truszek Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Witam! Mam problem. Zachciało się chipa. Niestety tuner na dzień dobry podłączył kompa i wio na drogę, okazało się, że turbo niedomaga. Przeładowuje, gośc niestety odesłał mnie z kwitkiem, a ja zacząłem drążyć temat. Więc tak: N75 - nowy ori z ASO Czujnik który mierzy ciśnienie - nowy z ASO Tubo po sprawdzeniu, mówią ze na 100% dobre, tu mi dali takie kartki: (kliknij by powiększyć) W silniku taki błąd: 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 269031 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3360 /min Speed: 78.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2295.0 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Już nie wiem co robić, chłopaki od turbin mówią ze to może być wina zapchanego DPF, ale nie świeci sie kontrolka... Zrobiłem logi grupy 11, jeszcze po wymianie N75, może ktoś rzucić okiem, i powiedzieć, czy jest dobrze? Moim zdaniem nie, bo auto na 2 biegu nie jeździe, nie wkręca się na obroty, szarpie i nie przyspiesza. Nie wiem co myśleć. http://vaglog.pl/log_256351.html Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc
kuba.goller Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Ja miałem dokładnie jak Ty, pojechałem na program w Wawie, samochód na rolki i od razu diagnoza przeładowuje. Dziwnym trafem na górze jest od razu warsztat, dostaje wycenę, że na pewno trzeba wymienić turbo i może inne rzeczy wyjdą. Wkur... się i pojechałem do innego - znanego w Piasecznie. Tam na rolki i facet mówi, że to żadne przeładowanie, jest ok, działamy. Zrobił program i jeżdżę do dziś. Fakt, że turbina poszła bo był na nią czas - 200 tyś km. Założyłem nową i jest ok. Sprawdź jeszcze przewody od turbo bo mi wywalił błąd jak był przedmuch, ten przewód który wychodzi z turbo do dołu lubi przepuszczać na uszczelniaczu lub w ogóle się rozwala. Tutaj niech Cię ręka boska broni przed zamiennikiem, przerabiałem to, wystrzelił po 10 km - tylko Ori koszt chyba 400-500 zł. Patrzyłem na logi choć znawca nie jestem ale ciśnienie moim zdaniem w normie, normalnie jest 1,4 bar po wirusie 1,5 bar - przynajmniej ja tak mam. W piku jest po 1,6 bar ( po wirusie) i nie wywala błędów. zakup sobie to - super sprawa - http://www.qmatis.com/pl/devices/menu-vfiz Edytowane 29 Marca 2016 przez kuba.goller
truszek Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Czy teraz jest lepiej? http://vaglog.pl/log_257865.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się