Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki pod pokrywa zaworów..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam sytuacja miała w trasie, jadąc usłyszałem ze silnik zaczął inaczej chodzić jakby chrobotać..Zjechałem na pobocze sprawdzam, a na bagnecie od oleju prawie sucho...no to dolałem 1 litr. Jednak nie wiele to pomogło, a zaczęło się robić coraz gorzej..Głośniej.Aż w końcu zatrzymałem się no i wiadomo holowanko.Aktualnie silnik chodzi tak:

Dodam że teraz z korka od oleju występuje przedmuch gdzie wcześniej tego nie było.

Opublikowano

Witam

Proponuje na początek uzupełnić olej, sprawdzić wycieki, turbinę, rozrząd, wałki i kompresje.

Opublikowano

Na poczatek wlej odpowiednia ilosc oleju a potem sprawdz cisnienie oleju.

Opublikowano

Dziś trochę posprawdzałem, turbo ok, rozrząd, kompresja w tłokach w przedziale od 13-13,5 bara. Ciśnienie oleju na zimnym 7 barów na rozgrzanym spada do 2. Przy 2 tyś obrotach około 4 bary. Wałki też wyglądają ok. No i na rozgrzanym ciszej było..

Opublikowano (edytowane)

może popychacze zaworów tłuką??? mógł któryś nawalić, albo stuka napinacz rozrządu

Edytowane przez kkrzysiekk555
Opublikowano

Przypomniało mi się.Jakoś miesiąc temu pompa paliwa mi nawaliła, auto stało kilka dni. Po zamontowaniu nowej pompy i odpaleniu auto chodziło dosłownie jak diesel przez jakieś 5 min. Potem było już normalnie. Napinacz łańcuszka rozrządu zamówiony. W przyszłym tygodniu się zobaczy.

Opublikowano

Jak będziesz mógl to wrzuć fotki starego napinacza i powiedz ile dałeś za nowy napinacz

Opublikowano

i jak ?? po wymianie juz?

Opublikowano

Brak czasu...Jutro będę dopiero robić.

Opublikowano

Wymiana napinacza nie pomogła.

Po zdjęciu wałka się okazało, a wcześniej tego nie zobaczyłem:

5tenq6l3.jpg

Czy wymiana wałka i szklanki pomoże? Może lepiej od razu wszystkie szklanki wymienić?

Opublikowano

Tylko wymiana szklanek komplet to nie mały koszt, jaki napinacz masz, zrób foto starego jak ślizgi i czy był przesunięty znak na wałku

Opublikowano (edytowane)

Napinacz skv bodajże (nie ja odbierałem części ze sklepu). W starym ślizgi były już zjechane, jutro mogę zdjęcia zrobić.Znaki nie były przesunięte.

x6fp9co5.jpg

Dziś miałem czas wymieniłem wałek ssący i szklanki. Bez zmian...Ktoś coś doradzi?


Po wykręceniu głowicy i przy obrotach wału wyczuwalny luz na na pierwszym tłoku, można go dopchnąć.Czyli wychodzi na to że panewka.

Edytowane przez s3bA666

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...