Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T poprzecznie vs 1.8T wzdłużnie


Dominik93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,zachęcam wszystkich do dyskusji na temat silnika Vag 1.8T. Jak wiadomo silnik 1.8T AVJ w a3 jest poprzecznie montowany a Zaś 1.8T bfb jest montowany wzdłuż i rodzi się pytanie który silnik jest lepszy pod względem zamontowania jego i modyfikacji ?

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to kwestia A3/A4. Może inżynierowie Audi po 2000 roku eksperymentowali, bo zarówno A3 jak i A4 do 2000 roku, czyli A4 B5 miały poprzecznie montowane silniki 1,8T. W A4 B6, nie tylko BFB, ale wszystkie 1.8T są wzdłużnie. Nie wiem jakie są tego konsekwencje techniczne i co to daje, ale w B6 ten silnik jest głośniejszy niż w B5 i nie jest to tylko moje zdanie :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy głośniejsze czy ja wiem ?

Odnośnie poprzecznych to mają podobno inne turbo lub mocowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2016 o 22:35, jacek70 napisał:

Czy głośniejsze czy ja wiem ?

Odnośnie poprzecznych to mają podobno inne turbo lub mocowanie.

Audi a3 1.8T kod silnika auq montowane poprzecznie ma takie same turbo jak bfb, wtryski itp a co ciekawe do AVJ Wchodzi 4.7l oleju zaś do bfb 3.7. Skąd różnica 1 litra oleju skoro to taki sam silnik tylko inaczej montowany?

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzdłużnie montowane są o ile się nie mylę pod quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może że większa jest miska olejowa ale czy to lepiej ze więcej oleju wchodzi? Nie gra roli,wzdłużnie były z quattro i bez quattro.

Zastanawiam się, który silnik jest lepiej zbilansowany pod względem jego zamontowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ciekawe do AVJ Wchodzi 4.7l oleju zaś do bfb 3.7. Skąd różnica 1 litra oleju skoro to taki sam silnik tylko inaczej montowany?

do mojego AVJta wchodzi 4 L

roznica moze wynikac z c*h*u*j*o*w*e*g*o zamiennika rurki prowadzacej bagnet :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież w a4 kołyska przechodzi przez miskę i temu jes mniejsza i mniej oleju wchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie jest to kwestia A3/A4. Może inżynierowie Audi po 2000 roku eksperymentowali, bo zarówno A3 jak i A4 do 2000 roku, czyli A4 B5 miały poprzecznie montowane silniki 1,8T. W A4 B6, nie tylko BFB, ale wszystkie 1.8T są wzdłużnie. Nie wiem jakie są tego konsekwencje techniczne i co to daje, ale w B6 ten silnik jest głośniejszy niż w B5 i nie jest to tylko moje zdanie :)

Gdzie ty widział w a4 b5 silnik poprzecznie ? 1.8t był poprzecznie montowany tylko w A3 i TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ty widział w a4 b5 silnik poprzecznie ? 1.8t był poprzecznie montowany tylko w A3 i TT

Wydawało mi się, że AJL w B5 ojca. Jeśli się mylę to sorry.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak wiadomo silnik 1.8T AVJ w a3

AVJ to silnik wzdłużny i nie był montowany w A3.


1.8t był poprzecznie montowany tylko w A3 i TT

Nie tylko... Jeszcze Beetle, Sharan, Bora, Golf, Octavia, Ibiza, Cordoba, Leon i kilka innych. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...