszedł w tryb awaryjny. Podjechałem do mechanika i stwierdził że trzeba wymienić przewody podciśnieniowe, więc zrobiłem tak jak kazał, Kupiłem wężyk podciśnieniowy w sklepie i razem ze znajomym zabraliśmy się za wymianę, wymienialiśmy każdy przewód osobno. Po wymianie tych przewodów samochód chodzi tak jakby nie miał turbiny, przy 110 wpada w tryb awaryjny, nie pomaga zgaszenie i ponowne odpalenie auta.Dodam jeszcze że przed wymianą turbina uruchomiała się przy 2500 obr/min, więc wydawało mi się to troszkę za późno. A teraz auto chodzi jakby było bez turba. Moje pytanie brzmi jaką średnice powinny mieć te przewody ( ja założyłem 3,2 mm, bo takie dostałem w sklepie ) i czy ktoś z was ma dokładny schemat podłączenia najlepiej z opisem.
micgan Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 jeśli wymienialiście przewody osobno na zasadzie (zdjęcie starego - zrobienie nowego - założenie nowego) to sprawdź czy jakiś nie spadł, może za słabo go nałożyliście. Co do schematu w ETCE znalazłem coś takiego: Schemat Wykaz elementów: jeśli chcesz w bardziej przyjaznej formie wystarczy w googlach wpisać ' schamat podciśniania AJM Audi ' i bedziesz miał kilka graficznych ilustracji z połączeniem a jeśli podłączenie będzie OK to zrób LOGi wrzuć na forum ktoś na pewno Ci pomoże znaleźć przyczyne wpadania w tryb awaryjny
lukaszooo Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Zasada jest taka ze na odpalonym silniku jak zdejmiesz przewód z gruszki turba to sztanga ma opaść aa po załozeniu ma powoli sie wciągnąć, jesli bedzie się tak działo to jest ok.
Mozgu Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 moze zalozyles zaworek jednostronny odwrotnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się