CAM-VID Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 do A4 B7 Avant dostałem koła od RS4/6 z oponami o wymiarze 245/45 R18. Czy ktoś stosował taki rozmiar opon??? Czy zmieszczą w nadkola i nie będą zawadzać??? Auto stoi teraz na zimówkach a koła są z letnimi oponami. Wiem, że 245/40 R18 wchodzą
Yelo Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Są mocno za duże, pogorszy się jakość jazdy
topor Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 zeby nie zaczynac nowego watku... jakby było z takimi felgami?? 8,5x17 et 53 -przod 9x17 et 47 tyl i jakie oponki do tego..??
Yelo Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Zbyt dynamicznie na 235 jeździ? 255/40R17, ale to już przesada się robi, z przodu będzie obcierać
Yelo Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Chyba, że w German Stajl celujesz.
topor Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 no chcialem przycelowac. ale nie wiem co moze z tego wyjsc. chyba zostane przy mojej pierwszej opcji. -Avus S4 17
Yelo Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Jeżeli german - to: - 8,5 to konieczność. - 17'' to za mało - gleba -60 to obowiązek - przestanie mi się podobać Twoje auto
topor Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 no wlasnie, do takiej felgi musi byc niezla gleba.... po czym auto staje sie malo funkcjionalne i malo kofortowe. przekonałes mnie!
Tomeks Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 do A4 B7 Avant dostałem koła od RS4/6 z oponami o wymiarze 245/45 R18. Czy ktoś stosował taki rozmiar opon??? Czy zmieszczą w nadkola i nie będą zawadzać??? Auto stoi teraz na zimówkach a koła są z letnimi oponami. Wiem, że 245/40 R18 wchodzą ciężko będzie 245/35/19 mają średnice 654mm i w B6 trą na hopkach o nadkola,a 245/45/18 mają średnicę 678mm ,więc
Dibo Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 no wlasnie, do takiej felgi musi byc niezla gleba.... po czym auto staje sie malo funkcjionalne i malo kofortowe. przekonałes mnie! Ale za to ten wygląd Spróbować zawsze możesz, najwyżej wrócisz potem do tego co masz teraz :>
topor Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 no wlasnie, do takiej felgi musi byc niezla gleba.... po czym auto staje sie malo funkcjionalne i malo kofortowe. przekonałes mnie! Ale za to ten wygląd Spróbować zawsze możesz, najwyżej wrócisz potem do tego co masz teraz :> no za***iste felgi RH przod 8,5 tyl 9" moge miec za dobra cene. Do tego dochodzi jakas gleba obowiazkowo, bo 1be to stanowczo za mało. jestem ciekaw jak komponowalby sie tyl z tymi 9"...
Nowak_zg Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 http://moto.allegro.pl/item487763319_rh_pd_5x112_skrecane_18_vw_audi_mercedes.html http://moto.allegro.pl/item493173870_skrecane_rh_zw4_8_5_i_10x18_5x112_rarytas.html http://moto.allegro.pl/item487760294_rh_pd_rad_9_10j18_5_112_polerowane_skrecane.html a ktores z tych sie zmieszcza jesli naciagne opone na 10 cali z tylu ? 8.5 cala wiem ze sie z przodu miesci jak naciagne 225 na to a na tyl jak na 10 cali naciagne 225 lub 235 przy ktoryms z tych ET ( w kazdym linku szerokosc felg ta sama ale inne et ) bedzie trzec ? ktore et bedzie najlepsze do a4 ?
Dibo Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 No ale te RH mają chyba większy rozmiar felg niż 17". Tymbardziej że masz te alu po dobrej cenie, także potem sprzedaż i Ci się cena zwróci. Co do gleby to sam mam mocno uglebione autko także wiem trochę jak się jeździ na niskim zawiasie. Trzeba uważać, ale tragedii nie ma. Bałem się trochę zimy żeby za pług nie robić, ale obawy były bezpodstawne. I jak miałbym teraz do wyboru to napewno dalej by była duża gleba Prowadzenie i trzymanie się samochodu na równiutkiej krętej drodze to poprostu
Yelo Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Do Germana -60mm to minimum. A to już inna śpiewka, niż -40... 10'' z 225 na tył to będzie ciężko spasować, ale wejdzie. Poza tym duży kłopot z naciągnięciem opony, więc mało który wartsztat się tego podejmie. Brałbym dużym ET i dokładał dystanse, żeby idealnie zgrać. Wstępnie szacuję, że z tyłu przy 10'' ET powinno być około 40... Zakładając, że felga wystaje poza obrys auta, a bieżnik opony już nie. Małe ET w tym przypadku, to konieczność, felga mocno wystaje, a przepisy mówią że koło może wystawać max 5mm poza nadkole, więc jak macie tam upierdliwych policjantów, to ostrożnie.
Nowak_zg Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 mam kolege co naciaga 195/45 na 9.5cala wiec 225/40 spokojnie mi naciagnie na 10 cali to tego kolegi kola ( http://moto.allegro.pl/item490502970_schmidt_revolution_th_line_9i9_5x15_5x100_radinox.html ) opona 195 na feldze 9,5 cala[br]Dopisany: 28 Listopad 2008, 09:25_________________________________________________YELO dzieki za info... jak cos bede mial konkretnego upatrzonego to bede walic na pw do ciebie
CAM-VID Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 Jezu.... to musze kupić nowe letniaki. buuuuuuuuuuu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się